Paras keino tutustua/pyytää ulos kassaa?
Täysin ihastunut lähikaupan myyjään. Haluaisin tutustua ja lähestyä, mutta mikä tapa olisi paras?
Olisiko mitään merkkejä mistä tietäisi onko tunne molemminpuolinen?
Kommentit (20)
Kysyt. Se että joku tulee työpaikalle flirttalemaan niin ettei itse edes pääse tilanteesta pois on ahdistavaa.
Minä olen ihastunut komeaan personal traineriin. Pliis sanokaa, etten ole yhtä säälittävä kuin kassaneitoihin ihastuvat peräkammarinpojat... Se pt myös vilkuilee minua paljon ja tulee usein viereen puuhailemaan. Onkohan mitään toivoa? Ei varmaan. En kehtaa edes tehdä aloitetta, kun oletan olevani tosi nolo, ja olen ymmärtänyt, että ammattietiikka estää salin henkilökuntaa tekemästä aloitetta, joten tästä ei voi tulla yhtään mitään :(
Se, että ois kiinostunut susta on aika epätodennäköstä. Ei millänn pahalla mutta nolaat vaan itsesi
Mitähän merkkejä voisi olla? Hymyilee, katsoo silmiin ja puhuu sinulle? Ai pahus kun ne on perus asiakaspalvelua. Ei voi sanoa. Jätä sille puhelinnumero niin sillä se selviää.
Niin että säälittävät peräkammaripojat vaan ihastuu kaupan kassoihin...
Onkohan ihme jos sukupuolten välillä vallitseva arvostus toisiaan kohtaan on nollalukemissa.
Vierailija kirjoitti:
Se, että ois kiinostunut susta on aika epätodennäköstä. Ei millänn pahalla mutta nolaat vaan itsesi
Jos kerran lähdet todennäköisyyksiä kertomaan, niin voitko kertoa mihin todennäköisyyslaskelmasi perustuvat? Tiedän, aika paljon vaadittu naiselta, mutta yritän kohdella sinua kuten kohtelisin samoja väitteitä esittävää miestäkin.
Katso reagoiko se suhun samalla tavalla kuin muihin asiakkaisiin. Ei treffeille pyytämisessä mitään väärää ole, kunhan jätät rauhaan jos ei ole kiinnostunut
Onko A.P mies vai nainen. Voin sanoo molemmissa tapauksissa kuitenkin Ei kannata.
Itse tein näin:
Ihastuin kaupan kassaan. Siis tosi ensisilmäyksen rakkautta.
Koitin aina flirttailla käydessä, mut se ikään kuin sulki mut pois ja jatkoi hommiaa.
Aloin sitten keksimään tekosyitä käydä kaupassa, esim ostin tunnin välein jonkun pikkujutun, noh ei se kassa lämmennyt
Lopulta palo hermot ja huusin jotain "vitun jakorasia, kaikki muut kelpaa mut mä en?!" Ja putkaan jouduin kun vartijat sai kiinni.
Keksin sitten, että sitähän voisi odotella ulkona, et kun kauppa menee kiinni.
Siinä kykin pusikossa ja yksitellen työntekijät lähti kotiinsa, ja murtauduin kauppaan ja otin sen kassakoneen kotiin, nyt meillä on jo 2 lasta (taskulaskin ja tietokone), ja ollaan onnellisia:)
Juttele kassalle jotain tyhjänpäiväistä ja katso miten se reagoi.
Vierailija kirjoitti:
Juttele kassalle jotain tyhjänpäiväistä ja katso miten se reagoi.
Täytyy entisenä kassana sanoa ettei tuo kerro mitään. Siellä saattaa päivän aikana käydä hyvin monta tyhjän puhujaa jolle voi jutella muuten vaan takaisin. Se ei tarkoita mitään kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran lähdet todennäköisyyksiä kertomaan, niin voitko kertoa mihin todennäköisyyslaskelmasi perustuvat? Tiedän, aika paljon vaadittu naiselta, mutta yritän kohdella sinua kuten kohtelisin samoja väitteitä esittävää miestäkin.
Jos miettisit ihan ite ;) Teen kassaduunia opiskelujen ohella ja näitä tapauksia on ihan liikaa. Tiedoksi sulle, aika moni kassalla työskentelevä on jo valmiiks parisuhteessa.
Voiko siis pokata kaupan kassan? Kyllä jo se molemminpuolista. Sen huomaa kyllä heti ja se yleensä etenee niin että tuttavuutta lähdetään tekemään jonnekkin muualle. Pokata voi kenet vain jos se toinen on pokattavissa sulle. Jos taas juokset kaupassa viisikertaa päivässä viikkotolkulla, eikä asia edisty ystävällistä käytöstä pidemmälle, ei se kassa ole kiinnostunut susta.
Mun kaverit on löytäny elämänkumppanin päiväkodin pihalta, töistä, kaupasta toisesta asiakkaasta, taksinkuljettajasta. Mut aina sen homman pitää melko nopeasti olla molemminpuolista. A.P sanoisin että jos hän on mies, kysy ihmeessä ulos. Jos olet nainen, asia on vaikeampi mutta kyllä se mies kassa keinot keksii jos tuttavuutta enemmän haluaa.
Lapun antaminen on yksi tapa. Kassatkin o ihmisiä vain mutta mieti miltä tuntuu käydä kaupassa mahdollisen hylkäyksen jälkeen.
Kiitos kommenteista vaikka tottapuhuen en hirveästi rohkaistunut. Ollaan siis pk-seudulla, mutta ei keskustassa. Minä mies ja hän nainen.
Ymmärrän että voi olla ärsyttävää jos melkein joka päivä uusi mies kyselee treffeille, mutta silti varmaan suostuu kunhan on viehättävä kysyjä.
Ja tuo aika moni kassallatyöskentelevä seurustelee pätee myös muissa paikoissa/ammateissa oleviin ihmisiin. Enkä tietenkään ala vonkumaan jos tulisikin kieltävä vastaus, kyllähän se harmittaisi mutta jatkasin elämää normaalisti eteenpäin.
Olen yrittänyt vähän katsoa miten käyttäytyy muiden asiakkaiden kanssa. Ehkä hän hymyilee minulle vähän isompaa hymyä, mutta voi olla harhaluuloa.
Kannattaisiko teidän mielestä puhua suoraan että pidän häntä viehättävänä ja haluaisin tutustua, tietenkin silloin kun kassajonossa ei ole muita tai silloin kun on hyllyttämässä. Se että jäisin odottamaan kaupan ulkopuolelle että työt loppuu on mielestäni vähän liian creepya.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommenteista vaikka tottapuhuen en hirveästi rohkaistunut. Ollaan siis pk-seudulla, mutta ei keskustassa. Minä mies ja hän nainen.
Ymmärrän että voi olla ärsyttävää jos melkein joka päivä uusi mies kyselee treffeille, mutta silti varmaan suostuu kunhan on viehättävä kysyjä.
Ja tuo aika moni kassallatyöskentelevä seurustelee pätee myös muissa paikoissa/ammateissa oleviin ihmisiin. Enkä tietenkään ala vonkumaan jos tulisikin kieltävä vastaus, kyllähän se harmittaisi mutta jatkasin elämää normaalisti eteenpäin.
Olen yrittänyt vähän katsoa miten käyttäytyy muiden asiakkaiden kanssa. Ehkä hän hymyilee minulle vähän isompaa hymyä, mutta voi olla harhaluuloa.
Kannattaisiko teidän mielestä puhua suoraan että pidän häntä viehättävänä ja haluaisin tutustua, tietenkin silloin kun kassajonossa ei ole muita tai silloin kun on hyllyttämässä. Se että jäisin odottamaan kaupan ulkopuolelle että työt loppuu on mielestäni vähän liian creepya.
Ap
Osta kaupasta esim 2€ tuotteita useampaan otteeseen ja maksa 500€ setelillä, sitten sano hänelle "ai oho, tämä on niin pieni raha minulle että en tajunnutkaan että se on liian iso seteli"
Tämän pitäisi riittää saamaan pienipalkkainen neiti kiinnostumaan, sitten joku kerta kysyt, että kiinnostaako vähän parempi elintaso, et yleensä luusereita deittaile, mutta olet valmis antamaan tälle mahdollisuuden.
T: pelimies Pro
Joko pyydät tai käsket, astalon kanssa tai ilman, siltä kassaneidiltä, että tuotko/tuo se kassa nyt tuonne ulos.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihastunut komeaan personal traineriin. Pliis sanokaa, etten ole yhtä säälittävä kuin kassaneitoihin ihastuvat peräkammarinpojat... Se pt myös vilkuilee minua paljon ja tulee usein viereen puuhailemaan. Onkohan mitään toivoa? Ei varmaan. En kehtaa edes tehdä aloitetta, kun oletan olevani tosi nolo, ja olen ymmärtänyt, että ammattietiikka estää salin henkilökuntaa tekemästä aloitetta, joten tästä ei voi tulla yhtään mitään :(
Ei niillä mitään ammattietiikkaa ole. Meilläkin yksi urpo yritti joka naisen pöksyihin.
Mäkin olen ihastunut itälahdenkadun s-marketin kassaan! En kyllä koskaan aio pyytää ulos, jos tulee pakit on pakko vaihtaa kauppaa:)
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos tule tilaisuus ettei kassalla ole muita niin mielummin silloin kun hyllyttäessä jolloin voi olla kovempi kiire. Itse sanon että kysy suoraan. Vaatii tietysti sitä rohkeutta mutta en usko että muuten saat tietää.
Vaikka antaa heti pakit niin ei tarvitse lakata kaupassa käymästä. Sitä sattuu eikä siitä kassa varmaan jää ajattelemaan pahaa eikä sinulla ole mitään hävettää.
Pieni kylä vai kaupunki? Jos tuo myyjä ei ole kiinnostunut sinusta ja asutte pienessä kylässä, niin varaudu, että koko muu kaupan henkilökunta nauraa sinulle kahvitauolla. Isossa kaupungissa ihan hyvin voit koittaa onneasi ja jos ei lykästä, niin siirry tien toiselle puolelle s-markettiin.