Suhde, josta irtautuminen pelasti elämäsi
Kommentit (3)
Olin suhteessa miehen kanssa ja tämä paljastui vähitellen elämääni rajoittavaksi henkisesti väkivaltaiseksi mieheksi. Ajastaan olisi hyvinkin voinut tulla pahempaakin. Mielialat heitteli; illalla saattoi haukkua minua ja heitteli tavaroita, paiskoi ovia. Aamulla oli kuin ei mitään olisi tapahtunut. Syytti minua ties mistä. Alkoa meni, ei edes hakenut töitä, vaikka ammatin puolesta olisi työllistynyt heti.
Olisi pitänyt lopettaa alkuunsa, meni muutama kuukausi. Kertomukset eksästään (tai heistä) olivat karua kuultavaa, antoi ymmärtää, ettei häntä kohdeltu hyvin. Myös appivanhemmat olivat kiusanneet vaatimalla hakeutumista töihin jne. Myötätuntoni on täysin eksien puolella.
Kipeä mies, toivottavasti kukaan ei enää joudu uhriksi.
Olen oppinut kuuntelemaan miesten puheita eksistään. Jos puhuu vain pahaa tai edes enimmäkseen pahaa, kannattaa hakeutua takavasemmalle.
Miesten kommentteja entisistään:
-ei halunnut seksiä
-teki liikaa ylitöitä
-nalkutti kodin epäjärjestyksestä --mies-polo joutui tekemään kaikki kotityöt
-ei saanut käydä viihteellä
Opetelkaa miehet ymmärtämään jotain elämästä. Kun moititte entisiä, kerrotte siinä itsestänne. Miettikää omaa osuuttanne asioihin. Sääliäkö kerjäätte puheillanne? Aika monella kuitenkin tuota seksiä oli ja vielä vieraittenkin kanssa. Sitten naristaan, kun vaimo ei halua.
Henkistä ja fyysistä väkivaltaa .Lopulta tappouhkauksia.Nyt asun yksin ja olen helpottunut.