Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä hengissä masennuksesta, kun jokainen mies on pettänyt ja valehdellut?

Vierailija
26.09.2017 |

En vaan kestä enempää surua. Olen niin musertunut etten selviä päivääkään itkemättä, ahdistus puristaa rintaa lähes jatkuvasti ja olen raivoa täynnä joka hetki. Minua on petetty useamman kertaa ja useampi kuin yksi mies, valehdeltu päin naamaa mitä ihmeellisimpiä tarinoita ja pidetty jonain roskana. Kaipaan niin paljon oikeaa rakkautta ja vihdoinkin oikeaa kumppania, mutta en enää usko siihen enkä kykene luottamaan kehenkään. En vaan kestä tätä kipua enää. Turruttaako masennuslääkkeet tämän tuskan jos kunnon annoksia vetää? Joka päivä vain itken ja selviydyn.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia lääkkeistä???? Onko apua? Voiko niillä turruttaa itsensä kokonaan???

Ap

Vierailija
2/10 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa, näyttäis sille ettei miehet ole se sun elämäsi suurin ongelma vaan sinä itse etsit tuollaisia miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jollekin sattuu kaikki pettäjät, valehtelijat, alkoholistit tai väkivaltaiset kerta toisensa jälkeen? 

Vierailija
4/10 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä määritä itseäsi miesten kautta. Mut on petetty myös liian monta kertaa. Sattuu ja viiltää vaan niin kovaa.

Harva selviää elämästä ilman äärimmäistä kärsimystä, miten se kenenkin kohdalla ilmenee.

Kaikkea hyvää, ja voimaa!

Sinussakin on kauneutta.

Vierailija
5/10 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelijä. kirjoitti:

Miten jollekin sattuu kaikki pettäjät, valehtelijat, alkoholistit tai väkivaltaiset kerta toisensa jälkeen? 

Koska naiset suosivat jännämiehiä, eivät niitä kilttejä ja kunnollisia.

Vierailija
6/10 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Njaa, näyttäis sille ettei miehet ole se sun elämäsi suurin ongelma vaan sinä itse etsit tuollaisia miehiä.

Vaikuttaa siltä tosiaankin, kun kerran jatkuvasti käy samalla tavalla: hyvä olisi, että menet psykoterapiaan kaivamaan pois itsestäsi se kaikki, mikä vetää puoleesi julmia miehiä.

Vierailija
7/10 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele määrittelemään itsesi muuten kuin miesten kautta. Sitä ennen et tule ikinä olemaan onnellinen ja hetken onnikin on muiden käsissä ja saattaa murtua minä hetkenä hyvänsä.

Vierailija
8/10 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksia lääkkeistä???? Onko apua? Voiko niillä turruttaa itsensä kokonaan???

Ap

Ainoa mikä  auttaa on se että mietit miksi tuollaiset miehet viehättävät sinua. Sitten teet tietoisen päätöksen vältellä vastaavia tapauksia.  Kyllä sä jäät henkiin. Mut mieti oikeasti mikä noita miehiä oikesti yhdistää. Ja miksi lankeat niihin.

Vierailija
9/10 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele elämään ja olemaan onnellinen ihan vain itsesi kanssa. Miksi annat miehille niin suuren sijan elämässäsi? Etkö huomaa miten typerää on antaa toisten ihmisten määrätä sun onnesta tai onnettomuudesta? Määrää itse!

Vierailija
10/10 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin. Miksi he ovat tehneet niin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän