Raskausviikkoja 7, ei raskausoireita
Viikkoja pitäisi siis olla 7, eli lähemmäs 2kk raskaana jo. Mitään oireita ei kuitenkaan ole. Mieliala normaali, paino sama, ei pahoinvointia. Rinnat vähän arat, siinä kaikki.
Onko mahdollista että raskaus ei ole normaali?
Pari viikkoa sitten oli kova vatsakipu ja olin varma, että keskenmeno. Mitään vuotoja ei ole ollut. Oireita on mielestäni vähemmän kuin ihan raskauden alussa.
Kommentit (8)
Mene ultraan yksityisellä.
Raskaus voi olla ok tai sitten ei. Minä olen ollut raskaana 4 kertaa mutta on vain 2 lasta. Yksi raskaus meni kesken heti alussa n. rv7 ja yksi raskaus oli tuulimunaraskaus. Mitään oireita ei ole koskaan ollut muuta kuin että menkat jäi pois...en ole koskaan voinut pahoin raskauksien aikana.
Tuohon ei voi kukaan vastata mitään varmaa. Joillekin ei vain tule mitään oireita raskauden aikana. Eli sun oireetromuus ei välttämättä merkitse, että jokin olisi pielessä, mutta toisaalta ei voi luvata, että olisi kaikki hyvinkään. Samalla tavalla, vaikka olisi kaikki oireet, niin silti jokin voisi olla pielessä. Raskaus on ihmeellistä aikaa ja mitään ei voi oikeastaan tietää etukäteen.
Kiitos vastauksista! Ihmetyttää vain kun olo on niin kovin normaali. Minulla on aika varhaisultraan, siinä se selviää. Jos kyseessä ei ole normaali raskaus, ainakin olen varautunut henkisesti Olen yllättynyt jos raskaus on normaali ja voihan se toki olla
-ap
Ei mullakaan kummastakaan alkuraskaudessa ollut mitään oireita. Sit vasta mahan kasvun myötä alko tuntumaan, että ihan oikeesti siellä jotain tapahtuu. Mut parempi näin, en jääny mitään pahoinvointeja kaipaamaan :D
Kaikenmaailman ihmekipuja ja kolotuksia voi olla tyyliin missä vaan vaiheessa raskautta, kun paikat venyy ja sinkuu. Jos meni ohi jo noin kauan sitten eikä verta oo näkyny, niin en olis huolissaan :)
Ja kaks raskautta, jotka kumpikin meni loppuun asti ok.
Joo mulla tänään 15+3 eikä muita oireita kuin puuttuvat menkat ja kasvava maha. Oisko yhteensä kymmenes raskaus, sekä onnistuneita että keskenmenoja takana. Ei mitään eroa oireissa. Ultrassa käyty kolme kertaa ja kaikki on hyvin :) Liikkeitä jo tuntuu.
Vaikea sanoa mikä on kenelläkin normaalia.
Mulla neljä lasta ja kaikki raskaudet menneet kuin vettä vaan, en edes oikeastaan edes huomannut olevani raskaana. Raskauduin heti kun halusin, jokaiselta olen tainnut yhden kerran oksentaa, synnytykset sujuivat helposti, vauva-aika oli helppo ja vauvat nukkuivat hyvin pienestä pitäen, leikki-ikä meni hyvin, nyt koulut ovat alkaneet hyvin. Kannattaa tehdä yksi lapsi ja tunnustella tekeekö toisen. Synnytykset ovat erilaisia mutta niin ovat lapset ja vanhemmatkin.
Viimeraskaudessa oli selkeät oireet, päätyi keskenmenoon. Nyt rv 16 ja tämä raskaus näkyy ja tuntuu vain kasvavana vatsana ja suurentuneina rintoina.
Tiedän millaisia ajatuksia oireettomuus herättää. Useita keskenmenoja kokeneena oli vaikea luottaa edes ultratuloksiin, vaikka kävin yksityisellä pari ylimääräistäkin kertaa tarkastamassa tilanteen.
Kaikki voi olla hyvin, tsemppiä!
Jokainen raskaus on erilainen eli kukaan ei voi tuohon sanoa mitään. Mene yksityiselle alkuraskauden ultraan.