Kuinka kauan olet vaihdellut viestejä ennen tapaamista?
Kommentit (7)
Yleensä liian kauan. Tulee luotua liikaa mielikuvia ja ennakko-odotuksia, kun jumittaa viestittelemään.
Viikko. Ja nyt oltu reilu vuosi yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Ehdotin aina ensimmäisessä viestissä tapaamista. Hyvin harva suostui. Sen vuoksi lopetin nettideittailun. N57
Kuulostaa hyvältä miehen korvaan. Itse yleensä ehdotan toisessa viestissä ja sitten naiset hiljenee.
Turhauttavaa.
En ymmärrä miksi pitää laitella useampia viestejä ennen tapaamista, kyllähän kuvista ja profiilitekstistä voi jo päätellä kiinnostaako toinen 30min verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotin aina ensimmäisessä viestissä tapaamista. Hyvin harva suostui. Sen vuoksi lopetin nettideittailun. N57
Kuulostaa hyvältä miehen korvaan. Itse yleensä ehdotan toisessa viestissä ja sitten naiset hiljenee.
Turhauttavaa.
En ymmärrä miksi pitää laitella useampia viestejä ennen tapaamista, kyllähän kuvista ja profiilitekstistä voi jo päätellä kiinnostaako toinen 30min verran.
Minä en sattunut löytämään sinun kaltaisiasi miehiä. Onneksi löysin sopivia miehiä oikeasta elämästä. N57