Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen sukunimi tai ei häitä

Nimikriisi
23.09.2017 |

Olen jo pitkään halunnut naimisiin ja nyt mies on vihdoin lämmennyt ajatukselle. Olin kuitenkin ajatellut pitää kivan sukunimeni, mutta se ei kuulemma käy miehelle. Ilmoitti, ettei häitä tule ollenkaan, jos en ota hänen sukunimeään.
Miten tästä pattitilaneesta eteenpäin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimikriisi kirjoitti:

Miksi olen saanut noin paljon miinuksia? Mitä väärää on haluta pitää oma sukunimensä? (ap)

Kysymys tuskin on siitä että siinä olisi jotakin väärää. Aloitus taas on hiukan huono trolli jonka takia miinukset. Seuraavalla kerralla tiedät parantaa.

Vierailija
22/26 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimikriisi kirjoitti:

Olen jo pitkään halunnut naimisiin ja nyt mies on vihdoin lämmennyt ajatukselle. Olin kuitenkin ajatellut pitää kivan sukunimeni, mutta se ei kuulemma käy miehelle. Ilmoitti, ettei häitä tule ollenkaan, jos en ota hänen sukunimeään.

Miten tästä pattitilaneesta eteenpäin?

Mikä ihmeen pattitilanne? Pidät nimesi. Miksi haluat naimisiin miehen kanssa joka ei halua kanssasi naimisiin. Ajattelitko että ryömiminen hänen edessä olisi hyvä lähtö loppuiän liitolle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimikriisi kirjoitti:

Miksi olen saanut noin paljon miinuksia? Mitä väärää on haluta pitää oma sukunimensä? (ap)

Minä annoin alapeukun siksi että edes harkitset alistua miehen kiristykseen.

Olen itse pitänyt oman nimeni tietenkin, sehän on minun nimeni ja minun identiteetti.

Äiti otti miehensä nimen 50 vuotta sitten ja edelleen sanoo, että ei olisi halunnut, mutta ei ollut vaihtoehtoa.

Isää rakasti kyllä valtavasti ja heidän liitto kesti 40 vuotta kunnes äiti jäi leskeksi. Mutta miksi tarvisi omasta nimestä luopua.

Vierailija
24/26 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, että tällainen aloitus sukunimihullulta tällä kertaa. Huoh!

Vierailija
25/26 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies suhtautuu, jos teille tulee ero? Vaatiiko hän sitten sinua luopumaan sukunimestä? Yleensä tuollaiset vaatijat eivät ymmärrä, jos nainen ei halua ruveta uudestaan nimenvaihtorumbaan.

Vierailija
26/26 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!