Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa nähdä poikaystävää

Vierailija
26.09.2017 |

Haluan vaan avautua. Ei olla seurusteltu kovin kauaa.

Ahdistaa ja hävettää oman tilan tarve. En jaksa olla koko ajan poikaystäväni kanssa kuin pari kertaa viikossa tällä hetkellä ja koen huonoa omatuntoa siitä, varsinkin kun toinen pettyy. Asun tällä hetkellä tosi pienessä yksiössä ja koska me käytännön syistä ollaan enemmän mun luona, ahdistaa kun toinen on koko ajan kiinni ja tuntuu ettei tila riitä. Mulla on hektinen tilanne opiskelujen takia ja sen takia pitäisi tehdä paljon koulujuttuja, mutta poikaystäväni, joka tekee etätöitä, haluaisi sen sijaan olla vaan lähekkäin ja katsoa Netflixiä :( Mikä on kyllä ihanaa, mutta kun stressi painaa päälle ja haluaisin tehdä hommat valmiiksi, siinä parin metrin päässä telkkaria katsova mies vaan ärsyttää.

Oon yrittänyt kertoa tästä hänelle ja sanoa, et hän voisi kymmenen aikaan jo alkaa lähtemään omaan kotiinsa, mutta hän vain heittää hommat vitsiksi ja kiusoitellen venyttää lähtöä kahteentoista. Sitten olenkin ihan väsynyt ja keskittymiskyvytön sen jälkeen. Olen sellainen arjen rakastaja enkä mikään romanttinen ihminen, joka haluaa tehdä koko ajan yhdessä jatkuvasti, edes alkuvaiheessa :D Isompi kämppä ois siihen kätevämpi. Tykkään siitä, että joku on kotona mutta haluan puuhata omiakin asioita.

Nyt alan olla siinä pisteessä, että olen aika uupunut. Olen miettinyt, että pitäisikö käydä puhumassa jollekin kun normaalitkin asiat vievät niin paljon voimia.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot napakasti kaverillesi asiasta. Tärkeintä sinulle tällä hetkellä on opiskelu. Tapaatte vaikka vain

viikonloppuisin ja silloinkin sinun jaksamisesi puitteissa. Olette ilmeisesti nuoria vielä. Ajattele omaa

tulevaisuuttasi äläkä muuta kaverisi kanssa yhteen vaikka saisittekin isomman asunnon. Ilmeisesti hänelle

on tärkeämpää oma napa eikä sinun menestymisesi opinnoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan