Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimoni haluaa liian usein :(

Vierailija
23.09.2017 |

Näin pitkiä työpäiviä tekevänä miehenä ei usein jaksa juurikaan tehdä mitään koska usein väsyttää niin paljon, että tekee mennä mieli suoraan nukkumaan. Meillä on myös pieni lapsi jonka hoitaminen vie oman aikansa ja silloin kun lapsi nukkuu tai
olisi hetki levätä alkaa vaimo vonkaamaan. Vaimoni haluaisi harrastaa seksiä kanssani vaikka joka päivä. Vaimo tästä aina usein huomauttaa, ja kyllähän siitä tulee itselle vähän huono olo, koska tunnetusti miestä pitäisi panettaa koko ajan ja pillu aina päällimmäisenä mielessä.
Siitä huolimatta seksiä meillä harrastetaan noin kerran päivässä ja viikonloppuisin sitten useampi kerta päivässä ja jälkimmäinen sopisi minulle paremmin. Seksi kuitenkin on upeaa ja nautin vaimoni ihanasta pillusta.
Silloin kun ei jaksa ollenkaan niin riidellään vaimon kanssa ja sitä huudon ja kiukuttelun määrää on masentavaa kuunnella kun tulee väsyneenä töistä kotiin, ei siinä muuta auta kun vain panna lopulta kuin alkaa riitelemään ja kuuntelemaan sitä kiukuttelua, jolloinka yöunet menee ihan päin mäntyä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu tunne, mut itellä vaan päinvastoin. ite haluisin vaimoani päivittäin, mutta vaimolle riittää kerran viikossa on vielä niin hottis :(

Vierailija
2/9 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydytä vaimosi suuseksillä, jos kalu ei kovene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyydytä vaimosi suuseksillä, jos kalu ei kovene.

Tulee sitäkin tehtyä yhdynnän ohella ja mitään erektio-ongelmia mulla ei ole ollut.

ap

Vierailija
4/9 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit iloinen siitä että vaimosi haluaa sinua! tollasia naisia sais olla enemmän!

Vierailija
5/9 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu vaimollesi kunnolla miltä susta tuntuu. Teidän on löydettävä molempia tyydyttävä kompromissiratkaisu. Ei keltään voi vaatia seksiä joka päivä.

Vierailija
6/9 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kiertoon, kelpais muille.

Vierailija
7/9 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies haluaa 1-2 kertaa kuukaudessa mutta minä haluaisin joka päivä. Erota emme voi.

Vierailija
8/9 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on liikkeellä, meilläkin ehkä kerran kuussa vaikka itse haluaisin useammin

Vierailija
9/9 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on pihtareita nykyään. Onneksi voi vierailla vieraissa kun nyhjäke vätystelee.