Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kipeänä työhaastatteluun?

Vierailija
26.09.2017 |

Menisitkö?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olo olisi todella huono tai olisin vatsataudissa, en menisi. Tuskin haastattelukaan menisi hyvin. Pienessä flunssassa menisin, koska kuitenkin haastattelusta on kiinni kokonainen tulevaisuus.

Vierailija
2/7 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten edellä eli riippuisi taudista. Tarvittaessa soittaisin haastattelijalle ja kysyisin hänen mielipidettään haluaako hän minun tulevan, jos on taudin tarttumisriski. Ja siis tietysti soittaisin, jos olisi ihan selvää etten voi tulla (influenssa, oksennustauti tms).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, kuinka kipeä olisin ja mikä mulla on.  Ilmoita nyt ainakin, jos et mene. Itse kyllä pikku flunssassa esim. menisin.

Vierailija
4/7 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsatauti ollut viimeset 3 päivää

Ap

Vierailija
5/7 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vatsatauti ollut viimeset 3 päivää

Ap

Ikinä ei saa vatsatautisena lähteä tartuttamaan muita! Et takuulla saa työpaikkaa, jos annat ensitöiksesi haastattelijalle yrjötaudin.

Vierailija
6/7 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olokin on kyllä sen verran kamala että en varmaan saisi mitään järkevää sanottua. Haluaisin vaan todella sen työn.

Ap

Vierailija
7/7 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse soittaisin ja pahoittelisin tilannetta, ja tiedustelisin onko haastattelua mahdollista siirtää tai käydä etänä esim. Skypen kautta tartuntariskin takia. Jos haastattelija tähän lähtee mukaan, niin haastattelun ajaksi pyrkisin vaikka tropeilla saamaan kaikki mahdolliset voimani käyttöön ja lepäämään sitten taas sen jälkeen. Kannattaa varmaan ehdottaa (jos itselläsi on tähän puitteet kunnossa), antaa ainakin sen vaikutelman, että todella haluat haastatteluun. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan