Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erottu ja palattu.. ja taas erotaan

Vierailija
24.09.2017 |

Seitsemän vuotta tunnettu. Melkein heti muutettiin yhteen. Puolen vuoden jälkeen nainen ilmoitti, että lähdehän meneen. Peruutti kahden vuorokauden kuluessa, kunhan alan toimia tasan miten hän sanelee.
Sitten oltiinkin yhdessä kaksi vuotta, kunnes nainen taas kyllästyi. Syitä löytyi riittävästi. Omasta mielestäni isoin syy oli, että hän ei enää tarvinnut palveluksiani ja olin kohtalaisen persaukinen.
Kolmekuukautta ja taas palattiin yhteen.
Nyt onnea ja auvoa kesti puolitosita vuotta. Kolme vuotta sitten oli tullut taas aika lähteä. Oltiinkin erossa kymmenen kuukautta. Nainen yritti tahollaan löytää rikkaan ja komeen, mutta ei onnistunut. Pidettiin koko ajan yhteyttä. Minäkin tulin eronneeksi muutaman kuukauden jutusta ja taas välit lämpenivät.
Puolitoista kuukautta ja taas saman katon alla. Kauheat säännöt, joiden mukaan pitää toimia. Suostuin, kun olin yksinäisyyteeni niin kyllästynyt ja yhä häntä rakastin.
No nyt kesällä jumalauta tuli taas ilmoitus: Olemme liian erilaiset, en rakasta sinua enää. En kestä mielialavaihteluitasi.

Sinne jäi edellisen paluun yhteydessä sovitut parisuhdeterapiat ja kaikki muut kauniit lupaukset.
Nyt jälleen muuttamassa omaan kotiin. Tällä kertaa tästä suhteesta viimeistä kertaa. Tyhmäkin oppii.

Tyhmähän minä olen ollut, kun luulin sen riittävän, että kaikkensa toisen vuoksi tekee ja kybällä rakastaa.
P.S. Olen kuulema myös komea ja hyvä sängyssä, mutta se kun ei pelkästään riitä.
En ole väittänytkään, mutta en mielestäni muutenkaan aivan umpipaskasika. Subjektiivinen tulkinta.

Kivutonta sinänsä, kun ei yhteistä omaisuutta, eikä yhteisiä lapsia. Kummallakin omat ja jo aikuisia. Vituttaa silti. Mutta hauskaa sunnuntaita silti kaikille :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai hiiri?

Vierailija
2/4 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain rakastanut ja elänyt, ei sen kummempaa.

Vaikutat intohimoiselta, onnelliselta ihmiseltä, jolla ei ole mitään erityisiä tunne-elämän ongelmia.

Päästä irti tästä naisesta ja jatka harjoituksia.

Vierailija
4/4 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nautit masokistisesti tuosta leikistä, niin siitä vaan jatkamaan ei se tuosta tule muuttumaan. Olen seurannut samankaltaisen oloista siskoani ja tommosta se on ollut parikymmentä vuotta. Pari miestä on päässeet eroon hänestä, vaikka sisaren mielestä he edelleen yrittävät häntä takaisin saada... Hän on kovia kärsinyt ja ilmeisesti jotenkin yliseksuaalinen, niin kai hän niillä saa miehen nalkkiin. Ja niillä lapsilla...

Parisuhde parisuhteen takia ei ole fyysisen ja mielenterveyden menettämisen arvoista. Tietysti tuollaisen itsetunnon ja -arvon tuhoavan suhteen jälkeen tuntee, että ei kenellekään muulle kelpaa ja onhan se vaikeaa ja pelottavaa alkaa rakentaa uutta suhdetta, kun olis se tuttu ja "turvallinen"...

Sekin on vaikeaa myöntää itselleen , että on vain varavaihtoehto, joka ilmeisesti olet kun hän jotakuta "parempaa" yrittää etsiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme