Kaveri, joka haluaa olla pienin&siroin
Ok, erikoinen otsikko, mutten parempaakaan keksinyt...
Ovatko muut törmänneet sellaiseen, että joku haluaa olla erityisen pikkuinen, vaikka on oikeasti keskikokoinen? Tämä siis ilmenee siten, että ko. henkilö seisoo valokuvissa tahallisesti vähän kyyryssä näyttääkseen lyhyemmältä. Myydessään vaatteitaan esim fb:n kirpputorilla, kirjoittaa kuvatekstiin "hox!hox! tämä kyseinen vaate jäänyt isoksi itselle!" Hän myös kommentoi toisten vaatteita tyyliin "mahtuuko xs muka sinulle?"
Kyläillessään minun luonani, sanoo joka kerralla käydessämme parvekkeella tupakalla, että "ota sinä nuo miehesi parvekengät, koska sinulla on isompi jalka."
Ihan naurattaa tämä aloitus, koska tämä aihe on niin hölmö, mutta pakko silti kirjoittaa! 😃
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on varmaan aika ruma naamasta ja navan alla roikkuu nahkainen vyölaukku
No kylläpä nyt osui ja upposi😊 Tsidat olla wanna be- pikkuinen itse, oikeasti 175 cm.
Ei osunut muuten kuin siten että sä kuvittelit varmaan kaikkien olevan sun puolella kun haukut kaverias ja asettuvan kaverias vastaan. Ei pidä olla niin helvtin ylimielinen.
Mun anoppi on tuollainen. Aina haluaisi olla pienin ja siroin. Haukkuu kaikkia ihmisiä lihaviksi ja rumiksi ym. on muutenkin tosi huomionhakuinen. Vähän lyhyt nykyisiin keskimittoihin on toki, ja ei ole ylipainoinen, mutta siroa hänestä ei saa millään. Ehkä se sitten harmittaa.
Lasten osastolta löytää muuten tosi hyvin vaatteita varmaan monikin keskikokoinen. Pituudessahan ne menee 170 cm asti. Ja monissa lasten housuissa on paljon isompi vyötärö kuin aikuiselle mitoitetuissa. Koska lapsethan ovat malliltaan erilaisia. Varsinkin pinirintainen nainen löytää hyvin vaatteita. Eri asia haluaako niitä käyttää. Mutta jotkut on mielestäni ihan ok, ja usein halvempia kuin aikuisten. Kotikäytössä itse käytän poikieni vanhoja vaatteita, heiltä kun niitä jää hyväkuntoisia pieniksi jääneitä, esim huppareita ja paitoja. Enkä ole mikään pieni, mieluummin vähän pullukka 163cm, 65kg.
Kasva aikuiseksi, ilkeä ihminen. Sun kaltaista kieroa ihmistä en ikinä haluaisi lähellenikään. Toivottavasti et tuu koskaan vastaan missään. Sylkisin varmaan päälles jos tunnistaisin.