Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyminen nettikirpputoreilla ja sähköpostiosoite

Vierailija
26.09.2017 |

Ilmoitatteko yhteydenottoja varten "virallisen" sähköpostinne (tai puhelinnumeronne) vai teettekö sitä varten uuden tarkoitukseen varatun tai hankitte jonkun prepaidin? Ajattelin myydä pari tavaraa, mutta olen ihan uusi tässä asiassa ja vähän epäilyttää kun maailmassa on kaikenlaisia hörhöjä. Vinkkejä otetaan mielellään vastaan!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa ajattelit siitä olevan että annat oman "virallisen" sähköpostin. Mitä haittaa tämä toinen sillä tekisi.

Vierailija
2/3 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haittaa ajattelit siitä olevan että annat oman "virallisen" sähköpostin. Mitä haittaa tämä toinen sillä tekisi.

En tiedä, olen vaan lukenut kaikenlaista oudoista tori-ostajista. Jos tekee toisen sähköpostin niin se on ainakin helpompi poistaa kuin se joho tulee kaikki muu tärkeä. Enkä tiedä haluanko tuntemattomien näkevän sukunimeäni sähköpostista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti feikkimeili ja prepaid.

Mulla on ollut esim. miesostaja, joka etsi mut facebookista ja jäi ahdistelemaan.

Käytä kaikki varokeinot, mitä voit. Suurin osa toriostajista on ihan normaaleita, mutta pieni osa ei ole, ja siihen kannattaa varautua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän