86 senttinen kaksiosainen välikausipuku tytölle? / Jonathanin vk-pukujen tyttövärit?
Haluaisin ostaa kaksiosaisen kevät/syksyasun tytöllemme. Ihastuin Reiman kaksiosaiseen keltainen/savi-pukuun, mutta tietenkään sitä ei saa kuin alkaen koosta 92, harmi! Tiedättekö millä merkillä olisi (kivan värisiä) kaksiosaisia pukuja tänä keväänä, onko esim Jonathanilla? Minä en ole nähnyt... Mitä olette muuten mieltä, haalari vai kaksiosainen tämän kokoiselle? Kaksiosaisessa minua houkuttelisi se, että esim kauppareissulla helppo riisua pelkkä takki pois, ja mahdollisuus käyttää pelkkänä takkina muidenkin housujen kanssa, vaikka tähän asti onkin ollut haalari käytössä...
Mitkä ovat muuten Jonathanin keväthaalareiden / kaksiosaisten asujen tyttövärit tänä keväänä? Näin yhden haalarin, mutta se ei ainakaan ollut kaunis, jotain pinkkiä ja vihreetä hihoissa, ei miellyttänyt...
Tanja
Kommentit (11)
jos haluat jonathaneista kuvaa, niin voin laittaa s-postiisi. minustakin nuo jonathanin takit lohenpunainen ja pinkki on nättejä...itse pähkin vielä kumman tytölleni ostan...aina yhtä vaikeaa :) niin ja siihen t.sin housut sitten.
Tuon kammo-pinkin ;) haalarin lisäksi on kelta-t.sin ja beige-t.sin ja vastaava kammo-versio pojalle vihertävänä. Ei siis haalareissa kovin tyttömäistä...tosin keltainen aika kiva kummalle vaan.
Kiitos vastauksista! On se vaan niin vaikea valita, vaikka kyseessä on " vain" tytön haalari, milloinkohan olen miettinyt omia vaatteitani näin pitkään... ;)
Ida-Antonia: tässä sähköpostiosoitteeni, mukavaa jos voit laittaa kuvan! :) Kiitos! tanjuska9@luukku.com
Tanja
HEi,
sinuna menisin kipin kapin ostoksille jos havittelet esim Reimatecin 86cm malleja! MInulla oli sama tilanne viime vuonna, 86cm kokoa ei meinannut löytyä mistään. Ainoat mitä löytyi olivat Jesper Juniorissa, muualla alkoi koosta 92cm. JJ:ssakin oli ihan 1-2 takkia / koko. Tuota kokoa ei yleensä hankita 2-osaisena ja siksi niin suppeat valikoimat.
Olin ERITTÄIN tyytyväinen valintaan!! Housut saattoi pyyhkiä / pestä erikseen puhtaaksi, ne kun likaantuvat eniten (meillä oli muta-väriset, aivan huippu-huippu käytännöllinen) ja vähän lämpimämmällä oli pelkät housut päällä ilman takkia. Takki taas saattoi tosiaan pitää ihan erikseen ja meillä ei sitten muuta varsinaista takkia ollutkaan kesäksi (kyläilyreissuille ym laitan muutenkin kesällä mieluummin neuletakin tms.)
Suoraan sanottuna, en usko koskaan hankkivani meille haalaria tämän kokemuksen jälkeen vk-asuksi - sitä kun ei voi kesällä käyttää, toisin kuin 2-osaista. (Meillä oli myös Remun haalari vara-asuna kun kaverit pelottelivat ettei noin pienellä toimi pelkkä 2-osainen - ei ollut kertaakaan päällä ja luovutin sen syyskuussa kaverilleni...Reimatec asu kun kuivuukin parissa tunnissa pesun jälkeen)
Alaosa harmaa ja ylä osa vaaleanpunainen siinä oli jotain kukka ja rusetti somisteita harmi että meillä on jo haalari. Sitä en tiedä kuinka pieniä kokoja sitten on itse katselin vähän isompia.
Voisin ottaa myös niitä Jonathan kuvia osoite: ei@rois.to
Kiitos Ida-Antonia tuhannesti kuvista ja infosta (ja kiitos muillekin vinkeistä)! Ihanaa että jaksoit vaivautua, siitä on kyllä paljon apua. Saan pähkäillä vielä rauhassa kotona valintaa ennen ostoksille suuntaamista. En kyllä tajua miten minusta on tullut näin huono päättämään... Ihan kivoja nuo värit olivat, se ei tietenkään valitettavasti helpota päätöstä... Teen tässä vasta ensimmäistä kosteussuoja-asuvalintaani, helpottuukohan tämä ensi keväänä? ;) Täytyy suunnata pian ostoksille että ehdin vielä saada omani!
Terkuin, Tanja
Minäkin olisin kiinnostunut vk-asujen kuvista, tuonne nettisivulle kun päivittyy niin hitaasti. =)
aurinko80@luukku.com
Kiitos jo etukäteen!
saisinko minäkin kuvia, kiitos jo etukäteen, jos viitsit lähettää; osoite: aippyli9@luukku.com.
Lähetin juuri sinullekkin, toivottavasti tulee perille :)
..tosin nyt alkaa kuvia vihdoin olla jo jesper &junioreittenkin sivuilla :)
http://www.saunalahti.fi/paivirai/
Pinkki, missä on lohenpunainen kaistale yläosassa ja lohenpunainen, missä on vaalea kaistale yläosassa :) Tietty se keltainenkin sopii tytöllekin..
Meillä on aina lapsille haalarit ja kaksiosaiset molemmat, mutta varmaan pelkällä kaksiosaisellakin pärjää.. Itse mieluummin vedän haalarin noille pienemmille, jos mennää pihalle möyryämään, kaksiosaiset sitten hiukan ' parempina' (vaikka kyllä niitä pihallakin pidetään)..