Miehen ystävä epäili miehen isyyttä
Tässä muutama kuukaus sitte oltiin miehen ystävällä kylässä ja normaaliin tapaan jotain "kiusattiin" miehen kanssa toisiamme ja heitin läppää siitä että eihän sitä voi tietää onko lapsi miehen. (Olen siis 6. Kuulla raskaana) Mies nauroi ja elämä jatkui ja tätä läppää ollaa heitetty monet kerrat.
Tänäänpä mies sitten tunnusti että on jo melkeen 3kk tän kaverin kysymyksen "ootko sä varma et lapsi on sun" takia pohdiskellu hänen kanssaan jos ei olekkaan isä. Yhdessä ollaan oltu vuos ja mitään syytä ei miehellä todellakaan oo epäillä mun pettäneen. Mies kyllä sano ettei nyt "tosissaan" oo miettiny ja olis puhunu jos mieltä kunnolla painais ja kieltäyty kun tarjosin isyystestejä.
En nyt vaa tiiä miten tästä pääsis yli. Oon oikeesti tosi loukkaantunu ja kyllähän siinä itku pääs ku mies kerto mitä kaveri kysyny. Oon kuitenki pitäny häntä ihan hyvänä tyyppinä.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen ystävä yrittää selvästi tuhota suhteenne. Olisiko itse kenties kiinnostunut sinusta?
Joo. tottakai on kiinnostunut yh-mammasta ja kaverin muijasta.
kyllä on tyhmiä ihmisiä maailma täynnä.
Tuttava otti kaverinsa naisen (jolla oli kolme lasta) kun nämä erosivat ja on ollut nyt yhdessä naisen kanssa jo yli parikymmentä vuotta. Itse tunnusti kärkkyneensä naista ja napanneensa tämän kun tuli taas vapaille markkinoille.
Vierailija kirjoitti:
No sanot selkeästi että et ole pettänyt ja siten isyysmahdollisuuksia on vain yksi. Ja että oli todella huono tuo vitsisi ja pyydät anteeksi sitä vitsiä. Synnytyslaitoksella saa nykyään isyystestin halutessaan eli voitten sen tehdä, jos miehesi sen haluaa.
Testiä ei tehdä sairaalassa. Lastenvalvoja ohjaa testiin isyydentunnustamisen yhteydessä jos vanhempi/vanhemmat testiä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6kk seurustelun alusta oot jo paksuna? No ei ihme että mies epäilee.
Lukemisen ymmärtäminen on missä? Suosittelen lukemaan aapeen aloituksen uudestaan.
Noinhan ap kertoo. Vuoden olleet yhdessä ja nyt 6kk raskaana. Miten itse ymmärrät aloituksen?
Onhan se täysin mahdollista että olisin raskaana jollekkin toiselle. Minulla on ollut 3 "sivusuhdetta" suhteemme alussa ja ehkäisy ei välttämättä ollut täysin varmaa. Haluan kuitenkin että nykyinen olisi isä.
-ap
Ite heitit ajatuksen ilmoille. Onneksi et sentään lisännyt perään, että sähän voisit vaikka tappaa miehes kun se nukkuu... hahhahahhahhaa... läppä...
Vierailija kirjoitti:
Onhan se täysin mahdollista että olisin raskaana jollekkin toiselle. Minulla on ollut 3 "sivusuhdetta" suhteemme alussa ja ehkäisy ei välttämättä ollut täysin varmaa. Haluan kuitenkin että nykyinen olisi isä.
-ap
Lähti alotukselta pohja pois kokonaan. Miehes kaveri siis oli tässä se roisto..?
Voit olla varma että nuo epäilyt kaverilta tule loppumaan. Saat varmaan kuulla sitä vitsillä kun itse olet sen jo siihen asemaan laittanut.
Miehelläni pari kaveria joka jaksoit tuota "läppää" heittää, en vaivautunut välittämään, mutta ain että kun toinen sai lapsen ja itse saman vitsin hänelle murjaisin niin tämä veti koko palkokasvin nenään ja mökötti minulle monta kuukautta kuinka kehtaan epäillä hänen isyyttään ja vaimoaan.
Aloittajan kuvailemaa miesystävää sanotaan äijäpiireissä ämmämäiseksi tyhjänjauhajaksi.
En mä jaksais edes loukkaantua jos mies haluaisi isyystestit. Voisin itsekin sitä ehdottaa. Ikinä en ole pettänyt ketään kenen kanssa olen parisuhteessa ollut, mutta mistä ne kumppanit voivat sen satavarmaksi tietää? Maailma on täynnä ihmeellistä asiaa, eikä pettäminen kuulu millään tavalla niihin kaikista kummallisimpiin juttuihin. Toki jos itsekään ei tiedä kuka on lapsen isä, voisi asiaan suhtautua negatiivisemmin. Itse näen isyystestin puhtaasti positiivisena asiana; turha kenenkään mutista jälkeenpäin mitään kun testit on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apLähti alotukselta pohja pois kokonaan. Miehes kaveri siis oli tässä se roisto..?
Haloo, ei tainnu olla ap tuo... :D
Onpa kyllä tylsä suhde jos ei mitään mustaa huumoria saisi heittää! Meillä on ainakin ihan tavallista että jos toinen on vaikka kaveriporukalla yötä jossain niin saatetaan vitsailla että "no oliko teillä kuuma yö Pekan/Lissun/Jarkon kanssa..." ja jos joskus tulisin raskaaksi niin ihan takuulla vitsailtaisiin lapsen isyydestä myös :D ihan kumma ajatus että ap olisi tuon epäilyksen itse aiheuttanut läpänheitolla, epäilyttävämpää minusta ainakin olisi jos polvillaan vannoisi päivittäin että kyllä tää lapsi on sun, kyllä tää lapsi on sun... kun suhteessa oikeasti luottaa toiseen niin vitsailla voi ihan mistä vaan (ja se on hiton hauskaa).
No on kyllä vähän taukki mies, jos asian puheeksitulo oli syy tällaiselle epäilylle. Ymmärtäisin, jos olisi tullut ilmi jokin epäilyttävä tilanne tai ajanjakso, mutta nyt ilmeisesti alkoi vaivaamaan pelkästään se, että joku mainitsi tällaisen mahdollisuuden. Ikään kuin se asian ääneen sanominen nyt olisi muuttanut tilannetta epäilyttävään suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehen ystävä yrittää selvästi tuhota suhteenne. Olisiko itse kenties kiinnostunut sinusta?
Plot twist: lapsi onkin miehen kaverin.
Vierailija kirjoitti:
En mä jaksais edes loukkaantua jos mies haluaisi isyystestit. Voisin itsekin sitä ehdottaa. Ikinä en ole pettänyt ketään kenen kanssa olen parisuhteessa ollut, mutta mistä ne kumppanit voivat sen satavarmaksi tietää? Maailma on täynnä ihmeellistä asiaa, eikä pettäminen kuulu millään tavalla niihin kaikista kummallisimpiin juttuihin. Toki jos itsekään ei tiedä kuka on lapsen isä, voisi asiaan suhtautua negatiivisemmin. Itse näen isyystestin puhtaasti positiivisena asiana; turha kenenkään mutista jälkeenpäin mitään kun testit on tehty.
En ymmärrä tätä logiikkaa ollenkaan. Jos olisit pettänyt, saattaisit loukkaantua, jos sinua epäillään pettämisestä, mutta jos et ole pettänyt, et loukkaantuisi tällaisesta epäilystä ollenkaan? Eikö sen pitäisi olla juuri toisin päin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apLähti alotukselta pohja pois kokonaan. Miehes kaveri siis oli tässä se roisto..?
Älä oo helppo. Joko koko aloitus on tyhmä provo tai tuon viestin kirjoittaja ei ole ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä logiikkaa ollenkaan. Jos olisit pettänyt, saattaisit loukkaantua, jos sinua epäillään pettämisestä, mutta jos et ole pettänyt, et loukkaantuisi tällaisesta epäilystä ollenkaan? Eikö sen pitäisi olla juuri toisin päin?
En loukkaantuisi epäilystä lainkaan, pettänyt tai en. Ihan vaan koska kaikkea tapahtuu, eikä toinen ihminen voi koskaan tietää sataprosenttiseksi mitä minä ajattelen tai teen missäkin tilanteessa. En itsekään voi satavarmaksi sanoa miten reagoisin joissakin tilanteissa, joten miten joku muu siihen pystyisi? Ihmiset tuppaavat yllättämään, niin itsensä kuin muut. Negatiivinen suhtautuminen tuossa alkuperäisessä viestissäni kohdistui itse testiin, ei epäilyksiin, koska ei haluaisi ottaa riskiä ikävän totuuden paljastumisesta.
Noin siinä käy kun aletaan lasta pukata niin lyhyen seurustelun jälkeen. Eihän täydellinen luottamus ehdi mitenkään syntyä!