Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen positiivinen henkilö. Miksi se ärsyttää joitain?

Vierailija
26.09.2017 |

En nauraa rätkätä kokoajan enkä heitä vitsejä, mutta hymyilen paljon, tykkään olla kohtelias, iloinen ja avoin. Miksi jotkut ärsyyntyvöt asiasta tyyliin kyllä se vielä murheeksi elämä muuttuu?
Tiedän ja tiedän että aivan tällä viikolla tulen saamaan ikäviä uutisia. Mutta koitan selvitä niistä ottamatta koko maailman murheita kontolleni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttävät yli-positiiviset ihmiset, jotka jättävät kaikki vaikeatkin asiat käsittelemättä juuri siihen ”olen niin positiivinen että ei muuta kuin uutta kohti” -asenteeseen turvautuen. Se on pelkuruutta.

Sitten on taas terveesti positiivisia ihmisiä, jotka kuitenkin ymmärtävät, että aina ei ole elämässä kivaa ja vaikeiden asioiden ylipääsemiseen ei aina riitä pepsodent-hymy ja suunta eteenpäin. Nämä ihmiset eivät ärsytä minua.

Vierailija
2/7 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teennäisyys on ärsyttävää, ei aito positiivisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulta puuttuu empatiakyky jos kerran hymyilet ja olet mitä välii muilla on? 

Itseltäni on muutamia läheisiä sairastunut vakavasti, on kuolemaa ja ikävää. Ehkä se sinusta on "kaiken mailman murheen kantamista" kun ei vaan feikkaa hymyä ja ole perse pitkällä oman egonsa kanssa. 

Etta oikein hauskaa loppuviikkoa vaan, siihen pahaan kurjuuteen, joka ei sinua mitenkään hetkauta!! Kyllä oli päivän ällötys tuo aloittaja. Oikein narsismin oppitunti. Kehtaat vielä muita arvostella, kun ne ei viitsi hymyillä ja on kurjaa.. 

Vierailija
4/7 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei oo löytäny vielä itelleen sopivaa huumetta, kuten sinä onnekas.

Vierailija
5/7 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ärsytä, ilahduttaa enemminkin. Suomalainen totinen ja suoraviivaisuus kyllä ärsyttää.

Uskon kyllä, että meidänlaiset ovat vähemmistössä. Kannattaa etsiä ulkomaalaisten seuraa, jenkit, britit jne.

Vierailija
6/7 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ärsytä, jos jollain ihmisellä on kiva olla. Mutta ärsyttää, että monet positiivarit ylistävät ja kauppaavat sitä "positiivista asennetta". He yleensä unohtavat, että siihenkin piirteeseen liittyy huonoja puolia. Monesti nuo ihmiset esiintyvät kuin jonain ihmislajin suurimpina luomuksina: heidän tapansa suhtautua on ylivoimaisen mahtava muiden tapoihin verrattuna, muut ihmiset eivät ole vielä kehittyneet heidän tasolleen.

Positiivarituttavani sanoi läheiseni kuoltua:"Noh, sehän oli odotettavissa!" Eihän sitä kuolemaa surra, kun aurinko paistaa. Asenteesta ihan kiinni, miltä tuntuu.

Vierailija
7/7 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaatko kannustaa ja tukea muitakin?