Pituusgallup
Kun aihe nousi esiin taas, niin otetaanpa gallup :) Tai no katsotaan kauanko kestää ennen kuin joku loukkaantuja poistaa tämän...
NAISET:
1. minkä pituinen mies olisi vielä sellainen ettei asia häiritse sinua, olettaen ettei lyhyys ole miehelle itselleen ongelma?
2. minkä pituinen mies olisi auttamattomasti liian lyhyt?
3. lyhin mies jonka kanssa olet seurustellut?
4. unelmapituus miehelle?
5. oma pituutesi
6. Nainen/Mies
MIEHET:
1. minkä pituinen nainen olisi vielä sellainen ettei asia häiritse sinua, olettaen ettei pituus ole naiselle itselleen ongelma?
2. minkä pituinen nainen olisi auttamattomasti liian pitkä?
3. pisin nainen jonka kanssa olet seurustellut?
4. unelmapituus naiselle?
5. oma pituutesi
6. Nainen/Mies
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
mitäeroa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
karutotuus kirjoitti:
Toistaiseksi näyttää melko karulta lyhyiden miesten kannalta. 180-185cm melko lailla universaali toivomus, ja veikkaisin että joilla on varaa valita, vaativat pituutta. Painoa voi sentään muuttaa, pituutta ei :/ No, vastaukset:
1. 175cm
2. -
3. 159cm
4. 165cm
5. 168cm
6. MiesHöh. Sua ei varmaan tämä lohduta, mutta totean kuitenkin että en ajattele mitenkään negatiivisesti lyhyistä miehistä, vaan luulen, että kokisin itseni jotenkin typeräksi itseäni lyhyemmän miehen kanssa (siis romanttisessa tai seksuaalisessa mielessä, jolloin oma rooli naisena korostuu). Olen sellainen huonoitsetuntoinen itsensä häpeilijä. 172 cm.
Miksi tuo ketään lohduttaisi?
Itseään kauniina pitävät naiset haluavat pitkän miehen koska uskovat sellaisen saavansa.
Itseään rumana pitävät naiset haluavat pitkän miehen koska tuntevat itsensä naisellisemmiksi tämän rinnalla.
Sama lopputulos.Nii-in. Siksipä oletinkin ettei lohduta. Mutta sanoin vain ettei vika ole miehessä, jos niin vaikka luulee. Tai tavallaan on, mutta se ei ole mitään henkilökohtaista. Tosin eipä se syy kiinnostane, kun tärkeintä olisi saaminen. Minulle olisi eroa, että eikö mua haluta itseni takia (koska olen vastenmielinen ja herätän kielteisiä ajatuksia itsenäni) vai jostain muusta syystä, eikä tärkeintä ole vain saaminen. Ilman eläminen ei ole niin inhottavaa kuin olla inhottu. Mutta miehiä ei kiinnosta varmaan niin paljon mitä heistä ajatellaan, vain se mitä itse saa tai ei. Vaikka nainen inhoaisi mutta kuitenkin antaa, niin no problem? Tekeekö biologia miehestä oikeasti tuollaisen?
Nyt ei auennut? Mitä lyhyen miehen pitäisi tehdä? Hyväksyä kiltisti nyökkäillen asemasta geneettisenä ylijäämämateriaalina, pahoitellen että joskus kuvitteli saavansa tyttöystävän tai peräti vaimon? "Anteeksi itsekkyyteni, vasta nyt tajuan että saamani kumppani alkaisi inhoamaan itseään koska pituuteni on alle X senttimetriä, joten elän suosiolla yksin"?
Palsta on täynnä juttuja lihavuudesta, joka siis on seurausta huonoista elintavoista ja luonnollisesti on muutettavissa. Miehiä syytetään pinnallisuudesta, naisen tulisi kelvata omana itsenään eikä hän saisi olla sellainen johon tyydytään ns. paremman puutteessa.
Nyt käy ilmi että, uskomatonta kyllä, naiselle ehdottoman tärkeä asia on ruumiinpituus. Asia jota ei voi muuttaa, joka ei vaikuta terveyteen tai muuhunkaan sitten kivikauden. Lähes jokaisen naisen suosikkipituus on tismalleen sama +-185cm. Tekeekö biologia oikeasti naisesta tuollaisen?
ps. minulle ei aukea tuo ajatus että rinnalla oleva mies vaikuttaisi siihen millainen olet. Sinä et muutu miksikään oli rinnalla sitten pygmi tai jättiläinen, eikä se myöskään muuta sitä miltä näytät muiden silmissä (news flash!). Ehkä siksi lyhyet miehet ovat halukkaampia hyväksymään pitkiä naisia kuin pitkät naiset lyhyitä miehiä.
Mutta tosiaan, nöyrimmät pahoitteluni.
No ei tule paljon uutta tähän, mutta...
1. minkä pituinen nainen olisi vielä sellainen ettei asia häiritse sinua, olettaen ettei pituus ole naiselle itselleen ongelma?
185 cm
195 cm
169cm
165-170cm
5. oma pituutesi
174 cm
6. Nainen/Mies
Mies
NAISET:
1. minkä pituinen mies olisi vielä sellainen ettei asia häiritse sinua, olettaen ettei lyhyys ole miehelle itselleen ongelma?
165. Ehkä. Luulen kerran ihastuneeni itseni pituiseen mieheen. Luulen, koska en ole varma hänen pituudestaan.
Minkä pituinen mies olisi auttamattomasti liian lyhyt?
155
Tasan 170
Yli 175
5. oma pituutesi
152
6. Nainen/Mies
Nainen
gallupoija kirjoitti:
Kun aihe nousi esiin taas, niin otetaanpa gallup :) Tai no katsotaan kauanko kestää ennen kuin joku loukkaantuja poistaa tämän...
NAISET:
5. oma pituutesi
6. Nainen/MiesMIEHET:
5. oma pituutesi
6. Nainen/Mies
Naiset 3. "Lyhin"? L y h y i n (tai jos murteellisiks ruvetaan niin lyhvin).
gallupoija kirjoitti:
NAISET:
5. oma pituutesi
6. Nainen/Mies
1. 175 cm
2. 170 cm
3. 175 cm
4. 186 cm ja siitä ylöspäin
5. 181 cm
6. olen nainen
NAISET:
1. minkä pituinen mies olisi vielä sellainen ettei asia häiritse sinua, olettaen ettei lyhyys ole miehelle itselleen ongelma? 172cm
2. minkä pituinen mies olisi auttamattomasti liian lyhyt? Alle 172cm
3. lyhin mies jonka kanssa olet seurustellut? 176cm
4. unelmapituus miehelle? 190cm
5. oma pituutesi 172 cm
6. Nainen
- 175cm
- alle 170cm
- 180cm
- yli 185cm
5. oma pituutesi
- 177cm
6. Nainen/Mies
- Nainen.
1. 150
2. alle 150
3. 160
4. 170
5. 170
6. olen nainen
1. 170
2. alle 170
3. 165
4. 180+
5. 160
6. Nainen
Tämmöiset gallupit yleensä suosivat vastavirtaan uivia, he jotka tietävät poikkeavansa stereotypiasta (naiset suosivat pitkiä miehiä) ovat hanakampia osallistumaan.
Laskin äkkiä suosikkipituudet:
Alle 170cm, 2 kpl
171-174cm, 1 kpl
175-179cm, 2 kpl
180-185cm, 10 kpl
186-190cm, 9 kpl
Yli 190cm, 2 kpl (+2 joiden vastaus oli tulkittavissa joko 186-190cm tai yli 190cm)
Nii-in. Siksipä oletinkin ettei lohduta. Mutta sanoin vain ettei vika ole miehessä, jos niin vaikka luulee. Tai tavallaan on, mutta se ei ole mitään henkilökohtaista. Tosin eipä se syy kiinnostane, kun tärkeintä olisi saaminen. Minulle olisi eroa, että eikö mua haluta itseni takia (koska olen vastenmielinen ja herätän kielteisiä ajatuksia itsenäni) vai jostain muusta syystä, eikä tärkeintä ole vain saaminen. Ilman eläminen ei ole niin inhottavaa kuin olla inhottu. Mutta miehiä ei kiinnosta varmaan niin paljon mitä heistä ajatellaan, vain se mitä itse saa tai ei. Vaikka nainen inhoaisi mutta kuitenkin antaa, niin no problem? Tekeekö biologia miehestä oikeasti tuollaisen?