Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin testipäivä passin jälkeen?

16.06.2008 |

Moi!

Milloin pitäisi plussan näkyä viimeistään testissä jos on raskaaksi tullut passilla?

Siirto tehty 3.6. ja testi oli tänään negaa. Oletteko passilaiset vastaavassa tapauksessa lopettaneet lääkityksen?

Ei millään haluaisi lopettaa ja uskoa että nega se oli!

Estävätkö Zumenon ja Lugesteron vuodon alkamisen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mä muistaakseni testasin.

Vierailija
2/4 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä virallinen testipäivä on pp16 eli sulla sen mukaan vasta to 19.6. Itse testasin reissun takia negan pp15, soitin klinikalle ja sain luvan lopettaa lääkkeet. Mielestäni lääkkeet pitävät vuodon pois, minulla alkoi vuoto 3 päivää lääkkeiden lopettamisen jälkeen.

Älä vielä lopeta lääkkeitä, odota rauhassa vielä pari päivää. Kannattaa myös testata aamupissasta, tulee varmempi tulos.

Toivotaan, että se vielä siitä muuttuisi plussaksi!!! Kerrohan sitten kuinka kävi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pp15. Minulla on joka kerralla kyllä vuoto alkanut aiemmin, jos tulos on ollut negatiivinen, silti velvoitetaan testissä käymään. Kerran vuoto alkoi, vaikka olinkin raskaana ja siitä meillä ainokainen, joten älähän sinäkään vielä heitä pyyhettä kehään.

Vierailija
4/4 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

....että viestisi on tullutkin jo kesäkuun puolivälissä, joten varmasti tiedät jo, onnistuitteko vai ette. Toivottavasti onnea oli matkassa! Neuvoni eivät kyllä hätääsi ehtineet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan