Gladiaattorit OFFICIAL
Kommentit (377)
Onko tuo Päivi vetäny jotain ..juttuja kun kasvojen iho on noin epätasainen ja näppyläinen?
on vissii kaikki noista naisista vetäny jotai? :DDD
Vierailija kirjoitti:
Noi Martinan pantteriliikkeet on niin facepalm. Repesin totaalisesti eilen kun Sohvaperunoissa se pikkupoika matki Martinaa
Sama juttu!
Vierailija kirjoitti:
Tuo Martinan "kissamainen" kävely ja eleily on vaan nolonnäköistä... 🤦♀️
No älä 🙈🙈🙈
Vierailija kirjoitti:
martina ei tod oo 170
Joskus kertoi olevansa 172 tai 173 cm pitkä.
Hahhah mun mielestä on just parasta kun kaikilla omat poset :D
Mutta onko se Viikinki vähän liian aggressiivinen?
siis miks toi pikkutyyppi nyt tuli sen tilalle? meni ohi
Huh huh, aina vaan kilpailijat pahenee! Lisää suttutatskaa :D Oho, nyt on pariskunta naisissa! Kumpikohan on se mies vai molemmat? :D
Vierailija kirjoitti:
siis miks toi pikkutyyppi nyt tuli sen tilalle? meni ohi
Se toinen uusi tyyppi venäytti jalkansa tippuessaan. Täähän menee mielenkiintoiseksi, kun joka lajin jälkeen saadaan uutta verta kehiin!
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, aina vaan kilpailijat pahenee! Lisää suttutatskaa :D Oho, nyt on pariskunta naisissa! Kumpikohan on se mies vai molemmat? :D
Mä en tajunnut et onko kyseessä tosiaan joku pariskunta? Perheriita tiedossa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajunnut et onko kyseessä tosiaan joku pariskunta? Perheriita tiedossa...
Täh, siis onko oikeesti?
Mä luulin, että toi oli vaan joku heitto..
siis ilmeisesti ovat pariskunta :D söpö kokoero
Tuo Vanessa vaikuttaa mainiolta tyypiltä, olisi saanut olla kisaamassa koko ohjelman.
AIvan ihana tyyppi toi Vanessa!
tuosta vanessasta oli joku juttu lehdessä et se oli hakattu tosi pahasti
Missä päin maailmaa Vanessan juuret mahtaa olla? Eksoottiset piirteet. Siis ei sillä että se mitään haittaisi, hauskan tuntuinen tyyppi :)
Apua en uskaltas mennä tonne Martinan mukiloitavaksi. Eihän sitä tiedä millon se sattuu kilahtamaan..
Joo, seiskan sivuilla oli tuosta juttua, että ovat oikeasti pariskunta. Mutta multa meni puolestaan ohi, että mikä se B-lohko-juttu oli? Vanessastahan sanottiin, että sen olisi pitänyt kilpailla vasta "myöhemmin B-lohkossa", mutta eihän tässä ole kuin 8 jaksoa, milloin ne sitten käydään?
Ei auta iso koko painissa, Skorpioni pisti nopeasti alas matolta.