Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäpä jos ajattelisin että kotityöt ja treenaaminen ei ole kovin vaikeaa, tai edes vaativaa

Vierailija
23.09.2017 |

?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut itseni monesti uuvutettua ajattelemalla noin, kun keho ei ole kone vaikka asennoituisi miten.

Vierailija
2/10 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä sixpack sitten, kiitos. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ajatella mitä haluat. Mutta jos sanot ton mulle päin naamaa, sanon et mä tulen katsomaan klo 5:30 kun SÄ KYYKKÄÄT? Niinpä.

Vierailija
4/10 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten olisit oikeassa

Vierailija
5/10 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten noihin asioihin suhtautuu, riippuu suurimmaksi osaksi aivojen välittäjäaineiden toiminnasta.

Ahkerat ja pirteät ihmiset ovat sitä, siitä syystä että heidän aivojensa toiminta mahdollistaa sen.

Suurin osa ihmisten luonteenpiirteistä johtuu aivokemiasta ja muusta aivojen rakenteesta. Ahkeruus tai laiskuus, konservatiivinen tai liberaali maailmankatsomus, empaattisuus tai välinpitämättömyys muista ihmisistä.

Ajatustempuilla ei kovin paljon voi itseään muuttaa.

Vierailija
6/10 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä?

Ajattele vain. Harvemmin kotityöt varsinaisesti vaikeita ovatkaan, vaativuuteenkin voi itse sisustuksellaan paljolti vaikuttaa. Karsii kaiken rihkaman ja krääsän, poistaa matot ja muut turhat tekstiilit sekä vähentää huonekalutkin minimiin niin johan on helppoa arkisiivous. Joka tavaralle vielä oma paikkansa ja opettelee käytön jälkeen laittamaan takaisin paikoilleen. Ei synny sotkua ja epämääräisiä kasoja. Liat pyyhkii sitä mukaan pois kun niitä tulee, ei pääse pinttymään ja säästyy hinkkaamiselta ja vahvoilta liuottavilta pesuaineilta.

Voishan sen elämän mahdollisimman helpoksi itselleen tehdä vaan harvapa tekee :D.

Vierailija
7/10 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mitään. Ajattelen samoin.

Vierailija
8/10 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne sitten olisi?

Vierailija
9/10 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden kielenkin voisi oppia, jos viitisi opetella joka päivä viisi sanaa ja yhden kielioppisäännön. Kumma, kun niin harva viitsii.

Vierailija
10/10 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään varmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi