Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saatte miehen siivoamaan?

25.09.2017 |

Ongelmana siis miehen siivottomuus. Jättää kaikki ympäriinsä ja olettaa, että siivoan kaikki ja laitan tavarat paikalleen.
Kehtaa vielä valittaa välillä etten muka tee yhtään mitään.
Sekin jo auttaisi että joskus edes laittaisi tiskikoneen tai pyykkikoneen pyörimään. Tai veisi edes roskansa roskikseen..

Jotenkin oon katsonut tätä läpi sormien, kun mies on töissä ja minä kotona lapsen kanssa.. mutta kyllä vaan ärsyttää kun täytyy aikuisen miehenkin jälkiä jatkuvasti siivota..

Miten saan tuon laiskurin myös siivoamaan?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän jättää sivarimiehet kapakkaan..

Vierailija
42/53 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Note so self: Jos haluat että mies siivoaa, älä  ikinä muuta hänen kanssaan yhteen. Hänen luonaan aikaa viettäessäsi älä tarjoudu huushollaamaan ja pidä huoli  että mies on siivonnut tullessasi kylään. Jos ei ole, tee u-käännös ja palaa kotiisi. Älä suostu siihen että vietätte aikaa vain sinun luonasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Note to self: Jos haluat että mies siivoaa, älä  ikinä muuta hänen kanssaan yhteen. Hänen luonaan aikaa viettäessäsi älä tarjoudu huushollaamaan ja pidä huoli  että mies on siivonnut tullessasi kylään. Jos ei ole, tee u-käännös ja palaa kotiisi. Älä suostu siihen että vietätte aikaa vain sinun luonasi.

Vierailija
44/53 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä siivoo oma-alotteisesti (toki tästä sitten muistutellaan pitkin päivää .. :D) ja välillä pyytämällä. Se on ihna ok mulle, ite tykkään siistimmästä kodista niin siivoankin useammin. Välillä huomannut et kun antaa poskihoidon niin on niin maireeta ja mielistelevää ukkelia ja sitten sitä voi vähän passuttaa.

Vierailija
45/53 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, poika kertoi että jos lattialta löytyi hiekanmurunen, niin siivous meni kokonaan uusiksi. Eli kyllä ne osaa. Ei vaan huvita..Eikä ole auktoriteettia..

Vierailija
46/53 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla poika siivoaa aina huoneensa viimeisen päälle kun tyttöjä tulee kylään.

Muuten elää täydessä sikolätissä.

Vierailija
47/53 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiin tepsii samat keinot kuin lapsiin eli annat kaksi vaihtoehtoa joista saa valita: haluatko imuroida vai luututa lattiat? Niinkuin lapselta kysytään että syötkö omenan vai banaanin :) Ei liikaa vaihtoehtoja, eikä mahdollisuutta vastata suoralta kädeltä kieltävästi. 

Vierailija
48/53 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks koulukaveri yliopistolla sanoi, ettei viitsi siivota, kun vaimo kuitenkin siivoaa.

Siinäpä se. Ei muuta lisättävää.

Vierailija
49/53 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimii niin, että maanantaina päätetään minä päivänä siivotaan. Yleensä torstaina. Jos sanoo, en tiedä tai en halua, niin toisen valitsemana päivänä on imuri tai luutu joka tapauksessa odottamassa heti työpäivän jälkeen. Ruokaa laitetaan vasta siivouksen jälkeen. Sujuu sutjakasti.

Ja toimii sekä miehelle, että minulle. Molemmat inhotaan siivousta, mutta tykätään puhtaasta kodista.

Vierailija
50/53 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sitä saakaan siivoamaan. 

Se siivoaa ihan omin päin. Tai jotenkin meillä vain päättäytyy, että nyt on siivouspäivä, ja sitten siivotaan kumpikin. Sille on kai itsestään selvää, ettei koti automaattisesti siivoudu?

Vierailija
51/53 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä oli tapana paheksua, jos kämppä ei ollut siisti, kun hän tuli töistä kotiin, kun kerran koko päivän olin kotona. Kerran siivosin kämpän täysin siistiksi perjantai-iltana ja lähdin lauantaina aamulla omille menoille jättäen lapsen hänelle sanomatta mitään. Hän yritteli soitella pitkin päivää, mutta laitoin vain välillä viestiä, etten ehdi nyt jutella, kun olen kaupoilla ja kohta lähden elokuviin kaverin kanssa. Illalla kun tulin kotiin mainitsin heti ensimmäisenä, että miksei ollut siistiä, vaikka oli koko päivän kotona. Mies oli aivan uupunut 2-vuotiaan hoidosta, joten reippaasti aloin vielä ehdottamaan seksiä. En saanut, mutta aamulla hän nousi siivoamaan aikaansaamaansa sotkua eikä enää koskaan valittanut, jos töiden jälkeen kämppä ei ollut tip top.

Tarinan opetus, että anna maistaa omaa lääkettään!

Vierailija
52/53 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenteeltaan tuollaista naista en elämääni huolisi.

Joka "jotenkin oon katsonut tätä läpi sormien" ja "laittaa miehen siivoamaan".

Jos asetelma olisi toisinpäin niin tuskin kukaan nainenkaan katselisi sellaista miestä.

t. mies

Vierailija
53/53 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon sille, että viittisikkö imuroida. Sit se imuroi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä