Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päähän nousemassa isohko patti, lievästi kipeä, enkä ole lyönyt päätäni??

Vierailija
25.09.2017 |

Mistä tuollainen voi tulla?? Tarkoitan isohkolla sellaista laajaa, en pientä näppyä. Ja kun sitä tunnustelee niin vähä kuin mustelmaa painelisi. Mikä ihme se voi olla, en ole tietääkseni lyönyt päätäni mihinkään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis ei ole sellainen sarjakuva-kuhmu, vaan juuri ja juuri tunnen, että ei tämä ollut ennen näin korkea tästä.. Koko päähän ehkä vähän koskee :S Hankala sanoa, kun saatan jo kuvitella.

Vierailija
2/11 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa kuhmupäätä enneku tää palsta menee kiinni :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisitko voinu esim sängyssä lyödä sen?

Kyllähän toi kuhmulta kuulostaa tosi vahvasti.

Tai migreenin alkuoire saattaa olla mulla esim tuota vastaava että päässä kipeä kohta.

Vierailija
4/11 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa :O Olen kyllä saanut nuorempana muutaman migreenikohtauksen, mutta on tämä kyllä selvästi kuhmu. Ehkä sitten yöllä olen posauttanut pääni johokin :S Mietin vain, että eihän siellä ole joku suoni räjähtämässä D: 

Vierailija
5/11 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joku rasvapatti. Ei paiše, mutta jotain vastaavaa. Työkaveri valitti vastaavaa joku aika sitten.

Vierailija
6/11 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

verisuoni posahtaa ja kuolet.

Vierailija
8/11 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai vain ole soittanut suutasi jollekkin miehelle, koska olette saaneet palautetta häiriökäyttäytymisestä?

Jos ne kaksi aivosolua vaan haluaa tulla ulos?

Vierailija
9/11 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette kai vain ole soittanut suutasi jollekkin miehelle, koska olette saaneet palautetta häiriökäyttäytymisestä?

Jos ne kaksi aivosolua vaan haluaa tulla ulos?

Noo, olen aika kiltti, mutta miksei tuota voisi tapahtua pääiskun saaneena :D :D

Mutta tää nyt oli turha aloitus, muistin nimittäin just että löin pääni suihkussa lavuaariin, kun nostin jotain lattialta.... :'DD

Vierailija
10/11 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä tai kasvain. Elinaikaa maksimissaan pari vuotta. Ei voi parantaa.

Vierailija
11/11 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä on varmaan tatti tulossa! Tai vaan rasvapatti. Tai jos olet hengaillut tropiikissa mangopuiden lähellä niin voi olla mangokärpäsen pesä. Tai muukalaiset ovat yöllä käyneet tutkimusretkellä. Mutta voit toki selittää itsellesi että löit pääsi suihkussa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi