Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella miehen kanssa joka pelaa videopelejä

Vierailija
26.09.2017 |

Itse en voisi täydellinen turn-off. Eräs 30 vuotias tinder mies myönsi pelaavansa en kyllä häntä enää tapaa.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oota mieluummin että peli loppuu. Ei kukaan jaksa tai edes pysty kesken pelin haastelemaan mitään erityisen syvällisiä. Jotkut jopa ärsyyntyvät jos vieressä joku koittaa käydä keskustelua kun on peli kesken.

Vierailija
2/71 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljonko pelaa. Jos kaikki illat ja viikonloput niin nou tänk juu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalisen epäseksikästä, pelaajat jätän suosiolla rauhaan.

Vierailija
4/71 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Olen jopa naimisissa miehen kanssa, joka TEKEE TYÖKSEEN pelejä. Aattele!

Vierailija
5/71 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, nykyinenkin pelaa. Opiskelee myös yo:ssa ja urheilee aktiivisesti, sekä harrastaa muutenkin, joten pelaaminen ei hallitse elämää. Addiktiot on sitten eri juttu, oli kohteena pelaaminen tai mikä vaan. Kokemusta on myös peliaddiktista, ja se on turhauttavaa.

Itsekin tykkään joskus pelailla. :)

-N28

Vierailija
6/71 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos mies lukee? Sehän vasta aikaa viekin.

Vierailija
7/71 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mitä pelejä pelaa ja paljonko. Pelaa jatkuvasti > en todellakaan. Vain ralli/urheilu/tappelupelejä > en. Muuten toki.

Itsekin pelaan :) (Final Fantasyt, Resident Evilit ja Tomb Raiderit on pop :D)

Vierailija
8/71 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos mies lukee? Sehän vasta aikaa viekin.

Harvemmin olen törmännyt ihmisiin jotka lukevat intensiivisesti vaikka neljä tuntia arki-iltaisin ja viikonloppuna vielä enemmän. Peliriippuvaisilla tuo on ihan tavallista. Jostain syystä kirjat ei kuitenkaan koukuta ihan samanlain kuin pelit.

Vierailija
9/71 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelaan farming simulatoria, ets2 ja spintires tyyppisiä pelejä ja otan samalla olutta. Sille te naiset ette voi yhtään mitään m40v

Vierailija
10/71 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kasvanut videopelien parissa, ja mielestäni on seksikästä, jos mies osaa pelata -nimenomaan PS4. Olenkin nuorempaa sukupolvea, parikymppinen.

Junttimaista on negatiivinen käytös asian kuin asian suhteen. Etenkin, jos se on toiselle edes jollain asteella tärkeää.

Vierailija
11/71 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin.

Vierailija
12/71 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pelaa,  ja olemme olleet naimisissa kohta 15 vuotta. :D Pelaaminen ei vie hänen kaikkea aikaansa. Hän pelasi jo seurusteluaikanamme, joten yllätyksenä tämä ei tullut.

Vierailija
13/71 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, en itseasiassa seurustelisi miehen kanssa joka EI pelaisi. Pelaan itsekin, samoin aviomieheni.

Vierailija
14/71 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaaminen kuuluu lopettaa noin 12 vuotiaana. Lasten leluja

Vierailija
15/71 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yök

Vierailija
16/71 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos joskus pelaa niin ok, mutta jos päivittäin niin ei kiitos. Pikkupoikien puuhaa

Vierailija
17/71 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana ne, jotka EIVÄT pelaa, ovat auttamatta jäämässä/jääneet junasta. Vanhanaikaista porukkaa. Vanhoilla ihmisillä sen ymmärtää, heidän kuuluukin olla vanhanaikaisia, mutta jos olet itsekin vasta kolmekymppinen, niin ei voi kuin ihmetellä.

Vierailija
18/71 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden jätin, koska pelasi aivan liikaa. En katsoisi enää hetkeäkään sellaista.

Vierailija
19/71 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Digitaalisia pelejä pelaa aktiivisesti 52,5 prosenttia ja satunnaisesti 74 prosenttia suomalaisista. Miehet ja pojat ovat hieman aktiivisempia pelaajia kuin naiset ja tytöt. Keskimäärin digitaalisten pelien pelaaja on 37-vuotias.

Joka kolmas suomalainen pelaa mobiilipelejä. Vuoden 2009 pelaajabarometrissa 13 prosenttia vastaajista pelasi mobiilipelejä; vuonna 2013 luku oli 29 prosenttia. Samalla tietokone- ja konsolipelit ovat menettäneet pelaajia.

http://tampub.uta.fi/handle/10024/95150

Vierailija
20/71 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan keski-ikäisiä ja musta olis todella kummallista jos mies pelaisi, siis muuta kun jalkapalloa itse. Urheilee, remppaa, lukee. Pelaaminen vaikuttaa ajan haaskaukselta, lukemisen voi helposti keskeyttää tarpeen tullen. Äläkä vertaa lukemista pelaamiseen, lukeminen on sivistävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi