Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Collegehousuja hoikalle pojalle?

06.04.2006 |

Ongelma tämäkin... Meillä on 2,5v erittäin hoikka poika, joka käyttää kokoa 98cm. Mistä löytäisin kivoja collegehousuja hänelle? Kaikki housut on aina liian isoja vyötäröstä :-( Hinta ei saisi kuitenkaan olla ihan mahdoton. Vinkkejä?

Muutamia housuja olen löytänyt mm. Marimekolta (kallis!), Kinderitiltä (mistä löytäis?). Farkkuja, samettihousuja ja kangashousuja löytää aika helposti, mutta mistä ihan tavallisia collegehousuja päiväkotikäyttöön?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Lindexin peruscollegehousut on tosi kaposia ja meillä on niitä perusväreissä.

Vierailija
2/5 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen löytänyt meidän tosi hoikalle pojalle kollari housuja citymarketista niitä lotta ja lassi juttuja.maksaisko ne jotain 5-7 euroa joten ei ole hintakaan paha.noissa housuissa on se vyötärökuminauha tosi napakka ja tehty kun hoikalle pojalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläkin oon nähnyt niitä siellä tasan kaks kertaa ja ostanut just silloin molemmilla kerroilla kahdet :)

Ne on niitä ale-collareita,oiskohan maksaneet n.4e viimeksi??

Aika vasta niitä näin,mutta nyt ei oo tarvetta kun edelliset menee vielä.

Näissä on " tavallinen" vyötärö,mutta kiristysnyörit joten helppo säädellä.

Toinen on tuo tyttöjen puoli,oon ostanut lindexiltä ja kappahlista tyttöjenpuolelta peruscollareita,t.siniset ja punaiset kun ovat ihan tavallisia lahkeiltaan ja niissä tosiaan jännä kyllä on kapeampi vyötärö aika paljonkin!!

Vierailija
4/5 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexin ja HM:n collegehousut liian reilua mitoitusta hoikalle.Täytyy lähteä marketeista metsästämään (itse en tykkää collareista,mutta poika tykkää :/)

Vierailija
5/5 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meillä toimii hoikilla lapsilla, ja hintakin kohdallaan. Itse havainnut myös Citymarketin Lotta ja Lassi housut kapeiksi vyötäröltä. Jos vyötäröllä naru niin sen paikalle voi helposti laittaa ohuen kuminauhan, jolloin vyötärö kiristyy hieman, mutta ei tule kuitenkaan liian paksuksi.