Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos WhatsAppissa estää jonkun henkilön, miten se näkyy tällä henkilöllä? Ulkomailla asuva poikaystäväni petti, ja nyt lavastan kuolemani hänelle

Vierailija
24.09.2017 |

Kysymys otsikossa. Instagramin ja Facebookin käytön aion lopettaa kokonaan, koska olen pyörinyt niissä lähinnä vain pitääkseni yhteyttä poikaystävääni ja hänen perheeseensä sekä muihin tuttuihin. Kirjoitan muutamalla feikkiprofiililla viimeisimpien julkaisujeni yhteyteen "rip"-tekstit, yms.

Ainoa ongelma on vain tämä WhatsApp, joka on aktiivisessa käytössä. Ihanne olisi, jos poikkis pystyisi edelleen kirjoittamaan minulle, mutta viestit eivät saapuisi koskaan perille, vaan näyttäisi siltä, että puhelimeni olisi suljettuna. Jos se ei mene niin, pitänee sitten kai vaihtaa puhelinnumeroa, missä on vähän lisätyötä, mutta on se sen arvoista tässä tapauksessa...

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/46 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pösilö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Vierailija
4/46 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikäsi oli? Jotenkin ymmärrän poikkista tässä.

Vierailija
5/46 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootteja olette molemmat. Ei muuta sanottavaa. Pakko kysyä mitä teet, jos poikaystävä ilmestyy ovelle? Vai aiotko muuttaa? 

Vierailija
6/46 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi vaan sanoa, että erotaan?

Vierailija
7/46 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sait tietää asiasta?

Vierailija
8/46 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Ei ole provo. En vaan enää jaksa tätä on-off-säätöä, kun ei ole juuri nyt mahdollisuutta muuttaa samaan maahankaan ja olen satavarma, että hän pettää uudelleenkin. Pakko tehdä "lopullinen" ratkaisu, muuten päädyn ottamaan sen vielä takas.

Vierailija
9/46 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lavastin kuolemani siten, että räjäytin autoni ja katosin vähäksi aikaa.

Vierailija
10/46 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten sait tietää asiasta?

Myönsi itse.

Vierailija
11/46 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tuosta estämisestä, mutta ainakin silleen kun laitat ihan yleisesti asetukset niin, ettei kukaan näe millon viesti on tullut perille niin silloin ei tietenkään poikaystäväkään nää. Mutta jos satut samaan aikaan WhatsAppiin poikaystävän kanssa niin sillon se näkee että olet "paikalla".

Vierailija
12/46 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos estät Whatsappissa, hän ei enää näe profiilikuvaasi tai paikallaoloaikojasi eivätkä hänen viestinsä tule perille, minkä hän kyllä huomaa. Profiilikuvan katoaminen on suurin pointti jolloin hän tajuaa sinun estäneen hänet.

Vierailija
13/46 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilpo Larhako se siellä..??

Vierailija
14/46 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi sekin kuin räjäytin itseni ja autoni katosi vähäksi aikaa.

Vierailija
15/46 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet että poikaystävä laittaa enää whatsapp viestejä, jos luulee sinun kuolleen? Haluat lukea jotain ikävöiviä itkuviestejä kun hän paniikissa yrittää selvittää oletko kuollut vai et? Mitäs jos se laittaa vaan "haloo vastaa ootko kuollut" ja sitten ei enää muuta? :D jotenkin epäilen että mies alkaisi sen enempää tuossa tilanteessa rustaamaan...

Sano nyt vielä, että lavastat itsarin. Jotta toiselle tulisi mahdollisimman paha omatunto, eikö niin? Mitäs teet jos sille selviää että oletkin elossa? Oot kyllä aivan sekaisin. Surullisinta on että vaikka tämä nyt trolli olisikin, varsinkin nuorissa todella ON tyyppejä jotka saattavat suunnitella tällaista. Tuo sairas leikki ei valitettavasti auta sua pääsemään pettämisestä yli, vaan aika auttaa. Näytä mielummin siellä somessa että sulla on kaikki nyt hyvin ja elämä jatkuu, se on paljon parempi kosto kuin KUOLEMA.

Vierailija
16/46 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi qle mikä draamaqueen.  Ihan vaan riittää että estät ja vaihdat numerosi salaiseen. Eihän se sun kanssa edes halua olla jos pettää eli  se suhde on jo  poikki.

Vierailija
17/46 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt vielä hetki. Kannattaako uskottoman poikaystävän takia nähdä tuollainen vaiva? 

Entä jos hän ottaa yhteyttä vanhempiisi tai yhteisiin kavereihinne, pitääkö heidänkin jakaa valheesi ja teeskennellä että olet kuollut? Älä viitsi olla niin lapsellinen. 

Vierailija
18/46 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Ei ole provo. En vaan enää jaksa tätä on-off-säätöä, kun ei ole juuri nyt mahdollisuutta muuttaa samaan maahankaan ja olen satavarma, että hän pettää uudelleenkin. Pakko tehdä "lopullinen" ratkaisu, muuten päädyn ottamaan sen vielä takas.

Lavasta tai toteuta mieluummin itsesi pettämään ja varmista niin, että poikakaveri ei enää halua olla sinun kanssa tekemisissä. Laita vaikka feikkikuva että olet jollekulle toiselle raskaana, luulisi riittävän.

Vierailija
19/46 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, jos vain itsensä "tappamalla" pääsee toisesta eroon. Oletteko mielenterveysongelmista kärsiviä? Jotain täytyy olla vinksallaan, että tuollainen tulee edes mieleen... Olisin huolissani.

Vierailija
20/46 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun älypuhelin ei enää suostunut lataamaan uutta watsappia koska ei ollut enää vapaata tilaa puhelimessa niin suurele appsille. Joten oli pakko poistaa koko watsapp. Moni lopetti yhteydenpidon kokonaan sen jälkeen .Olenkin ihmetellyt, että luuleekohan he että olen estänyt heidät kokonaan watsapissa?? Mulla ei kyllä pitäisi olla enää mitään profiilia watsapissa, mutta mietin miten muut entiset yhteydet sen näkee??? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan