Miksi ajatellaan että Vihreät olisi vasemmistopuolue?
Sitähän se ei ole. Jäsenissä toki voi olla vasemmalle kallellaan olevia, mutta puolueella ei ole varsinaista talouslinjaa. Osa porukasta ajaa Kokoomuksesta oikealta ohi.
Kommentit (22)
siksi, että yleinen "hyödykkeetön hyvyys" luontoa kohtaan koetaan oikealla höösämisenä eli vasemmistolaisena , mitä se ei edes ole, vaan vihreiltä maalaisjärkeä
Vihreät on oppositiossa ollessaan vasemmistopuolue, hallitusvastuussa ollessaan porvaripuolue.
Moni vanhempi ihminen ei ole unohtanut, että vihreisiin alussa siirtyi ex-äärivasemmistolaisia. Epäilevät, ettei heidän aate muuttunut viherpesussa mihinkään.
Vrt. nykyiset epäilyt (joidenkin) Sinisten aatteita kohtaan.
Touko Aalto on entinen kommunisti. Oikeistolaisten mielestä vasemmistopuolue, vasemmistolaisten mielestä taas oikeistopuolue.
Mun mielestä se on vähemmistö puolue ku kaikki näyttää ihan nahkahuilun soittajilta tai muffinsi sukeltajilta.
Vihreät kannattaa kaikkia "kivoja" ja "trendikkäitä" asoita, hipstereiden puolue.
Puolueella ei ole oikein selkeää talouspoliittista linjaa.
Oikeastaan Vihreät on takiaispuolue, joka kalastelee vasemmistolaisten(kin) ääniä, mutta jos pääsee oikeiston kanssa hallitukseen niin tekee tarvittaessa hyvin oikeistolaista politiikkaa. Heti kun Touko Aalto alkoi haaveilemaan pääministerin paikasta, kannatus putosi välittömästi.
Minua ihmetyttää tuo samainen asia, koska vihreäthän ovat todellisuudessa täysin Stalinin jalanjäljillä, eli Stalinistinen ja totalitärismiä kannattava puolue.
Lue esim. presidenttiehdokas homo-haaviston vaalipuhe, josta nimenomaan Stalinismi loistaa ja käy esiin, mihin hänen koko kampanjansa perustuu.
Ilmiselvästi heidän kannattajansa ovat aivopestyjä yhdeltä osaltaan ja toiselta osaltaan taas yksinkertaisia ja tyhmiä.
Mikään muu ei voi tuota, eikä myöskään vihreiden kannatusta selittää.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät kannattaa kaikkia "kivoja" ja "trendikkäitä" asoita, hipstereiden puolue.
Puolueella ei ole oikein selkeää talouspoliittista linjaa.
Onhan vihreillä erittäinkin selkeä talouspoliittinen linja, he loisivat muiden tekemillä ja ansaitsemilla rahoilla sekä pyrkivät määräämään miten ja millätavoin muiden rahat käytettäisiin kaikkeen järjettömyyteen ja sellaiseen, mikä tuhoaa toimivaa yhteiskuntaa.
Kyllä heidän talouspolitiikan tulisi olla jokaiselle tuttu jo vuosien saatosta.
Koska suurin osa ihmisistä ei tiedä mitä on ensinnäkin vasemmistolaisuus ja toiseksi mitä vihreät ovat, tuskin vihreät itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Touko Aalto on entinen kommunisti. Oikeistolaisten mielestä vasemmistopuolue, vasemmistolaisten mielestä taas oikeistopuolue.
Touko Aalto ei ole koskaan ollut mikään kommunisti. Todella harvassa ovat nykyään ihmiset, jotka ovat ylipäätään mainittavasti tutustuneet sosialismin ja kommunismin teoriaan ja sen historiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät ovat vesimelonipuolue. Vihreä päältä, punainen sisältä.
Olipa nokkela vastaus joka oli täysin tyhjä. Keksitkö sille jonkun symbolin?
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää tuo samainen asia, koska vihreäthän ovat todellisuudessa täysin Stalinin jalanjäljillä, eli Stalinistinen ja totalitärismiä kannattava puolue.
Lue esim. presidenttiehdokas homo-haaviston vaalipuhe, josta nimenomaan Stalinismi loistaa ja käy esiin, mihin hänen koko kampanjansa perustuu.
Ilmiselvästi heidän kannattajansa ovat aivopestyjä yhdeltä osaltaan ja toiselta osaltaan taas yksinkertaisia ja tyhmiä.
Näin. Meloneita.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joku luki sinulle Stalinin puhetta ja sinä haaveilit samaan aikaan Haavistosta ja nämä kaksi asiaa sekoittuivat mielessäsi, koska muuta selitystä täysin käsittämättömälle kirjoituksellesi on vaikea keksiä.
Koska vihreillä on aina käsi muiden lompakoilla
Vihreät ovat feministinen puolue. Tasa-arvo on marxilaisuutta ja siten saatanasta.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät ovat feministinen puolue. Tasa-arvo on marxilaisuutta ja siten saatanasta.
Oletko kännissä?
Vihreät vetoavat siihen väestöryhmään, joka kokee maailmanparannustuskaa lähes tauotta. Aina on joku, jolla asiat on heikommin - mutta ehkä jos me kaikki vaan lauletaan Kumbayjaa ja syödään heinäsirkkoja - hekin pääsevät osaksi tätä ihanuutta, joka minussa on niin voimallisesti läsnä.
Koska minä olen minä eli kalliolainen taideopiskelija, tiedän paremmin kuin kukaan muu. Vapiskaa oikeuteni alaisuudessa, koska sen oksilta valuu ravitsemuksenne (luomu, vege ja laktoositon).
Ughhh olen huokaissut.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät vetoavat siihen väestöryhmään, joka kokee maailmanparannustuskaa lähes tauotta. Aina on joku, jolla asiat on heikommin - mutta ehkä jos me kaikki vaan lauletaan Kumbayjaa ja syödään heinäsirkkoja - hekin pääsevät osaksi tätä ihanuutta, joka minussa on niin voimallisesti läsnä.
Koska minä olen minä eli kalliolainen taideopiskelija, tiedän paremmin kuin kukaan muu. Vapiskaa oikeuteni alaisuudessa, koska sen oksilta valuu ravitsemuksenne (luomu, vege ja laktoositon).
Ughhh olen huokaissut.
Koko netti nauraa sulle ja sun viestille mutta ei siitä syystä, että sä olisit hauskasti sanonut jotain oivaltavaa. :(
Vihreät ovat vesimelonipuolue. Vihreä päältä, punainen sisältä.