Lähtisitkö työviikolla monena yönä sateeseen etsimään asuinalueellasi kadonnutta ventovierasta lasta tai muistisairasta?
Jos et, niin turha ulista kadonneesta yhteisöllisyydestä mitään.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin, mutta paikallinen vapepa ei kuulu joukkoihinsa uusia naamoja kaipaavan.
Kirjoita yhteystiedot tähän niin selvitetään asia.
Lähtisin tietenkin. Aivan ihmeellinen kysymys. Kyllä sitä aina jossain vaiheessa saa nukuttua niin että hengissä pysyy. Eikö tuo nyt ole kaikille vanhemmille tuttua silloin tällöin valvoa? Tarkoitus olisi myös alkaa harrastamaan seuraavan koiran kanssa kadonneen etsintää.
En, asun Helsingin keskustassa ja tänne kadonneet löytyy kyllä kun aina on väkeä liikkeessä. Viimeksi se intialaismies hukkuneena merestä. Niin kuin monet muutkin miehet. Metsään en lähtisi, kun on. Tasapaino-ongelma.
Lasta en, muistisairasta vanhusta kyllä. Lapsi pärjää aina. Vanhukseen pystyn samaistumaan ja hän on todella paniikissa luultavasti. Tuntee myös suurempaa kipua kuin lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Lasta en, muistisairasta vanhusta kyllä. Lapsi pärjää aina. Vanhukseen pystyn samaistumaan ja hän on todella paniikissa luultavasti. Tuntee myös suurempaa kipua kuin lapsi.
Samoin! Mennäänkö naimisiin?
Kannattaa etsiä päivänvalon aikaan. Yöllä voisi etsiä vain ensimmäisenä iltana / yönä..
Olen, ja olen eksyneen muistisairaan löytänytkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitkö työviikolla monena yönä sateeseen etsimään asuinalueellasi kadonnutta ventovierasta lasta tai muistisairasta? Jos et, niin turha ulista kadonneesta yhteisöllisyydestä mitään.
Entä kadonnutta mustalaista?
Älä turhaan kysele vaan kerro jo se oma rasistinen uliulijuttusi tähän.
Niin, lähtisitkö?
En lähtisi. Anteeksi vain. Sen verran itsekäs olen. Minusta ei ole mihinkään väsyneenä.
Eipä tästä niin vain lähetä, kun yksin lasten kanssa illat kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitkö työviikolla monena yönä sateeseen etsimään asuinalueellasi kadonnutta ventovierasta lasta tai muistisairasta? Jos et, niin turha ulista kadonneesta yhteisöllisyydestä mitään.
Entä kadonnutta mustalaista?
Älä turhaan kysele vaan kerro jo se oma rasistinen uliulijuttusi tähän.
Niin, lähtisitkö?
Tulen viikon päästä katsomaan oletko päässyt pidemmälle vai oletko edelleenkin yhtä nolo.
On tuota tullut haettua naapurin karanneita hiehoja ja vasikoita pitkin pihoja ja peltoja, miksei sitten lapsia tai vanhuksiakin.
Lähtisin, mutta täällä on muutama sata neliökilometriä etsittävänä.
Itse asiassa tänne on kadonnut joku vanhus kesän aikana, mutta eikä kukaan ole ehdottanut etsintöjä. Hänen kohdallaan ei varmaan ole enää niin kiirettä, että pitäisi lähteä sateisena yönä etsimään.
Vasta kadonneen jäljille olisi turha lähteä ilman hyvää koiraa, joten tuskin lähtisin jälkiä sotkemaan muuten kuin kuulostelemaan, havaitsisinko mitään huutoa tai itkua.
Noh...jos joku täällä Helsingissä katoaa eikä mitään tietoa viimeisistä liikkeistä, voisi olla hieman hankalaa lähteä etsimään 😂 Sen verran iso kaupunki että ei kovin paljoa järkeä. Jos katoaisi omalla asuinalueellani, voisin tehdä vähän pidemmän ja kiertelevämmän lenkin ja pitäisin silmät auki.
En. Ei riitä työpäivän jälkeen paukut edes omien lasten etsimiseen.
Tietty lähtisin, jos ei olis parempaakaan tekemistä.
Vapepaan ei mennä noin vain, vaan pitää mennä johonkin järjestöön, joka kouluttaa. Yleensä noihin etsintöihin ei kaivatakaan kaikenamaailman hörhöjä - kuten minä - jotka eksyvät itsekin jos on yksi puu ja kaksi suuntaa. Onnistuin jopa tutulta torilta lähtemään väärään suuntaan, kun vakioreitti oli tietyöntakia tukossa ja oli pimeää.
En lähtisi enkä kaipaa yhteisöllisyyttä. Olen introvertti.
Lähtisin, mutta paikallinen vapepa ei kuulu joukkoihinsa uusia naamoja kaipaavan.