Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita jotka ei vaan löydä hyvää tyynyä itselleen?

Vierailija
23.09.2017 |

Olen kokeillut kaikki. Siis aivan kaikki. Tyynyihin on mennyt varmaan pari tonnia viimeisten 10 v aikana.

Ongelma on se, että useimmat ovat liian kovia. Korva puutuu. Ja toinen ongelma, että nukun kyljelläni yhtän paljon kuin selälläni ja viimeisessä ei saa olla juurikaan korkeutta.

Ja nyt kun vastaatte tähän, on oikeastaan turha ehdottaa mitään tyynyä, sillä omistan takuulla jo sellaisen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porin Villan ja Peitteen villatäytteinen tyyny.

Täältäkin ääni villatyynylle. Täytettä voi vähentää tai lisätä tarpeen mukaan. Muokkautuu hyvin ja säilyttää muotonsa.

Vierailija
22/25 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://teva.fi/kauppa/makuuhuone/tyynyt/tyyny-unite-anatomic/

Tämä on ainoa malli, mikä on hyvä minulle Nukun pääasiassa kyljelläni. Vetoketju on hyvä olla, että täytettä voi tarvittaessa lisätä tai pöyhiä kunnolla. En tiedä, miten tämän sivuston tyyny voi olla näin halpa, omani olen ostanut milloin mistäkin, yleensä hinta on ollut n. 35 €.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muijan pehmeät pakarat. Paljas fjöösa lämmittää kivasti niskaa. Ollaan monesti tässä asennossa ku muija tykkää lukea vatsallaan ja itte kattelen selällään telsua.

Mukava ku alkaa heittää pikkutuhmaa läppää, niin alkaa niskavilloihin kosteaa lämpöä tiivistyä...siitä mainostauolta pyörähdys mahalleen ja lips...

Kyllä tuo familonin voittaa. Täytyypä ehdottaa.

Vierailija
24/25 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaisia tyynyjä on ollut. Nykyiset on liian keinokuituisia ja hikoiluttavat. Vanha höyhentyyny on paras.

Vierailija
25/25 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tattariakanatyyny on itselle ollut tosi hyvä! Sitä pystyy muotoilemaan niin, että korvalle jää kuoppa :)