Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saatte miehen siivoamaan?

25.09.2017 |

Ongelmana siis miehen siivottomuus. Jättää kaikki ympäriinsä ja olettaa, että siivoan kaikki ja laitan tavarat paikalleen.
Kehtaa vielä valittaa välillä etten muka tee yhtään mitään.
Sekin jo auttaisi että joskus edes laittaisi tiskikoneen tai pyykkikoneen pyörimään. Tai veisi edes roskansa roskikseen..

Jotenkin oon katsonut tätä läpi sormien, kun mies on töissä ja minä kotona lapsen kanssa.. mutta kyllä vaan ärsyttää kun täytyy aikuisen miehenkin jälkiä jatkuvasti siivota..

Miten saan tuon laiskurin myös siivoamaan?

Kommentit (53)

21/53 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko teillä lapsen kanssa mahdollista lähteä vaikka viikoksi mummolle tms? Jättäisitte miehen sotkuineen ihan keskenään toviksi. Kyllä se siivousinto sieltä varmasti löytyisi kun aikansa p'skaisessa kodissa majailisi.

Ei valitettavasti oikein onnistu. Muuten olisikin oikein hyvä idea.

Ehkä pitää vaan kokeilla sitä siivoamisen lopettamista. En siis siivoa kuin vaan omia ja lapsen jälkiä.. Siinähän saa sitten pyykkivuori kasvaa ja siinähän valittaa kun ei ole vaatteita. Katsotaan kauanko kestää, ennenkuin mitään tapahtuu.

Vierailija
22/53 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin. Sitten on varaa ulistakin jostain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxine kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko teillä lapsen kanssa mahdollista lähteä vaikka viikoksi mummolle tms? Jättäisitte miehen sotkuineen ihan keskenään toviksi. Kyllä se siivousinto sieltä varmasti löytyisi kun aikansa p'skaisessa kodissa majailisi.

Ehkä pitää vaan kokeilla sitä siivoamisen lopettamista. En siis siivoa kuin vaan omia ja lapsen jälkiä.. Siinähän saa sitten pyykkivuori kasvaa ja siinähän valittaa kun ei ole vaatteita. Katsotaan kauanko kestää, ennenkuin mitään tapahtuu.

Sinä ja lapsesihan siellä kotona makaatte ja sotkette.

Miehen vikaa sekin?

Vierailija
24/53 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te löydätte noita luuserimiehiä?

Itse olen ollut sinkku jo yli kymmenen vuotta ja kämppä on aina tip top.

Niin on suurimmalla osalla sinkkumiehistäkin.

Niin, juuri sellainen olen.

Vierailija
25/53 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan stay-upit, sukkanauhat, korkokengät ja näyttävät rintaliivit päälle, otan viinilasin olohuoneen tuolissa käteen ja sanon, että jos tunnin päästä kaikki on tip-top (mies tietää vaaditun tason), niin todennäköisesti olen hyvällä tuulella

Koskaan ei ole kieltäytynyt, ja puhdasta tulee

Ja kyllä ole akateeminen jne - töissä tätä puolta minusta kukaan ei uskoisi :D

Vierailija
26/53 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxine kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieskään ei anna sulle sitten yhtään rahaa. Katsotaan mitä sitten tapahtuu.

27/53 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No suosittelen sun miehelle samaa mitä teen omille lapsille. Eli jokaisella on oma kori mihin heittelen heidän tavaroitaan jos lojuvat pitkin taloa.. Korit tyhjennetään torstaisin roskikseen jos siellä on tavaroita.

Kummasti menee keskiviikkona omat tavarat paikoilleen.

Taidan kokeilla tätä keinoa myös. Kiitos :)

Vierailija
28/53 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö osaa edes käskeä korpraalin äänenpainolla.

Joka poju on tottunut tottelemaan selkeitä ja suoria käskyjä jo armeijassa.

P.s. Vihjailu ja vittuilu nyt vaan ei toimi

Vierailija
29/53 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin valmiiksi kouluttautuneen älykkään miehen, pääsin helpolla. Miehelläni on niin hyvä vaimo että sen eteen kannattaa vähän siivotakin:)

Ei vaan, mun mies siivoaa tietenkin koska tämä elämä, koti ja talo on yhteinen. Esim kun olen työmatkalla palaan aina siistiin kotiin ja ruoka on valmiina odottamassa. Lapset hoidettu jne.

Tämä, meilläkin toimii homma näin. En ymmärrä miten mikään muu on mahdollista kahden aikuisen yhteisessä elämässä, onko ap:n kuvaileman kaltaisia miehiä todella? Kuulostaa absurdilta!

30/53 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maxine kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieskään ei anna sulle sitten yhtään rahaa. Katsotaan mitä sitten tapahtuu.

Rahaa en ole koskaan mieheltäni saanutkaan. Oon vaan ollut kotiorjana.. 😂

Vierailija
31/53 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niinku muutkin naiset. Kiristä pillulla. Saat avioeron. Ei ole enää sotkemassa.

Vierailija
32/53 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies pitää kodista huolen, itse olen todella huono huomaamaan sotkuja.

Hän on saanut minut siivoamaan sanomalla, että olisi hänenkin mukava saada nauttia siististä kodista eikä aina vain siivota.

Olen alkanut katsoa asuntoa ikäänkuin mieheni silmin yrittäen nähdä minkä hän näkee, ja ilokseni olen huomannut, että siivoamaan voi oppia.

Eli anna miehelle mahdollisuus siivota itse äläkä siivoa hänen puolestaan. Alussa voit myös ehdottaa esim. että tänään sinä teet ruoan ja silläaikaa mies laittaa pyykit koneeseen.

Vierailija
33/53 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maxine kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen vikaa sekin?

Tuskinpa he niitä miehen vaatteita likaavat....

Vierailija
34/53 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahha. En ole ap, mutta olin kerran kuukauden reissussa ja kotiinpalatessa vessanpönttö oli todella ällöttävän ruskea. Siinä vähän naureskellen kutsuin miehen vessaan ja mitään sanomatta pesin sen wc-harjalla. Ymmärsi se olla sentään nolona ja mumisi ajatelleensa, että se on vaan kulunut...

Mutta asiaan, en mitenkään! Kyllä se silloin tällöin tiskaa ja imuroi, omat vaatekasansa selvittää pyydettäessä pyykkipäivänä. Toisinaan harmittaa enemmän, mutta useimmiten pystyn ajattelemaan asian niin, että oon todella onnellinen tosta muuten aivan mahtavasta kumppanista! Toi siivoamattomuus ja se, ettei se oikein kokkaa, on ainoat asiat, jotka vois olla paremmin. Joten loppujen loppuksi saan olla kiitollinen.

Vierailija
35/53 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö osaa edes käskeä korpraalin äänenpainolla.

Joka poju on tottunut tottelemaan selkeitä ja suoria käskyjä jo armeijassa.

P.s. Vihjailu ja vittuilu nyt vaan ei toimi

Olen armeijan palveluksessa, kantahenkilökuntaa.

Kerran lauantaiaamuna huusin miehelleni -asento!

Totteli oikein hyvin vanhasta muistista.

Jatkoin: hae imuri, punainen, kytke seinään ja imuroi. Aikaa 30 min.

36/53 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahha. En ole ap, mutta olin kerran kuukauden reissussa ja kotiinpalatessa vessanpönttö oli todella ällöttävän ruskea. Siinä vähän naureskellen kutsuin miehen vessaan ja mitään sanomatta pesin sen wc-harjalla. Ymmärsi se olla sentään nolona ja mumisi ajatelleensa, että se on vaan kulunut...

Mutta asiaan, en mitenkään! Kyllä se silloin tällöin tiskaa ja imuroi, omat vaatekasansa selvittää pyydettäessä pyykkipäivänä. Toisinaan harmittaa enemmän, mutta useimmiten pystyn ajattelemaan asian niin, että oon todella onnellinen tosta muuten aivan mahtavasta kumppanista! Toi siivoamattomuus ja se, ettei se oikein kokkaa, on ainoat asiat, jotka vois olla paremmin. Joten loppujen loppuksi saan olla kiitollinen.

Meilläkin muuten menee ihan hyvin ja viihdytään yhdessä. Nyt vaan taas harmittaa enemmän, kun koittaa asiasta sanoa, eikä yhtään kuunnella eikä aio kotitöissä auttaa. Sanoi vain, että mulla on koko päivä aina täällä kotona aikaa siivota.. Ärsyttävää. Tekee vaan mieli muuttaa pois täältä...

Toisaalta ehkä pitäisi myös koittaa olla tyytyväinen, on kuitenkin hyvä isä ja muutenkin pääasiassa mukava ja rakastava ihminen.

Pitää nyt ehkä yrittää hieman kouluttaa miestä lisää, koska jos ei tähän tule mitään muutosta, niin en vain jaksa.

Vierailija
37/53 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maxine kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen vikaa sekin?

Tuskinpa he niitä miehen vaatteita likaavat....

Juu, mitä sitä leivänpöytääntuojan eteen mitään tekemään, kotona maatessa on niin raskasta ettei pesukoneen nappiakaan jaksa painaa.

Vierailija
38/53 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkailu, kiristys, lahjonta ja katteettomat lupaukset. Voit toki kokeilla.

Kuten täällä on jo sanottu, niin kannattaa opetella ennemmin johtajan ominaisuuksia ja suoria käskyjä.

Voi olla, että myös manipulointitaidoista on hyötyä. Neuvon lukemaan Machiavellin Ruhtinasta. Myöskin sotastrategisti Sun Tsun kirja Sodan taito kannattaa lukea ajatuksella.

Vierailija
39/53 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo jo on kovat otteet :DD

40/53 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhkailu, kiristys, lahjonta ja katteettomat lupaukset. Voit toki kokeilla.

Kuten täällä on jo sanottu, niin kannattaa opetella ennemmin johtajan ominaisuuksia ja suoria käskyjä.

Voi olla, että myös manipulointitaidoista on hyötyä. Neuvon lukemaan Machiavellin Ruhtinasta. Myöskin sotastrategisti Sun Tsun kirja Sodan taito kannattaa lukea ajatuksella.

Mahtaisikohan nuo armeijakäskyt toimia sivarimieheen? :D No täytyy kokeilla.. Kiitos vinkeistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä