Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile rehellisesti unelmamiehesi

Vierailija
24.09.2017 |

Mielummin luonnetta kuin ulkonäköä.
Kuvaile mahdollisimman tarkasti ja rehellisesti mielummin ilman kliseitä. Kuvaile asioita jotka tekevät hänestä erityisen ja juuri sinulle sopivan. Millainen hän on kumppanina ja isänä? Kumpi teistä määrää kaapin paikan? Mitä haluat hänen tekevän ja odotat häneltä? Millaisesta taustoista hän tulee? Mitä hän tavoittelee elämältä? Miten hän suhtautuu muihin naisiin? Entä vanhempiisi? Ystäviisi? Onko kyseessä jännämies yms yms.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin elämänmakuista, että naisille täytyy erikseen mainita tuo "rehellisesti" tai muuten naiset ymmärtävät itsekin vastausten olevan sitä ylevää lässytystä, jota naiset jostain syytä harrastavat.

Vierailija
22/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin ja suvaitsevainen. Uskonto, moralisointi, rasismi ym. on turn offeja. Kiero huumorintaju, hauska muutenkin, supliikki seuramies. Irstas sängyssä, halukas, avoin suhde olis kiva. Nauttii työstään tai omaa harrastuksia. Scifi ja nörttijutut on jees. Huumemyönteinen, tykkää tanssia. Lempeä, empaattinen, huolehtivainen, rakastava. Ei ole ihan kädetön kotitalouden pyörittämisessä, hoitaa pikkuhuollot ja osaa peruserätaidot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla pohjimmiltaan hyvä tyyppi, mutta saa olla vähän särmää. Lämminsydäminen ja arkijärkeä pitää olla. Ulkonäössä/olemuksessa hyvä ryhti, reippaus ja hyvät käsivarret, hartiat ja lantio kiinnittävät huomion.

Vierailija
24/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen nallekarhu, iso ja rauhallinen. Ei kuitenkaan vatsakas, itse olen hoikka enkä pidä isomahaisista. Rehellinen ja vastuuntuntoinen, kunnioittaa naista. Rakastaa mutta ei alista eikä vahdi. Älyä pitää olla ja kunnianhimoa, en ala laiskimusta katselemaan enkä elättämään. Luonnon ja eläinten ystävä. Musikaalisuus olis kiva, voisi yhdessä harrastaa. Arvostaisin myös itsetuntoa ja omia mielipiteitä, sellaiset nöyristelevät tyypit on ärsyttäviä. Huumorintajua ja leikkimieltä saisi myös olla. Aika paljon näistä ominaisuuksista onkin omalla miehelläni vaikkei kaikkia. Enpähän itsekään täydellinen ole. 

Vierailija
25/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskollinen, kotona viihtyvä. Wi enää puberteettimielinen kavereineen, mutta kuitenkin nuori.

Vierailija
26/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka saa minut nauramaan, ei ota asioita turhan vakavasti ja elää muutenkin pilke silmäkulmassa. Pitää huolta itsestään ja kantaa omat vastuunsa. Seikkailunhaluinen ja spontaani, silti jalat maassa ja järki päässä. Turvallinen ja lämmin... Iloitsee elämän pienistä asioista ja näkee vaivaa unelmiensa eteen.

Vierailija
27/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummeli kirjoitti:

Hänellä on kauniit hiukset ja vihreät silmät. Hän oli kaikkea sitä, mitä joskus ajattelin, että olisi unelmamies.

Hän ei koskaan olisi tullut elämääni, ellei olisi rakastanut poikaani. Siispä olen kiitollinen kaikista 30 vuodesta ja siitä, että hän auttoi vaikeissa tilanteissa poikaa ja pojasta  kasvoi kunnollinen perheen isä. Ilman tuota miestä en ehkä olisi selvinnyt vaikeista vuosista.

Sinulle rakkain, jonka kanssa tehtiin äsken hyvää ruokaa. Tiedän, että et käy tällä palstalla, mutta kuitenkin 💋

Vierailija
28/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun unelmamies: Kohtelee mua kuin ihmistä eikä niin kuin lihanpalaa, mutta saa minut silti tuntemaan itseni kauniiksi naiseksi, eli ei se pelkkä kaverisuhde tietenkään saisi olla. Antaa mulle tilaa ja hyväksyy että mulla on myös oma elämä, koska niin hänelläkin saa totta kai olla. Tykkää samanlaisesta musiikista kuin minä. :)  Osaa laulaa ja/tai soittaa jotain instrumenttia. Ei arvostele joka ikinen päivä, vaan hyväksyy mut tällaisena kuin olen. Uskollinen, luotettava, kiltti, herkkä, muut ihmiset huomioonottava. Saa mut nauramaan. Rahaa sen verran, että pystyy maksamaan omat laskunsa sekä maksamaan oman annoksensa, kun käymme ulkona syömässä. Eläinrakas. On lukenut peruskoulun jälkeen ehkä jopa muutaman kirjan, eikä pelkästään sarjakuvia. Ulkonäkö: vähintään 180 cm, kauniit silmät, kaunis hymy, huolehtii hygieniastaan.

Ja tämä on siis unelma, sellainen "jos saisin ihan millaisen haluaisin".

Vierailija
29/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avoin ja suvaitsevainen. Uskonto, moralisointi, rasismi ym. on turn offeja. Kiero huumorintaju, hauska muutenkin, supliikki seuramies. Irstas sängyssä, halukas, avoin suhde olis kiva. Nauttii työstään tai omaa harrastuksia. Scifi ja nörttijutut on jees. Huumemyönteinen, tykkää tanssia. Lempeä, empaattinen, huolehtivainen, rakastava. Ei ole ihan kädetön kotitalouden pyörittämisessä, hoitaa pikkuhuollot ja osaa peruserätaidot.

Meinasin jo tykätä, mutta itselleni tuo huumemyönteisyys olisi ehdoton turnoff. Enkä kyllä haluaisi myöskään avoimeen suhteeseen. Mutta paljon oli samaa kuin omalla listallani.

Vierailija
30/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile mahdollisimman tarkasti ja rehellisesti mielummin ilman kliseitä. Kuvaile asioita jotka tekevät hänestä erityisen ja juuri sinulle sopivan. Millainen hän on kumppanina ja isänä? Kumpi teistä määrää kaapin paikan? Mitä haluat hänen tekevän ja odotat häneltä? Millaisesta taustoista hän tulee? Mitä hän tavoittelee elämältä? Miten hän suhtautuu muihin naisiin? Entä vanhempiisi? Ystäviisi? Onko kyseessä jännämies yms yms.

Iloinen ja nauravainen.

Hymyilee mielellään, pitää ihmisistä.

Ei liian dominoiva, mutta pientä valtataistelua saa olla.

Ei hölötä koko ajan, paitsi ihan suhteen alussa, antaa toisellekin tilaa olla ja elää.

Hyväksyy äitinsä ja isänsä ja näkee näitä, muttei soittele joka päivä, eikä huuda raivoa sukulaisille,

ei naapureille eikä työkavereille.

Mies tavoittelee tietysti minua,

on rakastava ja antelias.

Hänen perheellään ei ole väliä, jos miehen oma älykkyys on hyvä,

hän pitää lukemisesta, eikä vihaa naisia tai lapsia.

Eläinrakas.

Ammatilla tai tuloilla ei ole väliä jos mies on oikeasti noin ihana.

Vierailija
31/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva, määrätietoinen, temperamenttinen, kunnioittava, älykäs, rehellinen, ei mikään pehmo, mutta näyttää tunteensa kun on tarvis.

Vierailija
32/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iloinen ja nauravainen.

Ei hölötä koko ajan, paitsi ihan suhteen alussa, antaa toisellekin tilaa olla ja elää.

Hyväksyy äitinsä ja isänsä ja näkee näitä, muttei soittele joka päivä, eikä huuda raivoa sukulaisille,

Eläinrakas.

Lisäisin vielä miehen suhteen kodinhoitoon ja itsesäilytykseen:

osaa imuroida, ei ahmi eikä juopottele, vaan haluaa pitää kehonsa kunnossa.

Vierailija
33/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pitää naisista. Siis oikeasti pitää, on kiinnostunut, arvostaa, ymmärtää että olemme kiinnostavia ihmisiä. Siis ne meistä jotka ovat.

2. Ei halua seksiä.

Vierailija
34/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iloinen ja nauravainen.

Eläinrakas.

Oikein runoksi halusit muotoilla. Vai miksi löit rivinvaihdon joka lauseen jälkeen?

Vierailija
35/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika uskomatonta, että jotkut hutsut toivoo silikoneja ja pahan näköisiä ripsejä.

Vierailija
36/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samankaltainen huumorintaju kuin minulla, vähän höpsö, uskollinen, rehellinen, ei halua lapsia, kiinnostunut joistakin samoista asioista kuin minä (esim. musiikki, videopelit, kissat), mielellään suomalainen, ei uskovainen, työllä ei niin väliä, tykkää matkustella, osallistuu kotitöihin, tykkää viettää aikaa myös kotona, muita naisia voi olla kavereina, suhtautuu asiallisesti vanhempiini...

Vierailija
37/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs. Ehdottomasti. On kiinnostunut uuden oppimisesta ja itsensä sivistämisestä. Pyrkii paremmaksi ihmiseksi, tässä mielessä myös kunnianhimoinen.

Sosiaalinen. Ekstrovertti. Voimaantuu muista ihmisistä ja yhteisöllisyydestä.

Ei omista televisiota, uutiset näkee netistä. Lukee paljon kirjoja.

Pitää koirista, lapsista ei niinkään.

Kehonkieli hyvin hallitsevaa.

Seksuaalisuus myös. Tykkää kurittaa, kuristaa, piiskata, alistaa, komentaa. Myös silittää, hipsuttaa ja halia.

Ei ole mustasukkainen. Sallii minulle (ja itselleen) useita seksikumppaneita.

Kantaa vastuun itsestään. Huolehtii kodistaan.

Huumorintajuinen! Nauraa minun jutuilleni, miksei minullekkin, saa minut nauramaan.

Ulkonäöltään.. Pitkä, hoikka, lähes häiritsevän intensiivinen tuijottelija, olemukseltaan rento, puhuu matalalla äänellä. Tykkää pienistä naisista, tai ainakin minusta.

Ei puhu tunteistaan. Ei pitele kädestä. Ei lepertele. Osoittaa kiintymyksensä teoin ei sanoin.

On valmis tekemään pieniä uhrauksia tehdäkseen minusta iloisen. Vaatii minulta samaa.

Uskaltaa poistua omalta mukavuusalueeltaan. Tykkää matkustella.

Nauttii ulkoilmasta.

Koskettelee paljon.

Tekee ekologisia ja eettisiä valintoja.

Täyttää edes yhden kolmasosan edellämainituista.

Vierailija
38/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa paljon rakastella, paljon ja usein.

Vierailija
39/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitis, kiltti, huumorintajuinen, isot kädet, ei-romanttinen.

Vierailija
40/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmamieheni on vakaa ja rauhallinen arjessa muutoin, mutta sängyssä ei.

Hän on luotettava. Hän ei lupaa mitään, mitä ei aio tai voi pitää, eikä hän lepertele rakkaudesta, ellei oikeasti sitä tarkoita ja siihen sitoudu.

Hän ei puhu kaikkea julki heti, vaikka osaakin keskustella myös tunteistaan. Hän miettii asioita rauhassa päässään.

Kumppanina hän on suojeleva ja miehekäs: ymmärtää, että olen pienikokoinen enkä jaksa kantaa kaikkea. Tarvitsen myös paljon unta, kaikki miehet eivät ole tätä ymmärtäneet. Fysiikkani on kuin lapsen, toivon että mies ottaa tämän luonnollisena asiana ja pitää huolen minusta - aivan kuten itse pidän huolta hänestä niillä taidoilla, jotka minulla on.

Mies tukee ja kannustaa minua unelmissani ja on valmis osallistumaan niiden toteuttamiseen. Hän ei ikinä lyttää minua, mutta varoittaa, jos tavoittelen jotain, mikä ei ole järkevää. Hän ymmärtää, että parisuhde on yhteinen yritys, myös taloudellisesti, ja irtiotoista pitää sopia kumppanin kanssa. Välillä voi toinen halutessaan olla pois työelämästä, välillä toinen, jos se yhdessä sovitaan ja rahat riittävät.

Naisiin mies suhtautuu kunnioittavastin Hän ei flirttaile leikillään tutuille tai tuntemattomille, eikä fantasioi vähän jokaisesta, eikä varsinkaan ehdottele kolmen kimppaa (tähän olen yllättävän monen kanssa törmännyt, ja kyllä pelkkä ehdotuskin ajaa suhteen ennemmin tai jatkuessaan kieltäytymisen jälkeen myöhemmin karille).

Ihannemieheni voi tulla minkälaisesta taustasta hyvänsä. Taustalla ei ole merkitystä vaan sillä, millaiseksi mieheksi hän on itse kasvanut. Perhetausta voi olla rikkinäinenkin, kunhan mies on asian käsitellyt ja päättänyt elää paremman elämän kuin vanhempansa.

Mies arvostaa uskollisuutta ja sitoutumista, ja on niihin valmis. Tärkeintä on, että hän ei toista virheitään vaan selvittää ongelmansa ja kasvaa ihmisenä, ja on kasvanut jo ennen minun tapaamistani. (Tämä on toinen kohta, mihin olen liian monen kanssa törmännyt: omia vanhoja virheitä ei myönnetä ja käsitellä, vaan tuodaan ne uuteen suhteeseen ja toistetaan samaa, loputtomiin).

Ihannemieheni suhtautuu yleensäkin kunnioittavasti toisiin ihmisiin, eikä pidä itseään parempana. Hän on turvallinen ja hellä, komea ja vahva, hänellä on peräkärry ja hän osaa remontoida. Hän myös metsästää ja/tai kalastaa tai harrastaa jotain perinteistä lajia, jääkiekkoa, sählyä tai jalkapalloa ikämiehissä tai puulaakijoukkueessa.

Kun hänen äitinsä, isänsä tai muu läheisensä kuolee, hän itkee (tämä on kolmas yllättävän yleinen juttu: moni mies ei itke lainkaan).

Olen muuten kaikkea tätä mutta minulla ei ole peräkärryä, koska hybridiautoni suurin sallittu vetopaino on 0 kg :(

M39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi