Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakas lapseton. Oikeasti kun ketään ei kiinnosta miksi olet vela. Enemmän kiinnostaa mitä ihmettä teet vauva.fi sivustolla pätemässä asiasta.

Vierailija
24.09.2017 |

Tuhat aloitusta jo samasta aiheesta. Kuinka on kivaa olla sinkku,lapseton,elää huoletonta elämää,nukkua pitkään,ostella vain itselle,matkustella,harrastaa seksiä tai ei harrastaa yms.yms.yms.
Kun ihan oikeasti good for juu ja aha ja eipä paljoa kiinnosta. Mutta nitä ihmettä teet VAUVA.FI sivustolla ja miksi ihmeessä pkyää vielä keskustelunaloitus tehdä siitä kuinka olet vela.
Miten uskomattomalta kuin se kuulostaakaab mutta jotkut ihab oikeasti nauttii,rakastaa ja ei vaihtais pois tätä lapsiperhe elämää. En minäkään voivottele teitä,niin ei teidänkään tartte meitä. Pätekää jossain muualla.

Kommentit (169)

Vierailija
21/169 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aihe vapaa.

Ne vauvakeskustelut on muualla.

Niin, aihe vapaa, vauva-lehden lukijoiden kesken, ei koko maailman. 

Todella idioottimaista ettei sitä tajua että tämä on vauva-lehden lukijoille suunnattu sivusto, teille muiden lehtien lukijoille on omat keskustelupalstat joissa on omat aihe vapaat.

En lue lehtiä.

Vierailija
22/169 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

velaton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VeLat huijaa itseään, mutta alitajuntansa tietää että tosiasiassa 95% veloista haluaisi lapsen jos sille ei olisi estettä (elämäntilanne, huono itsetunto, mt-ongelmat). Siksi hakeutuvat tälle palstalle, toki uskottelevat itselleen toisen syyn. Tarvitaan vain se oikea hetki, vaikka vauvan vilpitön hymy, ja VeLan tunnelukko voi murtua

:'D

:'D Tai sitten ei... Äitien väsyneet kitinä päivitykset Somessa, paskavaipat... Mulla on suhtautuminen lapsiin vähän sama kun kissoihin. Osa niistä on ihan söpöjä, mutta en kyllä halua siivota niiden kusisia hiekkalaatikoita, enkä halua niiden kynsivän huonekalujani pilalle, siksi en hanki lasta ei kun siis kissaa. :D

Kaikki ihmiset väsyneenä kitisevät ihan kaikesta, jos ei puolisosta, töistä, kotitöistä, autosta, lemmikistä, vanhemmasta, kaverista, harrastuksesta, sairaudesta, säästä... niin sitten vaikka lapsista. Miksi ihmeessä jos perheeseen kuuluu lapsia, niin kaikesta muusta saisi valittaa mutta ei lapsista? Kyllä oikeasti kissanomistajatkin valittaa joskus niistä ihanista kissoista, niin minäkin. Enemmän on haittaa ollut kolmesta kissasta kuin kolmesta lapsesta, koiraa en edes ottaisi sen vaivalloisuuden takia vaikka koirat ihan kivoja onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/169 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on ihab oikeassa!! Jos on perheen perustanut niin sitä ei kannata vaihtaa pois. Ihan kuin uuden auton arvo tipahtaa heti useita prosentteja kun auton vie pois liikkeestä niin kukaan ei halua käytettyä perhettä sen täydestä arvosta, siinä häviää vaihtaessa. Kannattaa mieluummin vakuuttaa itsensä, että on tehnyt oikean valinnan, se on helpoin tapa.

Jotkut toki vaihtaa perheitä pois ja puhutaankin uusioperheistä mutta siinä alkuperäinen suunnitelma on siis mennyt pieleen ja koetetaan sitten vaihtokaupoilla parantaa sijoitusta.

Aloittaja, jos haluat esiintyä toisena kirjoittajana, tee edes erillaisia kirjoitusvirheitä. :D

Vierailija
24/169 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VeLat huijaa itseään, mutta alitajuntansa tietää että tosiasiassa 95% veloista haluaisi lapsen jos sille ei olisi estettä (elämäntilanne, huono itsetunto, mt-ongelmat). Siksi hakeutuvat tälle palstalle, toki uskottelevat itselleen toisen syyn. Tarvitaan vain se oikea hetki, vaikka vauvan vilpitön hymy, ja VeLan tunnelukko voi murtua

Mulla ei ole mitään tunnelukkoja ja olen saanut aika monta hymyä vauvoilta. Tykkään lapsista ja hoidan usein ystävieni ja sisarusteni lapsia. Voisin adoptoida tai alkaa tukiperheeksi mutta jostain syystä en halua omia biologisia lapsia. 

En tosin ole koskaan aloittanut täällä mitään velakeskusteluja enkä yleensä edes osallistu niihin.

Jos et pysty tunnistamaan mikä on syy, on kyseessä tunnelukko. Aivan klassinen case.

Itse asiassa en ole koskaan miettinyt mikä syy voisi olla tai onko sitä edes. Olen vain aina tiennyt, että en halua biologisia lapsia. 

Vierailija
25/169 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitään tunnelukkoja ja olen saanut aika monta hymyä vauvoilta. Tykkään lapsista ja hoidan usein ystävieni ja sisarusteni lapsia. Voisin adoptoida tai alkaa tukiperheeksi mutta jostain syystä en halua omia biologisia lapsia. 

En tosin ole koskaan aloittanut täällä mitään velakeskusteluja enkä yleensä edes osallistu niihin.

Jos et pysty tunnistamaan mikä on syy, on kyseessä tunnelukko. Aivan klassinen case.

Mikä tunnelukko saa aikaan sen, että sinä et halua hevosta?

Vierailija
26/169 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aihe vapaa.

Todella idioottimaista ettei sitä tajua että tämä on vauva-lehden lukijoille suunnattu sivusto, teille muiden lehtien lukijoille on omat keskustelupalstat joissa on omat aihe vapaat.

En lue lehtiä.

Niin mutta ehkä jostain huomaat tässä palstalla että tämä on nimenomaan vauva-lehden palsta? Ja olet ehkä kaupassa nähnyt että sellainen lehti on ollut olemassa kymmeniä vuosia? Minä tiedän monia lehtiä joita en ole koskaan lukenut, enkä mene niiden sivuille.

Vierailija
27/169 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on ihab oikeassa!! Jos on perheen perustanut niin sitä ei kannata vaihtaa pois. Ihan kuin uuden auton arvo tipahtaa heti useita prosentteja kun auton vie pois liikkeestä niin kukaan ei halua käytettyä perhettä sen täydestä arvosta, siinä häviää vaihtaessa. Kannattaa mieluummin vakuuttaa itsensä, että on tehnyt oikean valinnan, se on helpoin tapa.

Jotkut toki vaihtaa perheitä pois ja puhutaankin uusioperheistä mutta siinä alkuperäinen suunnitelma on siis mennyt pieleen ja koetetaan sitten vaihtokaupoilla parantaa sijoitusta.

Taidat olla aloittaja? Ihab :D

Ööööö en. Se oli sarkasmia. Jos luet tarkkaan en ihab satasella komppaa (kombbaa) aloittajaa. Nyt tuli huti neiti Marple.

Heh, joo mä taidan mennä nukkumaan :'D

Vierailija
28/169 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aihe vapaa.

Tulitko palstalle ensimmäisen kerran viisi minuuttia sitten?

Ei, olen ollut täällä 9 vuotta, siitä asti kun odotin kaksosia ja etsin siitä tietoa ja sitä kautta löysin tämän. Olin myös vauva-lehden tilaaja silloin kun lapset ovat olleet pieniä. Silloin 9 vuotta sitten täällä ei todellakaan kirjoitelleet velat ja jonnet, eikä edes miehet.

Vierailija
29/169 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko ettei ap:ta kiinnosta.

Jos häntä ei kiinnostaisi, niin miksi aloitus aiheesta.

En ole yhtään aloitusta aiheesta tehnyt, olen joskus joihinkin ketjuihin kirjoitellut. Kirjoittelen aika laaja alaisesti erilaisiin ketjuihin. Aihe vapaalla kun ollaan.

Totta kai ilmaisen mielipiteeni jos niin haluan.

Nyt olen sitä mieltä, että lapsellisten ihmisten väittämät siitä, että kukaan ei oikeasti muka voi haluta olla lapseton, ovat naurettavinta ja säälittävintä mitä vähään aikaan on palstalla näkynyt.

Lähdetään siitä että jokainen ihminen tietää ITSE mitä haluaa ja mitä ei halua. Pitää olla todella röyhkeä idiootti, jos kuvittelee voivansa mennä toiselle sanomaan, että sä et tiedä itse mitä haluat, ja minä tiedän paremmin sun puolesta haluatko jotain juttua vai et.

Sellainen lapsellinen ihminen joka mitätöi toisen ihmisen noin törkeästi, ei ole kasvanut ihmisenä.

Vierailija
30/169 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako vauvakeskustelua sä näet tuossa etusivulla? Muuten olen tavallaan samaa mieltä, miksi omia valintojaan yritetään todistella ja vakuutella ventovieraille ihmisille? Kaikki eivät halua lasta ja se on ihan ok ja tullut aika harvinaisen selväksi tällä palstalla.

Miksi keskustelupalstan etusivulla jonka otsikko on aihe vapaa, pitäisi olla kaikki vauva-aiheisia? Tämä on vauva-lehden lukijoiden keskustelupalsta, ei vauva-lehden lukijatkaan koko ajan vauvoista keskustele. Varmasti jonkun kalastuslehden aihe vapaalla voidaan myös joskus puhua vauvoista, mutta en mene sinne jankkaamaan että minä se en tykkää kalastaa eikä mua voi kukaan pakottaa.

Vierailija
31/169 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aihe vapaa.

En lue lehtiä.

Niin mutta ehkä jostain huomaat tässä palstalla että tämä on nimenomaan vauva-lehden palsta? Ja olet ehkä kaupassa nähnyt että sellainen lehti on ollut olemassa kymmeniä vuosia? Minä tiedän monia lehtiä joita en ole koskaan lukenut, enkä mene niiden sivuille.

Jos etsit netistä melkein mitä tahansa, niin yleensä päädyt tänne palstalle. On SUOSITTU palsta.

Mulle ihan sama onko tämä vauva, kala, strap-on vai joulukuusi palsta.

AIHE KUN ON VAPAA tajuatteko ääliöt!

Vierailija
32/169 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja, jos haluat esiintyä toisena kirjoittajana, tee edes erillaisia kirjoitusvirheitä. :D

Voi jeesusb. Mua nauratti ab:n eli aloittajan typot ja en bääse siitä nyt irtib. Mutta olen tasan eri tyybbi, ei labsia tai elämää suurempaa tarvetta brovota. Tosin aion tämän illlan berusteellab absorboida, adoptoida av-palstalaisen kirjeenvaihtobfrendin koska ihmisten bohjaton tyberyys kiehtoo minuab. Tosin en fwbfrendiä koska johonkin raja vedetään, luoja baratkoon.

Vierailija
33/169 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesusb. Mua nauratti ab:n eli aloittajan typot ja en bääse siitä nyt irtib. Mutta olen tasan eri tyybbi, ei labsia tai elämää suurempaa tarvetta brovota. Tosin aion tämän illlan berusteellab absorboida, adoptoida av-palstalaisen kirjeenvaihtobfrendin koska ihmisten bohjaton tyberyys kiehtoo minuab. Tosin en fwbfrendiä koska johonkin raja vedetään, luoja baratkoon.

:D :D :D

Vierailija
34/169 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että miksei anneta jokaisen elää omalla tavallaan. Miksi pitää aina arvostella ja vähätellä tai ylipäätään vertailla omaa elämäntapaa toisiin. Itse rakastan lapsiperheen elämää, mutta ymmärrän täysin, että joku toinen taas haluaa elämältää jotain muuta ja se on ok. Mielestäni kumpikaan ei jää elämästään mistään paitsi, jos elämän saa elää itse toivomallaan tavalla. 

Monet velat tuntuvat luulevan, että ihmiset jotenkin yleisesti kummeksuvat tai eivät hyväksyvapaaehtoista lapsettomuutta. Tietenkin lapsenlapsia toivova äiti voi olle pettynyt, mutta noin yleisesti en kyllä tunne ketään joka paheksuisi sitä, että osa ihmisistä ei koskaan halua lapsia. Uskoisin että suurin osa on kanssani samaa mieltä siitä, että on hyvä jättää lapset hankkimatta jos ei niitä aidosti halua. Lapsenteosta monilla on tapana kysellä ja suurin osa ei sillä mitään tarkoita, kunhan vain utelee ja ei mitään pahaa ajattele jos sanoo että ei koskaan lapsia halua. Jotnekin ihmiset on nykyään niin herkkänahkaisia, että mitään ei saisi keneltäkään kysyä, ettei joku vain loukkaannu. 

Vierailija
35/169 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aihe vapaa.

En lue lehtiä.

Ai suakel. Minä olen myös lapseton ja luen tätä palstaa. Mites nyt sitten? Tuleeko polliisi hakemaan jo huomenna minua? Mitä tarttis ottaa mukaan putkaan? Vauva-lehti äkkiä R-kioskilta lieventäväksi asianhaaraksi?

Vierailija
36/169 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdetään siitä että jokainen ihminen tietää ITSE mitä haluaa ja mitä ei halua. Pitää olla todella röyhkeä idiootti, jos kuvittelee voivansa mennä toiselle sanomaan, että sä et tiedä itse mitä haluat, ja minä tiedän paremmin sun puolesta haluatko jotain juttua vai et.

Kaikki uskonnot ja ideologiat lähtevät tästä ajatuksesta. Ja niillä on miljardeja seuraajia. Moderni psykologiakin nojaa vahvasti alitajuisiin ja piilotettuihin motiiveihin jne. Koko niin suosittu ajatus "itsensä etsimisestä" lähtee siitä ettei tiedä mitä haluaa.

Sanoisin että pitää olla aika röyhkeä idiootti jos kuvittelee aina tietävänsä mitä haluaa.

Vierailija
37/169 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko ettei ap:ta kiinnosta.

Jos häntä ei kiinnostaisi, niin miksi aloitus aiheesta.

En ole yhtään aloitusta aiheesta tehnyt, olen joskus joihinkin ketjuihin kirjoitellut. Kirjoittelen aika laaja alaisesti erilaisiin ketjuihin. Aihe vapaalla kun ollaan.

Totta kai ilmaisen mielipiteeni jos niin haluan.

Nyt olen sitä mieltä, että lapsellisten ihmisten väittämät siitä, että kukaan ei oikeasti muka voi haluta olla lapseton, ovat naurettavinta ja säälittävintä mitä vähään aikaan on palstalla näkynyt.

Sellainen lapsellinen ihminen joka mitätöi toisen ihmisen noin törkeästi, ei ole kasvanut ihmisenä.

Joo, on se kyllä lapsellista väittää niin. Ja mutta ihan oikeasti, ketään ei kiinnosta, varsinkaan tällä palstalla se että joku ei halua lapsia. Onhan se ärsyttävää kun velat nyt joka paikassa pitkin mediaa väittävät että he ovat niin tärkeitä ihmisiä että heidän lisääntymättömyyttää kyttää koko maapallo.

Vierailija
38/169 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aihe vapaa.

En lue lehtiä.

En minäkään täällä olisi, ellei eräs bloggaaja olisi mainostanut tätä keskustelupalstaa niin hanakasti.

Vierailija
39/169 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

NytPelottaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aihe vapaa.

En lue lehtiä.

Ai suakel. Minä olen myös lapseton ja luen tätä palstaa. Mites nyt sitten? Tuleeko polliisi hakemaan jo huomenna minua? Mitä tarttis ottaa mukaan putkaan? Vauva-lehti äkkiä R-kioskilta lieventäväksi asianhaaraksi?

Saat lukea toki, mutta älä tänne tule sanomaan että kuinka kaikki painostaa tekemään lapsia. Kirjoita sitten jostain ihan muusta, aihe on vapaa. Äläkä myöskään tule haukkumaan lapsiperhe-elämää tai yleensäkään ihmisiä joilla on lapsia, me perheelliset ei olla mikään massa, vaan yksilöitä kaikki, kuten sinäkin, koska sinäkin olet perheeseen syntyntyt jos et ole mikään koeputkiaikuinen.

Vierailija
40/169 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aihe vapaa.

En lue lehtiä.

En minäkään täällä olisi, ellei eräs bloggaaja olisi mainostanut tätä keskustelupalstaa niin hanakasti.

Mutta tiedostat sen, että tämä on vauva-lehden keskustelupalsta? Että täällä ei ole otollisin maaperä tulla haukkumaan niitä joilla on lapsia? Tai no ehkä sittenkin on, täältähän ne kaikki haukkumisen kohteet löytyy.