Mistä kiltti ja mukava ja vähän ujo mies löytäisi kivan tytön?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä olen. tulepas hakemaan hop hip hop
Kerro lisää!
Joo, joilla ohjeilla on vaikee löytää perille.
Kulje vastavirtaan.
Minun nuoruudessani pintaliitäjät iskivät toisensa baareissa, ja kiltit ja ujot tutustuivat toisiinsa lehtien kirjeenvaihto-ilmoitusten kautta.
Nyt pintaliiitäjät tutustuvat netissä tindereiden ym kautta, ja baarit ovat tyhjiä, tai niissä bailataan vain tutuissa porukoissa. Se taas voi auttaa ujoja ja hiljaisia erottautumaan menemällä baariin yksin, istumalla yksin johonkin pöytään. Silloin toinen ujo ja hiljainen näkee mahdollisuuden ja istahtaa samaan pöytään. Yksinkertaista, eikö niin?
Mukavalla ihmisellä on ystäviä, joilla on ystäviä, joilla on ystäviä. Pyydä ystäviäsi järjestämään sinulle treffit jonkun kivan tytön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kulje vastavirtaan.
Minun nuoruudessani pintaliitäjät iskivät toisensa baareissa, ja kiltit ja ujot tutustuivat toisiinsa lehtien kirjeenvaihto-ilmoitusten kautta.
Nyt pintaliiitäjät tutustuvat netissä tindereiden ym kautta, ja baarit ovat tyhjiä, tai niissä bailataan vain tutuissa porukoissa. Se taas voi auttaa ujoja ja hiljaisia erottautumaan menemällä baariin yksin, istumalla yksin johonkin pöytään. Silloin toinen ujo ja hiljainen näkee mahdollisuuden ja istahtaa samaan pöytään. Yksinkertaista, eikö niin?
Tosin ne molemmat ujot odottavat että toinen tulee siihen pöytään. Kumpikaan ei itse halua tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lataa nyt vaikka ensimmäiseksi Tinder kännykkään ja sen jälkeen profiili johonkin nettideittiin. OkCupid, Suomi24 treffit, tms.
Kivat kuvat ja järkevä teksti auttaa pääsemään treffeille. Siitä se lähtee.
Netistä on tavismiehen turha etsiä seuraa. Pistänyt eräällä deittisivustolla 100 naiselle viestii eikä kukaan vaivautunut edes vastaa. Baareistakin löytää paremmin seksiseuraa kun netistä oman kokemuksen mukaan.
Jospa ap ei hae seksiseuraa. Silloin voi käydä parempi tuuri.
Kiltin miehen kannattaisi opetella tanssimaan ja aloittaa lavatansseissa käymään.
Minun vinkkini on että yritä päästä eroon kiltteydestä ja ujoudesta. Naiset arvostaa rohkeita ja itsevarmoja miehiä. Mene baariin ja ota tarpeeksi viinaa että ujous katoaa ja sit vaan tekemään aloitteita naisille. Pakeista ei kannata masentua vaan heti uutta matoa koukkuun ja naisia narraamaan.