Onko joku ollut niin rohkea että lähettänyt kaveripyynnön
Kommentit (13)
Tyhjän saa pyytämättäkin ja tuo on helppo tapa ilmaista kiinnostus.
Demi? Kyse nyt vähän vanhemmasta. Siksi kysynkin kun nää +30 miehet voi olla fb:ssä ihan muista syistäkin kun että yhteydenpito. Mitä aikuisempi henkilö sitä tarkempi monesti reviiristään.
Pistä vaan viestiä fbssä älä pyydä kaveriksi?
No ei ihan kuulosta aikuisen ihmisen ongelmalta. IIK, siis mun ihastus, jota en tunne!
Tunnen kyllä nimeltä ja olemme tekemisissä työn merkeissä paljinkin. Mutta en tunne henkilökohtaisesti. Vai tunnetteko te kaikki ihmiset heti läpikoitaisin kun nimen sanoovat? Työni puolesta siis tunnen tämän henkilön
Vierailija kirjoitti:
Tunnen kyllä nimeltä ja olemme tekemisissä työn merkeissä paljinkin. Mutta en tunne henkilökohtaisesti. Vai tunnetteko te kaikki ihmiset heti läpikoitaisin kun nimen sanoovat? Työni puolesta siis tunnen tämän henkilön
Mene mieluummin töissä juttelemaan, älä pistä fb viestiä tai kaveripyyntöä. Liian helppoa.
Minä olen! Nyt orastavassa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata laittaa kaveripyyntöä. Monethaan ei välttämättä hyväksy kaveripyyntöjä "tuntemattomilta", jos hylkäyksen saat niin vähän hankala sen jälkeen aloittaa tutustumista muuta kautta. Pyrkisin töissä juttusille ja tunnustelisin tilannetta. Onko hän vapaa ja voisikko hän kenties olla kiinnostunut. Jos tilanne etenee toivottuun suuntaan niin voit kysyä tätä tapamiseen työajan ulkopuolella. Ehkä sitten jatkossa voitte pitää fb:ssä yhteyttä, jos tutustumisenne etenee. Mutta en kyllä ensisijaisesti lähestyisi fb:ssä, jos kuitenkin hänen kanssaan olet naamatustenkin tekemisissä.
Jos tunnette työn kautta, laita LinkedIn-pyyntö ensin.
Ootko varma että käyttää sitä fb:tä aktiivisesti?
Itsellä ainakin vain roikkuu fb tili netissä käyttämättömänä joten en sinne haluaisi viestiä koska en sitä koskaan kävisi lukemassa.
Mulle parempi olisi jos selvittäisit numeron ja laittaisit tekstarin.
Hävettää tunnustaa, mutta tein kerran noin. En suosittele. Paljastui mm. että mies ei ollutkaan vapaa. Tilanne oli kiusallinen molemmille, eikä tuo jälkikäteen ajatellen ollut multa tahdikkaasti tehty. Tutustu mieluummin kasvotusten. Siitä se lähtee, jos on lähteäkseen.
Demi.fi on oikea paikka tällaisille kysymyksille.