Oletko koskaan ollut sekasaunassa selvinpäin?
Kommentit (42)
IISAKSONNI kirjoitti:
Olen, kännissä ja paskoin lauteille.
-IISAK SONNI
Miksi piti lauteille?
Lasketaanko kylpylöiden höyrysaunatkin? Jos kyllä niin olen.
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko kylpylöiden höyrysaunatkin? Jos kyllä niin olen.
Lasketaan! T: ap
Kerran muistan yhdellä mökillä kun eräs nainen halusi ehdottomasti itselleen uudet tuttavuudet saunaan samaan aikaan. Huppelissa kaikki toki.
Olen. Ihan normaalia saunomista se on.
Olen. Ihan normaalia saunomista se on.
Kyllä. Rippileirillä meillä oli telttasauna ja sinne mentiin tytöt ja pojat samaan aikaan (ei toki alasti). Aikuisena olen ollut alastikin sekasaunassa monta kertaa. Ja aina selvinpäin. Saunassa en ole ollut humalassa ikinä oli sitten seka- tai eisekasauna.
Kyllä. Mukavaahan se oli. ja käytiin välillä uimassakin, niin jaksettiin paremmin toiset ja vielä kolmannetkin löylyt.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Rippileirillä meillä oli telttasauna ja sinne mentiin tytöt ja pojat samaan aikaan (ei toki alasti). Aikuisena olen ollut alastikin sekasaunassa monta kertaa. Ja aina selvinpäin. Saunassa en ole ollut humalassa ikinä oli sitten seka- tai eisekasauna.
Niin, jäin vastaamatta toiseen kysymykseen. Pidin ihan yhtä paljon kuin muustakin saunomisesta. Ei sillä ole saunakokemuksen kannalta väliä mitä saunakavereilla on jalkovälissä.
En oo koskaan ollut kännissä sekasaunassa. Selvin päin kyllä useita kertoja ja joskus myös yhden saunakaljan nauttineena.
Sekasaunominen on kivrmpaa selvin päin. Kännissä todennäköisempää urpoilla.
Olen ollut. Hyviä muistoja niistä jäänyt, tänäkin päivänä runkkailen niille kuville mitä tallensin aivojeni muistiin. Ihania pimppejä ja peppuja ja tissejä siellä näkyi.
Juhani
Kyllä. Tuntui kuumalta ja märältä.
Joo, rippileirillä 15-vuotiaana :D Kaikilla oli tosin uima-asut.
Oon niin häveliäs kehoni suhteen, että aikuisiällä en ole muutenkun humalassa.
Ai että sitä oli nuorena rohkee.
Saunon aina yksin! En jaksa olla sosiaalinen kun rentoudun saunassa. Hiljaisuus, vain veden sihinä välillä, lempeät höyryt, lämpö, joskus jotain saunatuoksua veteen, saunamyssy ettei korvat pala, pikku saunatyyny pään alle ja siinä kun puoli tuntia loikolee niin olo on kuin uudestisyntyneellä..aah! Pitäisiköhän lämmittää sauna ❤
Tottakai.
Ihan normaali asia perheen kesken tai vaikka kesämökillä tuttujen seurassa.
Olen ollut. Saunomistahan se, ei mitään sen kummempaa.