Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensi viikolla alkaa go fat go mulla. Pudotettavaa on 40 kiloa!

Vierailija
24.09.2017 |

Nyt olen niin monta kuukautta rypenyt tässä itsesäälissä että on aika tehdä jo jotain. Näytän kaamealta. Ei minua edes tunnista kun kasvotkin on ihan muodottomat.
Terveys reistailee vaikka ikää on vasta 35-vuotta. Olen juuri tullut äidiksi ja nyt olen kotona ja on aikaa keskittyä itseensä ja laittaa elämäntavat kuntoon. Jaksaa lapsenkin kanssa paremmin ja saa hänellekin terveet elämäntavat.

Voi kun nyt onnistuisin.. On kyllä sellainen tsemppi päällä että jos ei nyt onnistu niin petyn kyllä itseeni ja masennun varmaan täysin.

Meillä ei ole edes seksielämää mieheni kanssa lihavuuteni takia. Melkein vuoteen ei olla oltu sängyssä kertaakaan paitsi nukkumassa!
Mies ei ole mitään sanonut mutta olen ihan varma että ulkomuotoni ällöttää häntä. 😟

No, mutta nyt loppuu tämä itsesääli ja asialle on tehtävä jotain! Itse ylipainoa on 30 kiloa eli sen verran nyt ainakin pois. 40 kiloa on tavoite.
Nyt painan 98kg ja pituutta 164cm.

Onko muita jotka on olleet tällä ohjelmalla?
Etenkin onnistuneet painonpudotukset kiinnostaa 😊

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko olet varannut 40 kilon pudotukselle aikaa ap?

Vierailija
22/22 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko olet varannut 40 kilon pudotukselle aikaa ap?

En ole miettinyt mitään aikaa sille koska vaaka näyttää sopivia lukemia.

En ajatellut että parin kuukauden päästä olisin tavoitteessa jos sitä ajoit kysymykselläsi takaa.

Päivä kerrallaan mennään ja koka kilosta joka tippuu niin iloitaan.

Motivaationi loppuisi kuin seinään jos pelkkä lopputulos olisi ainut ilon asia ja miettisin että vuosi tai kaksi tässä kärsitään.

Eka etappi kestää neljä viikkoa ja sen jälkeen pidetään tankkauspäivä. Sitten taas jatkuu seuraava neljän viikon jakso. Ekalta jaksolta odotan isompaa pudotusta. Ainakin 5 kiloa saisi lähteä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi