Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polar a370

Vierailija
24.09.2017 |

Onko kenelläkään kyseistä syke/aktiivisuusmittaria? Mitä olet tykännyt?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on se edellinen malli ja olen kyllä tykännyt kovasti. En tiedä mitä eroa siinä on tähän uuteen. Mutta minulle ihan hintansa väärti kapistus, helppo käyttää, iso näyttö, akku kestää kohtuullisen kauan.

Lenkkeillessä lähinnä käytän sykettä seuraamaan ja silloin tällöin koko päivän aktiivisuutta mittaamaan.

Yöllä en käytä kun se näyttö saattaa lävähtää päälle kylkeä kääntäessä.

Vierailija
2/7 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ranneke on tässä uudessa mallissa hieman erilainen, ja mukana on myös GPS. En toki tiedä, ovatko nuo sen arvoisia lisäyksiä, että kannattaa maksaa lähes 70 e enemmän uudesta mallista. :)

Ainoa mikä mietityttää, on juuri tuo sykkeenmittaus, että onko yhtä luotettava kuin sykevyön kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt nyt 1 kk ja askelmittari ainakin näyttää puuta heinää. Pelkästään auton kyydissä istumisesta tai ajamisesta ottaa askeleita ja päivän aktiivisuus taso ylittyy. Lenkkipäivinä tulee suhteessa vähemmän taas aktiivisuus tasoja. Ei siis kovin luotettava.

Vierailija
4/7 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole integroitua GPS tässä laitteessa, eli käyttää hyväkseen puhelimen gepsiä bluetooth-yhteydellä. Melko samanlainen kuin A360, mutta muutama uusi ominaisuus. Arvosteluita laitteesta:

http://www.urheilukellot.fi/polar-a370-aktiivisuusranneke/

https://www.wareable.com/polar/polar-a370-review

Vierailija
5/7 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä edes sekuntikello aika, tai näkeekö sekunteja edes?

Vierailija
6/7 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vanhan ketjun. Alkaa sapettaa. En saa bluetoothia toimimaan. Latasin sitten läppärille polar syncflow-ohjelman ja sain tiedot rannekkeesta synkronoitua. MIksen näe niitä missään?? Osaako joku auttaa? Laitoin jo viestiä polarillekin..

Vierailija
7/7 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän