Mitä kaikkea häissä laitetaan vessakoriin?
Nenäliinoja, sukkahousuja, siteitä, hiuslakkaa. Kannattaisiko laittaa myös spraydödö ja väritöntä kynsilakkaa? Mitä muuta? Joku huumorijuttukin olisi kiva, tyyliin taskumatti ja kondomeja. Mitä mieltä olette?
Kommentit (52)
Mitä hauskaa on taskumatissa ja kondomeissa? Ei kai juhlissa tarvitse juoda salaa vessassa? Kondomit ovat yksinkertaisesti junttia.
No jotain muuta hauskaa sitten?
ap
Minä heitän vessassa koriin käytetyt siteet ja mies kortsut. Jälkimmäisiä muuten yleensä häissä tarvitaan yllättävän paljon...
EI widdu jenkkilästä on nyt Suomeen matkittu joku tämmönen helevetin VESSAKORI! Voiko naurettavampaa trendipelleilyä olla. Eihän jenkit edes uskalla sanoa sanaa VESSA kun niille se on kylpyhuone!
Miksi häissä pitää olla vessakori? Minusta tämä on naurettava muotijuttu.
Miksi häissä pitää olla edes moinen kori... eikö jokainen vieras voi itse varautua?
Vessakori...Voi jeesus. Ihan sama.
Vanupuikkoja valuneen silmämeikin korjailuun
Vierailija kirjoitti:
Miksi häissä pitää olla vessakori? Minusta tämä on naurettava muotijuttu.
Minusta se on pieni ja helppo lisä vieraiden viihtyvyyteen. Naura vapaasti. Ne tarpeelliset tavarat kuitenkin kiinnostaisi, ja jos olisi joku hauska ns. kevennys mukaan laitettavaksi.
ap
Minusta ihan kiva juttu. Ei ainakaan kannata mieltään pahoittaa toisten vessakoreista. Ei ole myöskään mikään uusi juttu, on noita ollut jo parikymmentä vuotta
Eikö tästä ollut jo kesällä aloitus?
Vierailija kirjoitti:
Neulaa ja lankaaa ja hakaneuloja
Lisätty listaan.
ap
Mä panostaisin ennen kaikkea siihen, että on kuiva käsipyyhe käytettävissä myös myöhempään illalla.
Sukkahousuja ehkä olisin joskus tarvinnut, mutta niitähän saa hommata aika kasan eri värejä ja kokoja. Sen jälkeen olen ottanut tärkeisiin juhliin tarvittaessa toiset sukkahousut kenkäkassiin.
Mäkin törmäsin ensimmäistä kertaa toissa kesänä ja oli vieraan näkökulmasta kyllä kiva! Mä olisin kyllä ehkä niin vulgääri että johonkin kivaan vaikka rasiaan tunkisin kortsuja sekä miesten, että naisten puolelle. Olisko joku suuvesi ollut siellä kans?
Niin ja onko miesten vessaan tarvetta laittaa myös jotain? Rakkolaastarit unohtui aloituksesta.
ap