Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väkivaltainen suhde ja ero, onko työnantajalla oikeus kertoa jos ex soittaa ja kysyy olenko paikalla?

Vierailija
25.09.2017 |

Vähän ainakin lohduttaa se, että työnantaja osaa hyvin heikosti englantia (tai mitään muuta kuin suomea) ja mies taas ei osaa juuri yhtään suomea. Miten lakipykälät menevät tässä kohtaa? Olen siis ihan perus kaupan kassa enkä mikään korkeavirkainen jonka tulisi olla tavoitettavissa muille kuin pomolle.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään velvollisuutta kertoa, mutta sinun pitäisi kertoa pomollesi että tälle tyypille ei saa kertoa mitään, muutenhan voi kertoa, varsinkin jos mies väittää puhelimessa olevansa nyxä.

Vierailija
2/9 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä työnanatajalla on velvollisuus kertoa. Voit kuitenkin pyytää olemaan kertomatta, paitsi tietenkin jos soittaja on poliisi tai haastemies tai vastaava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä työnanatajalla on velvollisuus kertoa. Voit kuitenkin pyytää olemaan kertomatta, paitsi tietenkin jos soittaja on poliisi tai haastemies tai vastaava.

Ja mihinkähän tuollainen velvollisuus on kirjattu?

Vierailija
4/9 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantajalla ei ole velvollisuutta kertoa asiaa kuin viranomaisille.

Vierailija
5/9 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työnantajalla ei ole velvollisuutta kertoa asiaa kuin viranomaisille.

Ja täsmennetään vielä: työnantajalla ei ole oikeutta kertoa.

Vierailija
6/9 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsuojelu josta työnantajalla on jokin vastuu, joten jos et tahdo töihin soitetaan, ei saa noin tehdä paitsi jos on asiallinen syy.

Vierailija
7/9 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ennemminkin niin päin että työnantaja ei saa kertoa kuin että velvollisuus.

Vierailija
8/9 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen töissä osastolla ja kyllä minulle yhdistetään puheluita kun tukkurit soittelevat tilauksia tai asiakkaat kyselevät jotain tai haluavat tehdä varauksen. Ei tätä voi kieltää, esim. Mun eksä vois soittaa ja pyytäää että yhdistäisitkö maitoosastolle Heinille, ja tottakai info yhdistää..

Vierailija
9/9 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae lähestymiskieltoa myös työpaikalle.

Ei mene läpi mutta voit osoittaa kelle vain, että olet lähestymiskieltoa hakenut.

Nauhoita älypuhelimella kaikki tekemisesi ja puhelut.

Pidä vaikka taskussa koko ajan nauhoittamassa äkilliset "juttutuokiot".

Saat todistusaineisto hullua vastaan.

Saa kiusaaja pidemmän tuomion nopeammassa aikataulussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan