Lähetin miehen hoidolle viestin
Että kun se meidän isä varmaan sen kainalosta nyt tällä kertaa löytyy, ihmettelin akan moraalia värkätä varatun perheellisen miehen kanssa... Ja että tulen miehen hakemaan ihan pian.
Se mitä teen kun kotiin päästään, onkin sitten sen ajan murhe. En jaksa tätä enää.
Kommentit (28)
Mieshän menee sinne minne käsketään. Ihan oikein että otit yhteyttä hoitoon. Minä menisin vielä oven taakse ja hakisin ukkoni pois moisen sutturan luota.
Oikeesti, naisten käsissä nää pettämis-uskollisuus touhut on. MIes ei petä, jos toinen nainen ei suostu antamaan ja pettää, jos tältä tavaraa saa ja vielä kohtuu helposti.
Eli naistenvälisiä juttuja täysin!
Mut oikeesti ei se aina ole niin yksinkertaista, siis mikä on moraalisesti oikein ja mikä väärin. itse jotenkin ajattelen että on sen miehen asia ei mun. MUTTA jos joku olisi puoli vuotta sitten kertonut minulle tälläisestä kuviosta niin olisin paheksunut.
mitään tekemistä sen asian kanssa, että sukat pyörii jalassa kun näen sen tietyn miehen. Enkä ajattele ketään muuta siinä tilanteessa.
Olen suhteessa varattuun, perheelliseen mieheen enkä todellakaan tunne huonoa omaatuntoa. Jos se en olisi minä, se olisi joku muu. Kyllä parisuhteessa oleva kantaa vastuun tekemisistään. Jos suhde on kunnossa ei siihen muita mahdu. Ja mammojen on nyt turha päivitellä että siinä taas yksi panopuu kirjoittaa. Varattu mies voi aidosti rakastua toiseen naiseen ja erota.
huoh, juu miehet ovat vain tahdottomia sätkynukkeja...
Mieshän menee sinne minne käsketään. Ihan oikein että otit yhteyttä hoitoon. Minä menisin vielä oven taakse ja hakisin ukkoni pois moisen sutturan luota.
Oikeesti, naisten käsissä nää pettämis-uskollisuus touhut on. MIes ei petä, jos toinen nainen ei suostu antamaan ja pettää, jos tältä tavaraa saa ja vielä kohtuu helposti.
Eli naistenvälisiä juttuja täysin!
ja kyllä halveksin myös naisia jotka sekaantuvat. liian monta kertaa se on todistettu että jos otat miehen joka pettää vaimoaan, niin lopulta joko hän pettää sinua tai sinä petät häntä, yksinkertaisesti olette molemmat pettäjiä jo perusluonteeltanne.
toki syy on ensisijaisesti varatun, mutta täytyy olla todella tyhmä jos haluaa miehen joka pettää ja hylkää lapsensa ja aiheuttaa heille mieletöntä surua ja tuskaa. koska jos avioliitto lopetettaisiin ensin, luotaisiin omat erilliset elämät vanhemmille ja SITTEN ruvettaisiin uudelleen seurustelemaan olisi se paljon parempi lähtökohta itselle ja esimerkki lapsille. mutta toki kaikki Mies- ja naishuorat voi hokea mitä vaan.
Eroaminen ei todellakaan tarkoita sitä että mies hylkää lapsensa. Jos on kerran pettänyt ei se automaattisesti tarkoita sitä että tekee sen uudelleen. Ainahan on toki poikkeuksia. Erosta voi myös oppia ja toimia uudessa suhteessa toisin.
eräs tositv-tähtönen
Häsläs erään naimisissa olevan huippu-urheilijan kanssa ihan julkisesti. Kerran vaimo saikin tarpeekseensa ja haki ukkonsa tämän hoidon luota äitinsä kanssa.
Pitäisköhän vuotaa tämä story seiskaan?