Tuo MIljonääri on aivan käsittämätön ohjelma kun siinä ei koulutetut ja oletetusti älykkäätkään ihmiset tiedä hevon vittua!
Kommentit (45)
Minusta ne kysymykset ovat monesti typeriä. Ketä aikuista ihmistä kiinnostaa joku teinitubettaja tai JVG:n uusin biisi? Ja miten tällaiset asiat liittyvät hyvään yleistietoon?
Yksikin jalkapalloilija täyttää ristiko kuin ristikon muutamassa minuutissa - siihen pitää olla jo horveän paljon yleis ja nippelitietoa!
Mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä enemmän minulle on tullut selväksi, että keskivertoihminen on melko sivistymätön. Tämä pätee jopa korkeakoulutettuihin surullisen paljon.
Yliopistossa ollessani en voinut kuin hämmästellä kanssaopiskelijoiden sivistyksen tasoa ja kiinnostusten kohteita. Katsovathan monet koulutetut esimerkiksi sellaista höttöä mitä Suomen TV on täynnä (esim. Putous, Posse) ja vielä nauravat tällaiselle "viihteelle".
Lisäksi moni päällepäin fiksulta näyttävä toimittaja aamu-tv:ssä kyselee myös mitä hämmentävämpiä kysymyksiä ihan perusasioista, joiden olen luullut olevan kaikille selviä.
Ei itellä ainakaan oo mitään havaintoa jostain tubettajista, biisien sanoista, tv-/netflix sarjojen hahmoista tms, vaikka muuta yleistietoa jonkunverran löytyykin.
Jossain viheessa pehmoleluistakin pitäisi luopua ja kasvaa aikuiseksi ?