Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset kulkee ulkona jo pipo korville vedettynä

Vierailija
23.09.2017 |

Sen tajuaisin, että lifestyle-pipo jollain jälkeenjääneillä kundeilla, mutta ihan aikuiset ihmiset. Pipo vedetty korville ja talvitakki päällä. Helsingissä.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen koko kesän käyttänyt töissä pipoa ja talvitakkia. Eilen oli kahdet housut päällekäin, pipo ja talvitakin alla huppari.

Vierailija
2/41 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin myös tänään Helsingissä bussipysäkillä naisen, jolla oli toppatakki ja paksu kaulaliina, ja hikipisaroita kasvoilla. En ymmärrä miten nämä ihmiset pärjäävät talvella jos tulee kovia pakkasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken oli ulkona nainen, jolla oli pipo ja karvakaulustakki, ulkona paistaa aurinko ja on 15 astetta lämmintä. Itse olin paitahihasilla (siis ilman takkia).

Vierailija
4/41 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa. Itse kuljen vielä t-paidassa, kylmimpinä aamuina laitan ohuen hupparin. Pipoa tarvitsee vasta kun alkaa olla useampi aste pakkasta. 

Vierailija
5/41 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänään (aurinkoista, +15) 6-7-vuotiaan, jolla oli pipo, rukkaset, kumisaappaat, kurahousut. Mitä näille lapsille puetaan sitten, kun on oikeasti kylmää ja märkää?

Vierailija
6/41 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljet t-paidassa kaupungilla? Itselläni on välikausitakki, alla neuletakki ja paitapusero. Kuljen autolla. Kohta laitan jokasääntakin ja pipon.

Vierailija
7/41 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotilehdissä on syksy talvivaatteita, siinä syy

Vierailija
8/41 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi palella jos voi pukeutua kunnolla? Sitten talvella vaan vielä enemmän vaatetusta päälle. En itsekään kulje vielä talvitakissa, mutta en ihmettele jos joku muu kulkee. Enemmän minua huvittaa ne ihmiset, ketkä sitkeästi painavat ilman takkia syyskuun loppupuolella. :-D Malttaisivat jo irroittaa siitä kesästä!

Vierailija
9/41 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuljet t-paidassa kaupungilla? Itselläni on välikausitakki, alla neuletakki ja paitapusero. Kuljen autolla. Kohta laitan jokasääntakin ja pipon.

Onko sinusta kaupungilla jotenkin kylmempi kuin muualla?

Vierailija
10/41 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paidassa kulkeva antaa todella rääsyläisen vaikutelman. Vähintään neuletakki pitää olla tai untuvatakki.

Vierailija
11/41 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi palella jos voi pukeutua kunnolla? Sitten talvella vaan vielä enemmän vaatetusta päälle. En itsekään kulje vielä talvitakissa, mutta en ihmettele jos joku muu kulkee. Enemmän minua huvittaa ne ihmiset, ketkä sitkeästi painavat ilman takkia syyskuun loppupuolella. :-D Malttaisivat jo irroittaa siitä kesästä!

Kuljen ilman takkia, koska minulla on KUUMA. 

Vierailija
12/41 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tänään (aurinkoista, +15) 6-7-vuotiaan, jolla oli pipo, rukkaset, kumisaappaat, kurahousut. Mitä näille lapsille puetaan sitten, kun on oikeasti kylmää ja märkää?

Mä näin pari päivää sitten n. 4-vuotiaan kauppakeskuksessa, jolla oli toppahaalari ja pipo!

Ulkonakin kuitenkin yli +10 astetta. Ei silloin oikeasti tarvitse toppahaalaria!

Mitä sille muksulle sitten puetaan, kun pakkasta on 20 astetta??

Vierailija
13/41 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on lokakuu, olen odottanut että löydän mieleisen talvitakin, ei ole vielä löytynyt, siksi vanhan syystakki. Tuolla mikään kuuma ole. Oudolta näyttää vetää kaupungilla t-paidassa.

Vierailija
14/41 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T-paidassa kulkeva antaa todella rääsyläisen vaikutelman. Vähintään neuletakki pitää olla tai untuvatakki.

Mahtaa olla elämä raskasta, kun jatkuvasti miettii, että "mitä ihmisetkin nyt minusta oikein ajattelevat??".

Vierailija
15/41 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta on lokakuu, olen odottanut että löydän mieleisen talvitakin, ei ole vielä löytynyt, siksi vanhan syystakki. Tuolla mikään kuuma ole. Oudolta näyttää vetää kaupungilla t-paidassa.

Ulkona on 18,5 astetta lämmintä!

Vierailija
16/41 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, takkia tarvitaan. T-paitaa käytän lenkillä, sienessä, marjassa, en kaupungilla. Vaikeahan se on ymmärtää, ellei osaa pukeutua.

Vierailija
17/41 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, takkia tarvitaan. T-paitaa käytän lenkillä, sienessä, marjassa, en kaupungilla. Vaikeahan se on ymmärtää, ellei osaa pukeutua.

Siis voit käyttää t-paitaa, jos lenkkeilet kadulla, mutta jos menet kaupungille kävelemään kadulla, se t-paita jotenkin mystisesti sattuu ihmisten silmiin?

Vierailija
18/41 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja torkkupeitot kaulassa.

Vierailija
19/41 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näyttää joo olevan melkein 15 astetta, ulkona hetken t-paidalla. Eilen oli aamulla ehkä 5 astetta, vesisade ja helvetin kylmä tuuli. Pipo ja toppatakki oli vähän pakko laittaa.

Vierailija
20/41 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska välillä oli jo kylmempää ja Helsingissä ainakin tarvittiin pipo ja hanskat monena päivänä.

Ne topparakki-ihmiset ei katso lämpömittaria, sääennusteita tai käy ulkona kokeilemassa lämpötilaa, vaan pukee sen mukaan mitä eilen tarvittiin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme