Lue keskustelun säännöt.
Sanni ja Vahinko-"vahinko". Mites se meni
23.09.2017 |
Itse en mitenkään usko, että 9,3 ka tytteli olisi niin tyhmä, että ei ymmärtäisi biisinsä sanojen (corona-kaljoineen, aamupaloineen ja testauksineen) merkitystä ja sitä mitä se tarkoittaa lasten laulamana. Fiksu ihminen edes pahoittelisi, mutta Sannihan se vaan moittii toisia kun ovat niin kurjia että vääntävät runoilijan tekstejä! Mutta mitäs mieltä muut?
Kommentit (24)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun ei osaa laulaa niin jotain pitää keksiä että pysyis otsikoissa.
Luulisi että harva lapsi asuu yksin ja pitää korona-kaljaa kaapissaan.
Selvä, tekee biisinsä itse. Ja kyllä, olen nimenomaan sitä mieltä että tuollainen video on järkyttävä. Ja kyllä, olen sitä mieltä että Sanninkin olisi pitänyt miettiä mitä oikein on tekemässä.
Mutta olen myös sitä mieltä että yksin Sannin laittaminen tästä vastuuseen vie vastuun kaikilta niiltä muilta aikuisilta (ja Sannia itseään aikuisemmilta) jotka kyseistä videota olivat tuottamassa. Sanni on toki helppo kohde vihalle, nuori tyttö kun on ja nuoret tytöt on aina asetettu maalitauluiksi. Ja kyllä, olen myös sitä mieltä edelleen että Sanni on nykyisen tyttöjä esineellistävän yliseksuaalisen kulttuurin uhri itsekin, sen näkee jo siitä että sanoittaa ja esittää kappaleita joissa asettaa itsensä objektiksi, miehen "testattavaksi".