Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksin harrastamisen jälkeen syyllinen olo?

Vierailija
23.09.2017 |

harrastin ensimmäistä kertaa seksiä miehen kanssa jota olen tapaillut kuukausia, seksi oli hyvää yms mutta minulla itsellä tuli riittämätön ja surkea olo. Yleensä olen vain suhteen sisällä sekstaillut joten tämä tuntui jotenkin häpeälliseltä. En osaa oikein selitää tätä olotilaa. Koen häpäisseen itseni, sellainen tunne kai, Ehkä pelkään tunteita ja miten tämä nyt jatkossa menee.

Mistä tämä johtuu? :/

n23

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis ollut neitsyt! Eka lause oli vähän muotoiltu siihen tapaan että vois käsittää näin mutta siis kyseisen miehen kanssa eka kerta.

ap

Vierailija
2/3 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet aikaisemmin seksin kokenut, oletko silloinkin tuntenut siitä syyllisyyttä? Onko sinulla ylipäänsä positiivinen suhde omaan seksuaalisuuteesi? Koetko että että nainen ei saisi haluta seksiä? Seksuaalisia traumoja, onko sinua syyllistetty seksuaalisuudestasi?

Silloin kyllä jos harrastaa seksiä vaikka ei oikeastaan sitä haluaisi (vain kumppanin mieliksi, koska ajattelee että se nyt vain kuuluu asiaan, ei vain jotenkin osaa sanoa ei ja määritellä omia rajojaan) tuntuu helposti tuolta. Sanoit että seksi oli "hyvää" mutta mitä tarkoitat sillä? Tuntuiko se aidosti sinusta hyvältä, vai koetko että "hyvä" seksi on jonkinlainen suoritus?