Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä muulla on nipottajamies?

Vierailija
06.04.2006 |

Minä olen huithapeli, mies nipottaa joka käänteessä, milloin on kaksi mukia tiskipöydällä, eikä tiskikoneessa, milloin naulakonpäälinen sekaisin, hänen hanskansa ovat kaksi milliä liikaa vasemmalla ja maton hapsut ärsyttävästi imuroinnin jälkeen sekaisinym, ym, arrgghh!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni alkoi toimia, ja mies ei ole enää niin nipo. Tuskin hän virheetön, vaikka tarkempi olisikin kuin sinä! Meillä minä huolettomampi ja mies pilkunviilaaja, mutta molemmat ovat oppineet.

Vierailija
2/4 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulemma saisin mahtumaan enemmän astioita ja säästäisin jos täyttäisin paremmin! Jos mun mies olisi palomies niin varmaan kommentoisi kaikillle työkavereilleen, että " väärin sammutettu" ;o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sille kun ei viiti edes nipottaa takas kun sit murjotettaan. Olen vaan opetellut jättämään huomiotta sen nipoilut. Meillä kans toi tiskikone on yks vakkariaihe. Usein oon sille sanonut että tee ite niin menee oikein, muuten piä mölyt mahassas - ei oo vielä oppinut.

Vierailija
4/4 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanan perinteinen sillä tavoin, että saattaa jättää sukkansa lattialle ja partakarvoja lavuaariin, eikä minua haittaa yhtään! Kyllä saa elämän/miehen jäljet näkyä kodissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi