Nyt se PÖRRÖ meinaa erota kirkosta kun lastenkerho on taas peruttu.
Just joo. Googlaa " Pörrö" tai " Ihan kiva elämä" .
Kommentit (6)
Meilläkin oli aiemmin srk:n kerho koska sattuu, kun srk:n työntekijällä oli muitakin työkiireitä, sairaslomia yms. Sovittiin että äidit saavat tulla kerhotilaan ja huolehtia kerhotapaamisista kahvituksineen itse. Hyvin toimii ja nyt on varmasti kerho joka viikko!
kyllä minua raivostutti kovasti, kun lapsi ei mahtunut seurakunnan kerhoon. Saavat kuulla kunniansa seurakunnassa jos syksyllä alkavasta kerhosta lapsi jää ulkopuoliseksi.
km kauempana olevasta kerhosta. Lähikerhoon matkaa vajaa 2km. Minä olin viimeisillään raskaana ja kerholaisen lisäksi olisi ollut vielä yksi alle 2v. lapsi jonka joutui ottamaan kerhomatkoille mukaan. Ei tullut tuonne pidemmälle viemisestä kävellen yhtään mitään. Sitten tarjottiin kun valitin että voi tulla ns. pienten kerhoon eli 3-vuotiaille tarkoitettuun. Meidän tyttö oli siis jo 4v. ja muut samanikäiset oli toisena päivänä kerhossa. Tyttö kävi muutaman kerran ja totesi että on ihan tyhmää kun siellä on vaan vauvoja ja siihen jäi. Ikävä päiväkotiin oli kova ja kyllä otti päähän että en häntä hoitoon voinut jättää kun vielä kerhotkin meni sivusuun. Ja vielä enemmän otti päähän kun seurasi ketä sinne kerhoon meni. Kuuden perhepäivähoitajan muksut sinne menivät joten eipä ihme että kotonaolevat lapset ei mahtuneet mukaan. Minusta on ihan väärin että perhepäivähoidossa olevat lapset saavat käydä kerhossa kun heillä on leikkiseuraa ja ohjelmaa muutenkin. Tai siis pitäisi olla. Kerhoon paikat pitäisi täyttää niin että ensin kotihoidossa oleville paikka ja sitten vasta perhepäivähoidossa oleville jos paikkoja riittää. Olen asiasta seurakuntaan vailttanut mutta eipä ole mitään kuulunut. Meilläpäin ei ole lapsille mitään muuta aktiviteettia ja kavereita niin että kiva on ollut katsella kun pieni tyttö kotona tylsistyy kun ei ole oman ikäistä seuraa. Luo äidille paineita mennä töihin että lapsi pääsisi hoitoon kun ei kerhoonkaan päässyt.
Tulee lakikin jossain vaiheessa vastaan. Yhtä ohjaajaa kohden saa olla tietty määrä lapsia, ja tilojen koko määrittelee sen, miten monta lasta voi kerhossa samaan aikaan olla.
Jossain ei ole tarpeeksi lapsia tulossa ja jossain seinät pullistelee...
Verkkiksen Pörrö?