SYYSVÄEN-04 torsti!
Pinoon kaikki!
Kommentit (23)
Olenkohan joskus ennenkin käyttänyt tuota otsikkoa? :)
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=6910436&p=1&mpage=5&tmode…
Tuolla eilen.
Eilinen ilta oli kamala. Väkkärä oksensi heti, kun sai vaikka kuinka pienenkin tilkan Osmosalia :( Ja sitten poikapikkuinen oksensi monta kertaa pelkkää sappea :(
Mies on kipeä ja minäkin, mutta minä kai vähemmän. Minun huonovointisuuteni saattaa osin selittyä väsymykselläkin. Pyörsky on onneksi jo kunnossa. Toivon, että muutkin selviävät yhtä nopeasti kuin Pyörsky - voisin lauantaina tulla :)
Oman navan takana tapahtuu nyt niin kovasti, etten muuta muista...
Vai kuvittelenko talven keskellä...
Voi Ayap - kurjaa, että tauti kiertää teidän porukassa. Peukut pydessä pikaiselle toipumiselle!
Mimmuli: katsastetaan ensi viikon alkua! Hus flunssa pois salaisesta laaksosta ja Nöösää kiusaamasta! Ihana oli lukea kokemuksesi taitavasta ja lapsiystävällisestä algerialääkäristä.
Kerpulle jaksua allergiataistoon. Toisaalta hyvä, että pääset hetkeksi töihin " unohtamaan" diagnoosit, vaikka terveysasiat painavat varmasti alitajuntaa koko ajan :-/
Onskalle ja Vilholle nopeaa paranemista palovammoista.
T-P: kiva, että arki Uleåborgissa on alkanut sujua :-)
Eilen ja toissapäivänä olen ollut auttamassa ystävääni muutossa. Eilen Typy alkoi jo hermostua ja piti aikamoista mekkalaa. Mikään ei ollut hyvin. Tänään koitetaan pysytellä rauhassa kotona, toki ulkoillaan jos sää antaa myöten. Oon edelleen tosi huono lähtemään Typyn kanssa ulos, jos sää on epäsuosiollinen.
Tepsulle ja miehelle miellyttävää KlausK-viikonloppua. Me oltiin samassa paikassa viettämässä etukäteen Valentinenpäivää ja oli mukava, rentouttava viikonloppu, tosin Typykin oli mukana.
Keilin
Taas kerran pikana (mun elämästä on tullut näköjään sellainen pikaversio-ainakin kun on kysymys mun omista, kivoista asioista, en ala, no niinkuin joku viisasita syysäideistä on sanonut, haudassa kerkee sitten levätä:)
Esikoinen passitettu kouluun eli tauti näillä näkymin voitettu ja elämme toivossa, että se ei tällä kertaa selätä meitä muita. Tässäkin taas huomaan itsestäni sen vajaavuuden, että maalaan mielessäni piruja seinälle, ettei niin hyvää tuuria voi meillä ollakkaan (pääsisäisenä nimittäin olisi tiedossa mukava reissu mummolaan). Vahdin siis koko ajan yskiikö kuka lapsista ja ovatko normaalia kikkuisempia jne. Meiltähän löytyy kanssa yksi kappala astmalapsia, niin että muutenkin saa alkaa olemaan varpaillaan keväällä kun kaikenmaailman homeitiöt kaivautuva lumen alta meitä kiusaamaan.
Jaksamisia muuten kaikiin sairastupiin, tovottavasti taudit selättyvät mahdollisimman pian.
Reissuun haluaisi hänkin, kesällä tiedossa miehen kanssa ruhtinaaliset yhdeksän viikkoa yhteistä lomaa, mutta mihin ja millä budjetilla siinä vasta pulma. Jos koko konkkaronkka lähtee johonkin kauemmaksi niin sitten loppuloma vietetäänkin matalalla budjetilla ja sekään ei kauheasti houkuttelisi. Viime kesänä tehty Tanskan reissu oli kyllä kiva, uskaltautuisikohan sitä lähtemään sinne uudelleen vaikka omalla autolla, onko kellään moisesta kokemusta?
No nyt kutsuvat äidin velvollisuudet taapero käryää...Epulla ollutkin huono aamu, heräsi vissiin liian aikaisin kun isoa piti herätellä kouluun.
Gotta go ennenkuin tapahtuu kamalia (pikkuautot saavat kyytiä ja ikkunat/isoveli on näköjään tulilinjalla)
Maisa kera sekalaisen nelikon
Tulee jopa ajatus että lähettäskö ulos?!Typy kyllä tykkäis mut kuinka märkä se puisto on..
HEräiltii vail9..Mies kyllä 6aikaa kuorsas nii et valvoin 45min.Sit tökin sitä kunnolla ni läks sohvalle...Kuulin kyllä ku se haki vaateita ja läks töihin mutaina nukahin..nut onki ihan tööt olo!!
Voi Kerppu..Kun en mitään osaa sanoa :-( Ihan kohtuutonta on teillä elämä!!!
Ayap:Eikö se tauti nyt usko että pitäs häipyä!!!Niin se väsy voi kyllä tehä pahan olon..nimim.kokemusta on..JAksua!!!
Enkeli:IHanaa et teil oli onnistunu ilta!! :-) Ehkäpä joskus on hoitajat ja päästää neljästää...haaveilee...
Ynis:Se läski-inho on nyt suurempi ku suklaanhimo..Jos oisin hoikka ni en edes yrtittäs rajottaa...En myöskää käyny siellä karkkipuolella,ihan vaa ostin siitä ulkopuolelta!!Muutenki kävin vaa lapset ja kempparin ku typy mukana!Pojalle olis ollu footin lenkkareita mut ei ollu se jalka mukana..harmittaa!!
Täytyy pesulla ja ulos suunnata!Ei ole muuta ohjelmaa ku kaappien siivous mut se ei typyn kanssa onnaa...Illalla jumppa ja jalat on edellisestä kipeet!
jatu
lunta sataa täälläkin... tänään on reissu porvooseen ja takaisin kotia. viedään isännän tyttö mummille hoitoon kun ne lähtee lappiin katsomaan iso mummia. sit pitäis keksiä jotain kivaa taas poitsun kans. et se viitsisi katsoa äitiänsä ja isäänsä viihtyis kun sisko on pois...
Hassua kuinka tähän pinoon jää koukkuun, mitä enemmän lukee sitä enemmän on koukussa. Sitten taas jos menee pari päivää ettei nettiin ehdi niin multa jää helposti pinoilu viikoksikin. Tai kuukaudeksi niinkuin kävi joulunaikaan. oon siis kai jotenkin on-off tässä palstailussa. Nyt on on vaihe päällä, ja tänäänkin oon koko aamun ajatellut teitä!
Enkeli, vapaailta miehen kans ja käsi kädessä kuulosti ihanalta! Voi kumpa sais ton omankin ukon lähtemään jonnekin....
Ayapille jaksamista ja pienille ja isommallekin paranemista. Kurjaa!
Kylvettiin äsken pääsiäisruohoa taaperon kanssa, oli kivaa! Poika sai kylvää siemenet ja tykkääs selvästi. Laitettiin kokeeks ohraa, siitä pitäis tulla vahvempi ruoho kun se perinteinen ohut kaatuileva pääsiäsirairuoho. Saas nähdä nouseeko sieltä mitään.
Mun itsekuri on hukassa, onko kukaan nähnyt???? Missä lie luuraa, ettei olis sinne Jatulle muuttanut sekin? En tiä mikä on, mutta jos tätä menoa jatkuu painan + 20 kg jo ennen 10:ttä raskausviikkoa.... suklaata, herkkuja, karkkia..... Tänään on onneks jumppa illalla. Mun on PAKKO lopettaa tää syöminen nyt. Lähettäkää pliis mun alitajuntaan viestejä että herkut on pahasta, teitä ehkä uskoisin kun oma järki ei sano mitään...
jeps, palailen myöhemmin. Olkaahan ihmisiksi!
äitikuu
Nyt alkoi todella jännät ajat. Pääsiäisen jälkeen pitäisi mennä töihin ja Nöösä hoitoon. Hui! Kävin tänään haastattelussa nuhaisen Nöösän kanssa. Soittivat perään, että sain paikan. Kyse ei ole todellakaan mistään uskonnon alaan liittyvästä, mutta toinen sydäntä lähellä oleva asia: lapset ovat kohderyhmänä. Ajattelin saavani hyvää työkokemusta, koska kirkon töissäkin haluaisin nimenomaan lapsityöhön. Työ on vain kesäkuun loppuun asti, mutta työelämään päästyä on ehkä helpompi löytää lisää työtä ja edetä kohti sitä papin hommaa. Nyt pitää Nöösän hoitoasiat saada kuntoon. Onnistuu ilmeisen nopeasti täällä, vaikka kotinurkilta ei paikkaa saa kuin vasta syksyllä. Toisaalta hirvittää tämä nopeus. Ehkä siinä kuitenkin piilee siunaus, kun en ehdi liikaa murehtia. Kääk, miten vähän aikaa vielä nauttia kotiäitiydestä ja sen suomasta vapaudesta¿
Mitenkähän Lempolla sujui haastattelu? Tenttiinkin kovasti lykkyä!
Ayap: Yhdyn muiden tokaisuun: voi perse! Eipä tässä paljon sanat auta, mutta haleja ja voimia. Olet ajatuksissa.
Kerppu: Kurjaa, kun teilläkin vain nuo vastustukset lisääntyy. Voimia ja haleja! Toivottavasti työt tuo lisävirtaa ja iloa, että jaksat kaikki sairastelut ja taistot. Taisit olla ensi viikon alun töissä?
Salaisessa laaksossa muuten viime yönä tapahtui salaisuuksia. Yöllä taivaanranta näytti samalta kuin Tansaniassa auringon tipahtaessa illalla mereen. Pohdin oliko kyseessä tulipalo ja sen leimu tai jotain. Taivas oli kaunis, toivottavasti ei kuitenkaan johtunut palosta.
Enkelin ilta kuulosti ihanalta ja romanttiselta. Mukavaa, että saitte nauttia.
Sakemannipennoselle mukavaa päivää kauniiseen Porvooseen.
Missä on Kukkuu?
Miltä Ankkis Lillin latistus näyttää nyt?
Keilin: Jup, yritetään alkuviikkoa. Haleja! Rauhallista päivää.
Smuik kaikille!
-Mimmuli ja Nöösä
Hieno juttu, että sait töitä! Siitä se lähtee, kuten sanoit, nyt on varmaan helpompi saada sitten muitakin, pidempiaikaisia töitä.
Vettä sataa. Se on hyvä se, parempi ku lumi. Just äidin kanssa aamulla mietittiin, että on 3 viikkoa vappuun ja joskus vappuna on saanut jo haravoida pihaa, esim. vuonna 2002. Näillä lumimäärillä ei toivoakaan tänä vuonna.
Käytiin ulkona aamulla. Onnilla oli lystiä kun istahti pyörätielle ja lapioi lunta päällensä. Nauroi niin makeasti, etten ole ikinä kuullut - väliin vähän tekonauruakin:) Sitten jatkoi lapioimista vielä pulkan kyydissä ja hauskaa oli.
Olisko aihetta tuulettaa... Herättiin tänään 6.12. Eli puoli tuntia pidempään nukkui kuin eilen.. Ja Onni nukahti eilen ilman iltapulloa, samoin äsken. Eli meillä on päästy pullosta eroon. Etukäteen koin tuonkin asian niin vaikeaksi, että ajattelin, etten ikinä edes yritä jättää pulloa pois.
Sainpas eilen käytyä lääkärissä ja sain parempia kolmiolääkkeitä. Ihan tolkuissani olen vaikka olen niitä ottanutkin. Röntgeniin ens keskiviikkona tätä niskaa kuvaamaan. Pitäs tilata Kokkolastakin omista ja Onnin lääkärikäynneistä niitä kopioita. Kun tuo alaselkä piti kai magneettikuvata Kokkolassa mutten ikinä ehtiny päästä sinne.
Kateellisena täällä haaveilen myös jostain matkasta, kun Yniskin on NY:iin menossa. Pitänee tyytyä kesän Rovaniemen reissuun:) En halua ulkomaille Onnin kanssa (haluan mieluummin miehen kanssa, kun harrastetaan mieluummin kaupunkilomia). Roviksella en ole kesällä käynyt oikeastaan vaikka 3 vuotta siellä asuinkin opiskelemassa. Sinne siis kesällä käymään.
Ayapin perheelle parantavia ajatuksia!
T@hden kipuihin helpotusta. Juu, ei nämä lumimäärät helpota liikkumista ollenkaan. Mutta onneksi se kesä on aina kuitenkin sieltä lopulta tullut.
Vilhon vehnälatistukseen onnea. Toivottavasti digestivet sopii, onhan ne niin hyviäkin:)
Ja se suklaajuttu. Vähän sama maku ku Yniksellä. Valkosuklaa ja Budapestit yök. Tykkään F:n sinisestä, Fazerina on tosi ihanaa.. Melkein kaikki käy noista perussuklaista. Marabou on myös hyvää. Mutta aika vähän syön suklaata, onneksi. Kohta olis näin ( . )
T-P
Siitä se lähtee! On viisasta aloittaa mistä pystyy ja siitä sitten hakea paremmin koulutusta vastaavaa pikkuhiljaa. Toivottavasti Nöösä saa hyvän hoitopaikan!
Tikru-Pikru, kiva että sait paremmat lääkkeet ja hienoa että yö pidentyi. Toivottavasti pitenisi edelleen.
Ayapin perheestä taudit pois heti paikalla!
Sakemannipennille mukavaa Porvoon reissua.
Lillin latistus jatkuu, äsken Lilli latistui jäätelölle :-) Oli herkkua pikkuneidin mielestä. Näpyt eivät ole palanneet. Outoa.
Oi, koskas kello tuli noin paljon. Täytyy lähteä hakemaan poikaa koulusta.
Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥
tässä on hetki omaa aikaa ja päätinkin riipustaa muutaman sanasen.
Mimmulille ONNEA työpaikan johdosta, Äitikuulle positiivisesta tuloksesta ja Jatulle Myöhästyneet synttärionnittelut!!
Meillä olisi tarjolla MAHDOTON 1v ja 7kk uhmaikäinen tyttö ja 14v murrosikäinen poika, myydään eniten tarjoavalle, vaihdossa kelpaa myös samanikäiset MUTTA ilman uhmia Kiitos. Meillä tosiaan Jadella uhma vaan pahenee, ennen ei tuttia hirveesti kaipaillut, mutta nyt miltei koko ajan suussa(jemmaa ne itte jonnekkin josta käy aina hakemassa) Tällä hetkellä Äitin uhmakas vetelee päiväunia autossa, kun iosveljen haku on ihan kohta. Syöminenkin menee pelleilyksi, kun on minä itte, nokkamukiin EI SAA enää laittaa korkkia, kun minä itte osaa jo juoda ilman( lattialle kun katsoo niin mä ainakin olen eri mieltä)
Mä olisi myös ihan matkaa vailla, alkaa oikeesti tympii nää omat ympyrät, vielä kuukausi pitäisi ooteella kun miehellä alkaa talviloma ja tarkoituksena olisikin lähteä Rovaniemelle, katsomaan vieläkö se mökki on yhessä kasassa. Mulla olisi myös hirveä himo saada jotain uutta näköä kotiin, maalausta, saunaremonttia, keittiönremppaa yms, mutta toi taloudellinen puoli ei todellakaan anna periksi.
Jopas kello onkin jo paljon, ekaluokkalainen varmaan luulee että olen unohtanut! ( en näköjään olekkaan nopea kirjoittamaan vaikka niin luulin) Palailen paremmalla ajalla. T@hdelle jaksuja loppuraskauteen, etkös olekkin jo puolen välin paremmalla puolella!
Täällä on aurinko pilkahdellut aamupäivällä :) Ulkoilimme siitäkin pienestä ilosta johtuen kaksi tuntia - oli hyvää puistoseuraa sekä tytölle että äidille.
Nyt touhukkaan aamun jälkeen tyttö nukahti päiväunilleen. Äidin oma aika alkaa.
Mimmulille paljon paljon onnea :) Hieno juttu ja siitä se sitten lähtee, se työura eteenpäin. Varmasti pääset päämäärääsi! Ihanalta kuulosti Salaisen laakson salainen taivas.
TP:n niskakipuihin helpotusta ja paranemista myös! Ja toivottavasti huomenna Onni nukkuu taasen puoli tuntia tämän päiväistä pidemmälle :)
Lähdenpä tästä syömään .. Kuulostelen vielä, että tyttö tuolla sängyssään jotakin " juttelee" , ei se sitten näköjään nukahtanutkaan. Huoh.
Huomenna mennään tutustumaan asukaspuiston toimintaan. Parempi kai myöhään kuin ei milloinkaan. Olemme siellä puistossa toki ulkoilleet mutta varsinaiseen ohjelmaan emme ole osallistuneet. Huomenna siellä on mm. grillipäivä: omat nakit mukaan :)
Voikaa hyvin!
Alli
OOOOOOOOOONNNNNNNNNEEEEEEEEEEEAAAAAAA Mimmuli! Ihanaa, että olet löytänyt töitä. Tai että sinut on löydetty, kultakimpale :) Kun noin reippaasti olette kaikista suurista projekteista tähänkin asti selvinneet, niin eivätköhän työ- ja hoitokuviotkin ala sujua ihan mukavasti. Jaksua asioiden järjestämiseen.
Mä kävin koekierroksella. 10/155 pääsi haastatteluun, tämmöisiä ovat humanoidipaikat, jos ei opeksi ala, voih. Todennäköisyys työpaikan saamiseen siis noin 1,55 % vai miten se lasketaankaan :) Haastelu sujui ihan ok, rva johtaja oli viehättävä ja mukava, joskin kyseli kaikki naisenelämän laittomuudet (" tiedän, että näin ei saisi kysyä, mutta..." ). Odottelen, joskos kutsu kävisi vielä lopullisen juryn eteen. Saas nähdä.
Ayap, yhdyn Pilen ja Mimmulin sanoihin, hartaasti ja vakavasti lausuen: Voi perse. Väkkärälle parempaa vointia nythetipaikallajustiinsa.
Pakkaamisiin. Me lennetään kohta. Hip hey.
Mun peukalot kohta kramppaa, kun niin on pitänyt pitää niitä Lempolle pystyssä ja vielä huomenna jatkuu:) Tsemppiä!
Onnea Mimmuli, Hieno Juttu! Nautintoa viimeisiin päiviin ja onnea Nöösän hoitopaikan metsästykseen. Miullakin melkein itku pääsi kun luin teidän lääkärikäynnistä, kun sen ymmärtää miten hyvälle sellainen voisi tuntua:)
Ayap, olen sanaton, perseestä tuo jo on. Latteuksia vain voin sanoa, helpottaisipa pian. *Hali*
Täällä aamu alkoi ankeissa tunnelmissa huonon yön jälkeen, mutta ihana, ymmärtäväinen mieheni pelasti päivän. Nyt on ihanan puhdasta, tavarat järjestyksessä ja ruokaa niin että riittää huomisellekin:) Pienet ilot ne on nykyään. Minen oikeasti voi ymmärtää kuinka tuo mies jaksaa olla aina noin hyväntuulinen, jaksava ja symppis. Pääsi nukkumaan yhden aikaan, kun yhdeltätoista alkoi kaksi lemmua poikimaan. Heräsi yöllä monta kertaa MOtin takia ja lähti aamulla todella aikaisin katsomaan onko lemmulandiassa kaikki hyvin. Ja sitten minä olen kiukkuinen huomattavasti vähemmästä. No mulla oli kyllä yöllä tosi huono olo, flunssaa puskee, vaan olen vielä voiton puolella ja menkkakivut kouristaa nyt ihan kunnolla. Seliseli;)
Mutta olen ylpeä itsestäni noiden meidän öiden suhteen, tunnistan pienestäkin äännähdyksestä mikä Motilla on hätänä ja tiedän nykyään tosi nopeasti mitä pitää tehdä. Herkkyys on kehittynyt paljon ajan myötä.
Motti voi muuten jo paremmin, riisi kokeilu meni tauolle maanantaina ja sen jälkeen saimme ihanan, elämänmyönteisen ja huumorintajuisen pojan veitikan takaisin, samoin palasivat helpot päikkärinukutukset, kun viime viikolla ja viikonloppuna ei meinannut millään onnistua. Tuntuu, että Motti itsekin nauttii, minä saan koko ajan pusuja ja haleja ja talossa kaikuu nauru:)
Ai niin, en malta olla muistuttamasta, että muistakaa ottaa lapsillenne hoitoon omat kuvanne mukaan. Sori kun aina näitä jauhan ja varmasti useimmissa paikoissa se on nykyään jo yleinen käytäntö, mutta tuli vaan mieleen, kun äitini kanssa siitä eilen juttelin. Äitillä oli taas aiheesta hyviä kokemuksia kerrottavana.
Ynis ja muillekin vinkiksi, vaikka varmasti jokaisella on omat hyvät saittinsa halpojen lentojen ym. metsästykseen. Itse käytän jenkkilän hotellien suhteen sivustoa www. hotels.com. Olen varsin hyviä löytöjä tehnyt, mutta Nykin suhteen halpaa ja hyvää ei taida olla. www.vertaa.fi on mielestäni aika hyvä löytämään halpoja lentoja.
Matkustaminen on kivaa, mutta olen vähän skeptinen lähtemään MOtin kanssa ulkomusmaille. Aupairina ollessani ihmettelin aina, kun 2v ja 3v lapsien äiti ei halunnut matkustella perheen kanssa, vaikka rahaa oli kuin roskaa. No nyt ymmärrän:) Luulen, että kesällä ajelemme taas Pohjoiseen ja ehkäpä käydään Tukholmassa miehen siskon luona. Tosin aika vaikea on kesällä mihinkään lähteä.
Nyt äkkiä opintojen pariin, kaveri tulee parin tunnin päästä.
Aavis ja Motti-pieni aurinko
Hienoa, että sait paikan. Onnea. Olet varmasti nainen paikallaan pestiin -melkein mihin tahansa ;) MInäkin uskaltaudun sanomaan, että sain töitä koko ensi lukuvuodeksi. Jee. Kakkosluokka. KOhtuullisen pieni -ja aika monta spesiaalitapausta. Sopii mulle. Lempo, jos ei nyt lykästä *sormet ristissä että niin käy* ni ala opeksi. Joo joo, eikös ole hyvä idea. Ja mieluiten samaan kouluun kuin minäkin. :) Mun tuleva työpaikka on kävelymatkan päässä ja painotus inkluusiossa. Sopii mun ajatuksiin.
Nyt lähden tekemään vimosta haastattelua hutkimukseen. Nuhanenällä ja paskalla ololla. Onneksi yö oli sentään hyvä -kaikilla.
Kauniimpaa päivänjatketta itse kullekin säädylle,
hk
ja väkkärälle osmosalhimoa
tsorge tämä itsekäs tyyli taas
Niin se syysväki taas työllistyy.
Lempolle edelleen lykkyä!!!
Oltii puistossa,yks kaveri tuli onneks just samaa aikaa..muuten puisto oli taas kiinni,eikä saanu leluja-se oli tylsää!!
Kaappeja siivoomaan mars!!!
jatu
Ayapin perheeseen pikapikapikaista paranemista!!!! Voisiko antaa suolan, sokerin ja nesteen erikseen, pohtii hän.
Mimmulille suuret onnittelut! Kyllä, tuo " äkkilähtö" töihin taitaa olla tosiaan siunaus, ei ole ainakaan minulle maksimiaikaa jonka lapsen hoitoonviemisesta yms. elämänmuutoksista voi murehtia. Sanoo hän, joka murehtii parhaillaan aikaa 1/07 eteenpäin...
New York on minulle ollut erilainen kokemus kuin mikään muu kaupunki. Yhtä aikaa kaunis ja ruma. Niin paljon ihmisiä, niin paljon nähtävää. Mieleenpainuva hetki oli nousta metromatkan jälkeen keskelle Manhattania. Kallista siellä on, mutta ehdottomasti sen arvoista. Jos on aikaa, kannattaa reissata bussilla eikä metrolla, näkee enemmän. Olin NY:ssä exän kanssa v. -99. asuttiin YMCA:n hostellissa, kun hotellin oli niin järjettömän kalliita. Dollari oli tosin silloin selväst iarvokkaampi kuin nykyisin.
Nyt ulos, liikaa virtaa Vennassa ja liian vähän äidissä.
-tea, vapaalla -
Koulussa taas, pitäis just lukea huomiseen tenttiin (tieteellinen ajattelu ja tutkimusmenetelmät, mut minen tajuu mitään!!!).
Ida on oppinut taas parissa päivässä uusia sanoja, ennen kun sanoi tytölle että tuu Ida tänne niin se tuli, nyt se vaan toteaa että Iia, tänne! Lisäks kahtena aamuna on ollu yövaippakin kuiva, vaatii vaan sen et saan itseni heti ylös sängystä kun Idakin herää. Tuntuu toisinaan mahdottomalta.
Nyt kun moni on lähdössä töihin (no siis kaksi ainakin, ja toivottavasti Lempparikin pääsee vielä juryn eteen) niin mä oon ajatellut viettää kesälomaa. mun vanhemmat ei vaan pidä ajatuksesta etten menis kesällä töihin (ei mulla edes ole työpaikkaa), mut en mää... vai pitäiskö mun hakea nyt sitten vaikka siivoojan paikkaa? niitä ainakin sais mut ei kiinnosta kun kotonakin saa siivota. Mun vanhemmat ei ollenkaan tajua sitä, et onhan se (toivottavasti) idallekin kivempi olla 4kk kotona mun kanssa ku koko kesä (ja syksy ja talvi) hoidossa. Eikö??? sanokaa et mun vaihtoehto on parempi, vaikka eihän mun kai oikeasti tarvitse vanhemmiltani kysyä et mitä teen. Hoh. Jos saisin töitä niin idalla ei siis olisi kesän aikana yhtään lomaa, vaan seuraava loma olis todennäköisesti lokakuussa sit kun mun syysloma on. Tosin muutamia lomapäiviä saattais sitä ennen olla...
No mut nyt on pakko mennä lukemaan, tunti alkaa vasta puolelta niin tässä ehtii vielä.
Sori oma napa...
Ai niin, paranemisia ainakin Ayapin perheelle ja TiPin niskalle!
Petra ja Ida 1v7kk
Oksentelu (toistaiseksi) päättynyt. Kaava pienillä näyttää olevan puoli päivää oksentamista, n. 20 h tauko ja sitten vesiripuli. Onneksi Väkkärä juo mielellään Osmosalia. Lienee pullon etu, että juoma tulee aika pitkälle suuhun eikä kaikkia kielen makunystyröitä ehdi käyttää tms. Minusta Osmosal maistuu kamalalle.
Aikuisväestö meillä tärisee taudin kourissa enempi ja vähempi. Ykkönen on koulusta tultuaan lähinnä valittanut huonoa oloa.
Mimmulille onnea! Niin ne vaan asiat järjestyy :)
..taas tuiskuttaa lunta, ei yhtään tunnu huhtikuulta! :-/
Ayapin perheelle paranemisia!! Hali!
Kerppu, voi ei! Sanat on vähissä..paljon jaksamisia!!
T@hti, paljon voimia liitoskipuihin, ne on tosi kamala vaiva!
Mimmuli, ihanaa kun saitte apua! Ymmärrän tunteen, kun lääkäri ottaa tosissaan ja oikeesti tutkii kunnolla!
Eilen en ehtiny kirjotella. Oli kiva vapaailta miehen kans. Nea ei edes malttanu meille vilkuttaa, kun sanottiin, et äiti ja isi lähtee nyt. Jäi leikkimään innolla hoitajien kanssa. Hyvin oli menny, jossain vaiheessa oli ollut vähän hiljaisempi, kun oli huomannut, et me ei ollakaan paikalla, mut ei meidän perään kuitenkaan kysellyt. Mä nautin vapaa-ajasta. Käytii ostoksilla ja tavispariskunta (köyhä sellainen) söi puoliksi pannupizzan Rossossa :-D Mä oon köyhä ja pihi, siksi lempipaikkoja Santa Fe, Grande Grill, Chico' s (vaik ei tuulipukua olekaan ;-) ) Halpaa ja hyvää ja isot annokset!
Mut kyllä oli kivaa kävellä käsi kädessä ja huomata, et mehän juteltiin paljon ja muustakin kuin Nekusta! Teki tosi hyvää ja hoitajillakin oli ollu kiva ilta ja sanoivat, et tulevat mielellään uudelleen! Jee!
Tänään siskon pojan synttärit ja siivouspäiväkin olis. Ensin kuitenkin kerhoon. Nea vielä nukkuu. Mä jo lakkailin tässä kynsiä ja meikkailin, testasin uutta huulipunaa. Niin oli kivaa eilen ostella rauhassa itselleen juttuja! Hulluilla päivillä vaan pyörähdettiin, mies vihaa sitä tungosta ja mä meinasin jumiutua kattelemaan Nekulle vaatteita, mut lyhyeks jäi.
Mut eipä kummempia nyt, mukavaa päivää kaikille!
Enkeli1 ja Nea