Mitä voi tapahtua jos kaksi varattua
tunnustaa toisilleen että on tunteita toista kohtaan? Siis sellaisessa tilanteessa jossa kumpikaan ei aio erota? Onko kokemuksia tällaisesta?
Kommentit (10)
Siinä nyt voi tapahtua vaikka mitä. Tapahtumaketju voi johtaa vaikka perhesurmaan tai seuraavaan avioliittoon, aikeista huolinatta.
Jos kummallakaan ei ole lapsia ja suhteet oikeasti huonoja niin miksi ei? Muuten ei kannata hyviä suhteita tai perheitä rikkoa.
Miksi mennä sellaista puhumaan jos ei ole aikeissa erota?
Vierailija kirjoitti:
Se on askel, jota ei kannata ottaa. Sitten niitä tunteita ei ainakaan saa enää kuoletettua pois ja molempien parisuhteet on mennyttä.
Voihan siinä käydä myös niin että kun tunteet on sanottu ääneen ja tunnustettu, niin välit alkavatkin viilenemään eikä mitään jatkoa seuraa. Eli siinä mielessä ne kannattaisi tunnustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on askel, jota ei kannata ottaa. Sitten niitä tunteita ei ainakaan saa enää kuoletettua pois ja molempien parisuhteet on mennyttä.
Voihan siinä käydä myös niin että kun tunteet on sanottu ääneen ja tunnustettu, niin välit alkavatkin viilenemään eikä mitään jatkoa seuraa. Eli siinä mielessä ne kannattaisi tunnustaa.
Tuskin viilenevät, jos siis molemmat ovat ihastuneita toisiinsa. Tietysti sen jännitteen saa seksillä purettua ja välit sitten luonnollisesti viilenevät.
Onko täällä jollain kokemuksia tällaisesta tilanteesta?
Kokemusta on. Tunteet kasvoivat tuon molemminpuolisen julkituonnin jälkeen niin suuriin mittasuhteisiin, että pettämiseen ja sivusuhteeseenhan se sitten johti. Kiinni jäämisen (tai jättäytymisen) jälkeen molemmat koetettiin vielä jatkaa omissa parisuhteissamme, mutta ei siitä enää pitkäksi aikaa ollut iloa, kun luottamus oli mennyt. Ei meistä ihastuneistakaan mitään pariskuntaa tullut, se vetovoima oli nimenomaan fyysistä ja sielunsisaruus vain viettien luoma houkutuslintu.
Kokemusta löytyy.
Molemmat seurustelimme tahoillamme, kun tapasin tuon miehen töiden kautta.
Siitä lähti armoton pettäminen puolin ja toisin, salaisia tapaamisia, viestejä ja niin törkeältä kuin se kuulostaa, mies oli minun ja mieheni yhteisessä kodissakin kun mieheni oli töissä. Sama toisinpäin, olin tämän salarakkaani luona kun hänen naisensa oli työmatkalla.
Tunteita tuli liikaakin, uskoin rakastavani, ja hän myös. Olimme puhuneet jatkosta, ja oikeasti vakavissaan. En vain osannut ottaa ensimmäistä askelta eroon. Ei osannut salarakkaanikaan.
Sitten eräänä kauniina päivänä, salarakas ilmoitti, että meidän täytyy puhua.
Sieltä se sitten pamahti, salarakkaani nainen oli raskaana. Mies itki minulle, että ei ole missään vaiheessa isäksi halunnut.
Minä sitten pistin välit poikki, en vihaisena mutta pettyneenä. En kuitenkaan halunnut loppujenlopuksi, että mies jättää naisensa minun takia, nyt kun lapsikin tulossa.
Meidän molempien tunteet olivat aitoja, en koskaan kiistä sitä. Se ei vain johtanut mihinkään.
Minä jäin kiinni pettämisestä, ja ei kauaa niin ero tuli ja muutin omaan asuntoon.
Kuulin myös, että entinen salarakkaani jäi myös kiinni pettämisestä. Nyt kun olen salaa kytsinyt salarakkaani eksän kuvia, niin kovin onnelliselta perhe näyttää.
Mutta tiedä mitä entinen salarakkaani edelleen puuhaa.