Onko mahdollista että nätti nainen on (seksuaalisessa mielessä) yksipuolisesti kiinnostunut miehestä?
Kommentit (14)
On, koska yhden nätti on toisen tavallinen.
Siis tarkoitan juurikin tämän toisen mielestä kaunista/nättiä
Ap
On. Täytän monien miesten standartit ihannenaisesta ulkonäöllisesti, mutta yhtä en saanut koskaan. Tällä ihastuksellani oli aasiafetissi ja hän syttyi vain aasialaisista, tummista naisista. Minä en viehättänyt häntä yhtään ja sain pakit.
Toki, jos mies on varattu tai tykkää eri tyylisistä.
Esimerkiksi hulluus kumoaa kaikki hyvästä ulkonäöstä tulevat hyödyt, joten onhan se mahdollista.
Mietin tässä että enkö vain kolahda vai kolahdan mutta muu este. Olen saanut miehen kiinni tuijottamasta mutta sehän voi johtua mistä vaan ja itse varmaan tuijogan häntä. :D
Ap
Olen miettinyt tätä myös. Moni pitää minua nättinä ja olen ihastunut yhteen mieheen. Hänkin vilkuilee minua, mutta mitään ei ole tapahtunut. Hän on niin komea ja kokenut naistenmies, että saisi keneltä vain, enkä tiedä, olenko yhtään hänen makuunsa. Ryhtyisin ihan pelkkään seksisuhteeseen heti hänen kanssaan, jos vain kelpaisi hänelle, mutten kehtaa ehdottaa, jos tulisikin pakit.
Sori kun vastaan naisen näkökulmasta, mutta saatan olla kiinnostumatta edes seksuaalisesti hyvännäköisestä miehestä, jos hän on esim. tyhmä tai olen sillä hetkellä ihastunut johonkin toiseen. Miksipä ei miehellä voi olla sama tilanne hyvännäköisen naisen suhteen?
seksuaalisessa mielessä kiinnostun kaikista kenen kanssa menen petiin. Tosin sekin himo laantuu jos mies on täys tollo yleisesti sen suhteen eteenpäin viemisessä... et se jämähtää tyyliin sille tasolle et "moi" ja "hei".... ja sit viel ei edes vastata kysymyksiin.... toinen on että kun ihastuu äkisti niin se laantuukin äkisti... mulla esim sellaisia kokemuksia että "teen töitä 7-22" ja tuota pesen hampaani suuvedellä ja tuota "en muuten siivoa kotona enkä oikeastaan tee mitään kotitöitä" ... herää kysymys... no mitä sitten teet... hyi hlvt.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt tätä myös. Moni pitää minua nättinä ja olen ihastunut yhteen mieheen. Hänkin vilkuilee minua, mutta mitään ei ole tapahtunut. Hän on niin komea ja kokenut naistenmies, että saisi keneltä vain, enkä tiedä, olenko yhtään hänen makuunsa. Ryhtyisin ihan pelkkään seksisuhteeseen heti hänen kanssaan, jos vain kelpaisi hänelle, mutten kehtaa ehdottaa, jos tulisikin pakit.
Pelkuri.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on hulluutta?
Naisten tapauksissa yleensä epävakaa persoona ja kaksisuuntainen ovat olleet sellaisia diagnooseja, joiden takia on parempi ottaa jalat alleen hyvin nopeasti.
On. Mulle käy niin kaiken aikaa. Tai siis mitä tarkoittaa seksuaalisessa mielessä? Jos mies rakastuisi minuun, antaisin sille.