Olen luonnonsuojelija ja luontoharrastaja, mitä puoluetta minun pitäisi äänestää?
Vihreitä ei ainakaan, koska he ajavat juuri niitä asioita jotka luonnon tuhoaa.
Vastustavat ydinvoimaa ja haluavat tilalle vesivoimaa joka tuhoaa kalojen elinynpäristön sekä tuulivoimaa joka tappaa linnut. Keskittyvät ilmastonmuutokseen, minkä pysäyttäminen ei Suomessa onnistu vaan kuuluu kansainväliseen politiikkaan. He tekevät politiikallaan liikkumisesta niin kallista, ettei luontoharrastajalla ole enää varaa liikkua sinne luontoon vaan kaikki aika täytyy viettää kaupungissa.
Haluaisin löytää puolueen joka suojelisi Suomen luontoa ja vesistöjä konkreettisesti.
Mikä se puolue silloin sopii parhaiten? Kepukin haluaa hakata kaikki metsät ja tuhota luonnon kaivoshakkeillaan. Rahat laitetaan siltarumpuihin ja muihin turhaan.
Kertokaa minulle!
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Luontoharrastajat ovat vihoviimeistä tauskeja ja juntteja. Mene sitä pystymettää kyttäämään, täällä kirjoitellaan ihmisten, ei kivien asioista.
Tuollainen kommentti vakuuttaakin siitä, ettei sen kirjoittaja ole mikään juntti ;)
Mä äänestin demareita, tosin niiden lepsu maahanmuuttopolitiikka on väärä tie. Olen akateeminen viherpiipertäjä :D
Kepulit.