Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita joita inhoan 1: Villasukat

Vierailija
24.09.2017 |

Inhottavat raskaat, joita ei kerrostalossa edes tarvita. Ja näitä eivät ihmiset koskaan pese, hyi!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on useita pareja villasukkia, eri vahvuisista villalangoista itse neulomiani, ja eri neulemallein tehtyjä, ihania värejä, kirjolangoista ja yksivärisistä. Käytän villasukkia ympäri vuoden, myös öisin, ääreisverenkiertoni kun on huono. Jaloissa on iho pehmeä, kiitos villan, ilmeisesti hoitaa ihoa. On myös sukkia jotka neulottu Aloevera-Jojobaöljyllä käsitellyllä langalla, niissä vain miinuspuolena ikävä nyppyyntyminen.

Vierailija
22/27 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat pestään koneessa siinä missä muukin pyykki.

Inhoan sitä kun uimahallin lattioilla on nöyhtää ihmisten varpaanväleistä. Mulla on aina lipokkaat. Olen tarkka etten osta lapsillekaan nöyhtääviä sukkia, esim urheilusukat nöyhtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan pieniä turpeapäisiä alkoholille persoja äijiä jotka rintarottingilla kuljeskelevat kuset housuissa pitkin pihoja.

Vierailija
24/27 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset ihmiset, jotka yökkäilee jollekin ruoalle. "Sieniä, hyi, en syö" tms. Saisivat kasvaa aikuisiksi ja käyttäytyä.

Tätä en ole koskaan ymmärtänyt. Vaatteissa saa olla valikoiva ja oman tyhlinen, asua saa missä tykkää, työnsäkin saa valita muttei sitä mitä suuhunsa laittaa.

Tietenkin hyin huutaminen on epäasiallista niin kuin huono käytös aina mutta minä kyllä valitsen taatusti itse mitä syön.

Sori ot.

Vierailija
25/27 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan Muumeja ja nalle Puhia mutta en käytä sekuntiakaan näiden kahden asian miettimiseen.

Minäkään en pidä kaupallisista pehmomuumeista, mutta en ymmärrä myöskään outoja romaanien muumeja.

Nalle Puh -elokuva vuodelta 1977 ja sitä tributoiva Nalle Puhin elokuva - uudet seikkailut Puolen hehtaarin metsässä (2011) saattavat muuttaa mielipidettäsi. Ihan loistavia pätkiä! <3

Vierailija
26/27 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaat villasukat?

Sekoitatko villan betoniin?

Ap on ilmeisesti vahingossa valanut sukkansa lyijystä.

Vierailija
27/27 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan koiria. En halua niitä haaroihini nuuskimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän