Pituusgallup
Kun aihe nousi esiin taas, niin otetaanpa gallup :) Tai no katsotaan kauanko kestää ennen kuin joku loukkaantuja poistaa tämän...
NAISET:
1. minkä pituinen mies olisi vielä sellainen ettei asia häiritse sinua, olettaen ettei lyhyys ole miehelle itselleen ongelma?
2. minkä pituinen mies olisi auttamattomasti liian lyhyt?
3. lyhin mies jonka kanssa olet seurustellut?
4. unelmapituus miehelle?
5. oma pituutesi
6. Nainen/Mies
MIEHET:
1. minkä pituinen nainen olisi vielä sellainen ettei asia häiritse sinua, olettaen ettei pituus ole naiselle itselleen ongelma?
2. minkä pituinen nainen olisi auttamattomasti liian pitkä?
3. pisin nainen jonka kanssa olet seurustellut?
4. unelmapituus naiselle?
5. oma pituutesi
6. Nainen/Mies
Kommentit (51)
1. minkä pituinen mies olisi vielä sellainen ettei asia häiritse sinua, olettaen ettei lyhyys ole miehelle itselleen ongelma?
175cm
165
168
185
5. oma pituutesi
180
6. Nainen
1. minkä pituinen mies olisi vielä sellainen ettei asia häiritse sinua: 185
2. minkä pituinen mies olisi auttamattomasti liian lyhyt? 184
3. lyhin mies jonka kanssa olet seurustellut? 180 (kaatui mm. siihen pituusasiaan)
4. unelmapituus miehelle? 190 (aviomiehen pituus)
5. oma pituutesi: 170
6. Nainen
NAISET:
-170
-165
-175
-180 hujakoilla (kihlattu on 183)
5. oma pituutesi?
-163
6. Nainen/mies
-olen nainen jos tällä nyt sitä tarkoitetaan? Olihan tuolla jo alussa että "naiset"?
1. 173?
2. 169?
3. en ole seurustellut
4. 185? (olen kylläkin huono arvioimaan pituuksia, mutta ihanne olisi mua selvästi muttei liikaa pitempi)
5. n. 172
6. nainen
Olen itse ruma ja miehisen näköinen, joten tuntisin itseni vielä ällömmäksi, jos olisin miestä isompi... Mutta vaikka se mies olisi millainen tahansa, miettisin entistä enemmän ulkonäköäni ja sen riittämättömyyttä. Ei taida tuo seurustelu olla sen kärsimyksen arvoista, oli pituus kelläkin mikä tahansa.
1. 166-170
2. 164 (eli itseäni lyhyempi)
3. 172
4. 180
5. 165
6. Nainen
Toistaiseksi näyttää melko karulta lyhyiden miesten kannalta. 180-185cm melko lailla universaali toivomus, ja veikkaisin että joilla on varaa valita, vaativat pituutta. Painoa voi sentään muuttaa, pituutta ei :/ No, vastaukset:
1. 175cm
2. -
3. 159cm
4. 165cm
5. 168cm
6. Mies
1. 190
2. 190
3. 193
4. 200
5. 152
6. Nainen
gallupoija kirjoitti:
Kun aihe nousi esiin taas, niin otetaanpa gallup :) Tai no katsotaan kauanko kestää ennen kuin joku loukkaantuja poistaa tämän...
NAISET:
5. oma pituutesi
6. Nainen/MiesMIEHET:
1. minkä pituinen nainen olisi vielä sellainen ettei asia häiritse sinua, olettaen ettei pituus ole naiselle itselleen ongelma?
5. oma pituutesi
6. Nainen/Mies
1. 177cm
2. 169cm
3. 169cm
4. 188cm
5. 183cm
6. N
Olen kokenut että pienet naiset, jotka muutenkin ovat paljon ärhäkkäämpiä ja äänekkäämpiä kuin eteeriset ja rauhalliset pitkät naiset - ovat aggressiivisesti pitkien miesten kimpussa, ihan hulluna hujoppeihin miehiin.
175cm
Minua lyhyempi
173cm
180-190cm
5. oma pituutesi
166cm
6. Nainen
1. 180cm
2. Alle 180
3. N. 178cm
4. Nykyisen pituus, 190cm
5. 170cm
Vierailija kirjoitti:
1. 180cm
2. Alle 180
3. N. 178cm
4. Nykyisen pituus, 190cm
5. 170cm
Ja nainen siis olen.
Vierailija kirjoitti:
gallupoija kirjoitti:
NAISET:
5. oma pituutesi
6. Nainen/MiesMIEHET:
5. oma pituutesi
6. Nainen/Mies1. 177cm
2. 169cm
3. 169cm
4. 188cm
5. 183cm
6. NOlen kokenut että pienet naiset, jotka muutenkin ovat paljon ärhäkkäämpiä ja äänekkäämpiä kuin eteeriset ja rauhalliset pitkät naiset - ovat aggressiivisesti pitkien miesten kimpussa, ihan hulluna hujoppeihin miehiin.
Omia havaintojani:
Kaiken pituiset naiset haluavat pitkiä miehiä, oma pituus vaikuttaa lähinnä minimirajaan minkä alittavaa ei otettaisi missään tapauksessa.
Monet pitkät miehet suosivat lyhyitä naisia.
Lyhyemmät miehet ovat halukkaampia ottamaan pitkiä naisia.
Jos miehet saisivat valita, kaikille löytyisi pari. Jos naiset...parit löytyisi vain =<180cm miehille.
1) 185cm
2) 195cm
3) 172cm?
4) 165cm
5) 178cm
6) Mies
Olen mies, 183cm (sentilleen keskiarvopituus suomessa)
Unelmieni nainen olisi varmaan jotain 145cm -180cm
karutotuus kirjoitti:
Toistaiseksi näyttää melko karulta lyhyiden miesten kannalta. 180-185cm melko lailla universaali toivomus, ja veikkaisin että joilla on varaa valita, vaativat pituutta. Painoa voi sentään muuttaa, pituutta ei :/ No, vastaukset:
1. 175cm
2. -
3. 159cm
4. 165cm
5. 168cm
6. Mies
Höh. Sua ei varmaan tämä lohduta, mutta totean kuitenkin että en ajattele mitenkään negatiivisesti lyhyistä miehistä, vaan luulen, että kokisin itseni jotenkin typeräksi itseäni lyhyemmän miehen kanssa (siis romanttisessa tai seksuaalisessa mielessä, jolloin oma rooli naisena korostuu). Olen sellainen huonoitsetuntoinen itsensä häpeilijä. 172 cm.
gallupoija kirjoitti:
NAISET:
5. oma pituutesi
6. Nainen/MiesMIEHET:
5. oma pituutesi
6. Nainen/Mies
1. 167cm
2. Alle 160cm
3. 170cm
4. 170-190cm
5. 156cm
6. Nainen
1. 177 cm
2. 165 cm
3. -
4. 184+
5. 177 cm
6. nainen
(ulkokuori ei kuitenkaan ole tärkein)
NAISET:
5. oma pituutesi
6. Nainen/Mies
1. 170-185 cm väliltä löydyttävä
2. alle 170 cm
3. 168 cm - oli liian lyhyt mulle
4. 178 cm
5. 172 cm
6. nainen
Vierailija kirjoitti:
karutotuus kirjoitti:
1. 175cm
2. -
3. 159cm
4. 165cm
5. 168cm
6. MiesHöh. Sua ei varmaan tämä lohduta, mutta totean kuitenkin että en ajattele mitenkään negatiivisesti lyhyistä miehistä, vaan luulen, että kokisin itseni jotenkin typeräksi itseäni lyhyemmän miehen kanssa (siis romanttisessa tai seksuaalisessa mielessä, jolloin oma rooli naisena korostuu). Olen sellainen huonoitsetuntoinen itsensä häpeilijä. 172 cm.
Miksi tuo ketään lohduttaisi?
Itseään kauniina pitävät naiset haluavat pitkän miehen koska uskovat sellaisen saavansa.
Itseään rumana pitävät naiset haluavat pitkän miehen koska tuntevat itsensä naisellisemmiksi tämän rinnalla.
Sama lopputulos.
180 cm
195 cm
En ole seurustellut
175 cm
5. oma pituutesi
193 cm
6. Nainen/Mies
Mies
1. Ehkä noin 165 cm, eli hieman itseäni lyhyempi.
2. Ei tähän voi sanoa oikein mitään, koska viehättävyyteen vaikuttavat kehon mittasuhteet ja muutenkin koko olemus. Peter Dinklage (135 cm) on minusta todella komea ja karismaattinen. Samoin olen nähnyt viehättäviä miehiä, joilta puuttuu alaraajat, eikä pituus ole sen vuoksi juurikaan yli metrin.
3. Lyhin kumppanini (nykyinen) on 177 cm, pisin (ex) 178 cm. :D
4. Jotain välillä 167 - 180 cm olisi ehkä ideaali. Keskimittaiset ja sitä lyhyemmät miehet viehättävät jostain syystä erityisesti.
5. Olen 167,5 cm.
6. Olen nainen.